Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
69
mct 250 nin bagaj demirine bakabilirsiniz.yada bir ara motohobi diye biryer vardı ona bakabilirsiniz.

Ne yalan söyliyeyim, Mct ninkini hiç alıcı gözle incelemedim. Ama şimdi bakacağım. Motohobi konusu ise maalesef komik. Çünki arkadaş kendi web sayfasını boşvermiş (sayfa boş !) facebook üstünde sayfa açmış. Bir reklamcı olarak maalesef kınadığım bir durum yapmış yani arkadaş.... Orada da bir mail adresi var. Bende 2-3sene öncesinden bir telefon numarası vardı ama ne onla ne maille uğraşamadım. Bugünlerde biraz yoğundum, umuyorum önümüzdeki günlerde halledeceğim...
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
51
selam abilerim keeway turkıye sıtesınde cruiser 250 diye bi model war da o shadow mu yoksa land cruıser mı ? ayrıca bunların fıyatını ve farklarını sorabılırmym hangısı daha ıyı land mı shadow mu fıyatları unutmayalım lutfen tesekkurler
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
69
selam abilerim keeway turkıye sıtesınde cruiser 250 diye bi model war da o shadow mu yoksa land cruıser mı ? ayrıca bunların fıyatını ve farklarını sorabılırmym hangısı daha ıyı land mı shadow mu fıyatları unutmayalım lutfen tesekkurler

Cruiser 250 olan model bizimki değil. Motorları birebir aynı. Curiser'in deposu daha büyük (galiba 12Lt idi). Arkada da disk fren var. Depo ve ön çataldan ötürü daha büyükmüş gibi gözüküyor ama çok bir fark yok. Fiyatlarını tam bilemiyorum ama, karaköy'deki suzuki bayisinde sıfır ama beklemiş olan bir tane vardı 4750TL ye verdiler. Sanıyorum normalde 6000 TL civarı. Bizimkinin sıfırı yok, ikinci elleri de 2000 ile 3500 TL arasında değişiyor.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
slm arkadaşlar benim motor bisan lifan 250 size sorum debriyaj tası ve debriyaj balataları sizin motorlarla aynımı bilen varsa bilgi lütfen, saygılar.
 
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
1
mrb arkadaşlar bende keeway supershadow 250 cc aldım ama yüzüm daha gülmedi hiç karbüratöründe sorun var ve değişmesi gerekiyo en uygun ve kaliteli, bir karbüratör nereden bulabilirim:(
şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
128
SELAM ARKADAŞLAR ...keeway supershadow 250 cc aldım ..ŞİMDİLİK MEMNUNUM .İŞ NEDENİYLE SIK SIK BİNEMESEMDE İYİ BİR MAKİNEYE BENZİYOR BEN BURSA GEMLİKTEYİM
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar bi kaç bakım yaptırdım toplam 240 tl verdim acaba normal mi bu bi bakın hele:)

debriyaj balatası degişti
debriyaj çatalı degişti
yeni conta takımı takıldı
yağı degişti..
şimdiden ilginize teşekkürler..
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
27
slm arkadaslar bende aranıza katıldım yeni aldım ss250 yı ve motordan cok menlunum 5 gun oldu daha alalı... usaktan muglaya 300 km yol yaptım en ufak sorun cıkarmadı ıns Allah kazasız belasız bınmeyı nasıp eder herkese ıyı aksamlar.
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
128
karbüratörü bulamadıysan ..bende de sürekli buji kesiyor boğulur gibi olup stop ediyordu ilk çalışmada inanılmaz sesler çıkarıyordu.ve karbüratörü temizlettim ama en fazla bir gün sürdü problemsiz zamanım.bende sıfır bir karbüratör taktım ve şu an bursa gemlik arası gidip geliyorum ve zevkine varıyorum...sadede geleyim.MERKEZ SERVİS YEDEK PARÇA.....http://merkezyedekparca.com/agrup.asp?cesid=19&altid=152&p=KEEWAY | SUPER SHADOW 250...... BU LİNKTEN BAKABİLİRSİN....BİRAZ GEÇ BİR CEVAP OLDU AMA DERDİMİ ÇÖZENE KADAR BURALARA PEK UĞRAMADIM....

---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:38 ----------

mrb arkadaşlar bende keeway supershadow 250 cc aldım ama yüzüm daha gülmedi hiç karbüratöründe sorun var ve değişmesi gerekiyo en uygun ve kaliteli, bir karbüratör nereden bulabilirim:(
şimdiden teşekkürler..


karbüratörü bulamadıysan ..bende de sürekli buji kesiyor boğulur gibi olup stop ediyordu ilk çalışmada inanılmaz sesler çıkarıyordu.ve karbüratörü temizlettim ama en fazla bir gün sürdü problemsiz zamanım.bende sıfır bir karbüratör taktım ve şu an bursa gemlik arası gidip geliyorum ve zevkine varıyorum...sadede geleyim.MERKEZ SERVİS YEDEK PARÇA.....http://merkezyedekparca.com/agrup.as...20SHADOW 250...... BU LİNKTEN BAKABİLİRSİN....BİRAZ GEÇ BİR CEVAP OLDU AMA DERDİMİ ÇÖZENE KADAR BURALARA PEK UĞRAMADIM....
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
128
merhabalar.
benim kewaay 2,el olduğundan ve bende bu işlerde eni olduğum içim bugün küçük bir elektirik problemi için tamircime gittim e orada bağlı bir alarm varmış bundan haberim yoktu .bu alarm nasıl çalışır bilgisi olan varsa yol gösterebilirmi.şimdiden çok teşekkür ederim..
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
mrb arkadaşlar bende keeway supershadow 250 cc aldım ama yüzüm daha gülmedi hiç karbüratöründe sorun var ve değişmesi gerekiyo en uygun ve kaliteli, bir karbüratör nereden bulabilirim:(
şimdiden teşekkürler..
o karburatör bozulmaz sen iyi bir tamirciye git arkadaş
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
4
slmlar.

far ampulünü değiştirmek istiyorum. internette fiyatlar biraz daha ucuz gibi ama ne uyar bilemedim bi yardımcı olurmusunuz? philips motivation h4 var uyarmı motora?
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
128
o karburatör bozulmaz sen iyi bir tamirciye git arkadaş
bozulmaz dediğin karbüratöre hız yapabilmek adına öylesine eziyet çektirmişler inanamazsın bu gibi makineleri çoluk çocuğun eline bırakınca kurcalanmadık yeri kalmıyor işte ben karbüratörü değiştirinceyekadar motordan soğumuştum adeta ama şimdi motordan inmemek için sebep yaratmaya çalışıyorum ....
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
11
Merhaba arkadaşlar.Supershadow motosikletimin benzin deposu altında benzin hortumlarına bağlantı noktasında küçük bi musluk tipi parça var oradan benzin damlatıyor.Tamirciler çözüm bulamadı.O parçayı bulabileceğim bildiğiniz bir yer var mı?Veya benzin kaçıran kısım yapıştırıcı, bant veya başka bir şekilde kapatılabilir mi?
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
161
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun bir aradan sonra motorumu dün sabah çalıştırayım dedim.Çalıştırdığımda hava filitresinden ve egsozdan benzinle karışık yağ geldi.Daha sonra çalışmadı.Akü bitince takviye ile tekrar çalıştırmayı denedim çalıştı fakat kısa süreli gaza yüklenince egsozdan aşırı beyaz duman attı.karbürotor tahliyeden ve hava filitresi bölgesinden yağ gelmeye başladı.birdaha çalımadı.Başına böyle bir olay gelen bir arkadaş varmı? veya bu konuda bilgisi olan arkadşar varsa yardımçı olabilirmi.?
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
69
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun bir aradan sonra motorumu dün sabah çalıştırayım dedim.Çalıştırdığımda hava filitresinden ve egsozdan benzinle karışık yağ geldi.Daha sonra çalışmadı.Akü bitince takviye ile tekrar çalıştırmayı denedim çalıştı fakat kısa süreli gaza yüklenince egsozdan aşırı beyaz duman attı.karbürotor tahliyeden ve hava filitresi bölgesinden yağ gelmeye başladı.birdaha çalımadı.Başına böyle bir olay gelen bir arkadaş varmı? veya bu konuda bilgisi olan arkadşar varsa yardımçı olabilirmi.?

Merhaba,
başta söyliyeyim çok bilerek yazmıyorum.. Ama bu topic eskisi kadar hareketli olmadığı için hiç cevap alamayabilirsin diye bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım...
Beyaz duman soğuk havada ilk çalıştırmada normal kabul edilen bir şey. ısı ve nem karşılaşmasından ortaya çıkan nem ve tam yanmamış benzin olarak tanımlanıyor. Bir de arabalarda soğutma suyunun motora karışması nedeniyle olan bir durum. Bizde su soğutma olmadığı için bu alternatifi siliyoruz. Ama eğer motorun yağmur altında kaldıysa ufak ihtimalde olsa karbüratöre veya hava filitresi dolaylarına su gelmiş olabilir. Belki sende bu yoğuşma veya karbürator taraflarına gelen suyu benzinle karıştığı için ve egzost kurumlarına bulaştığı için yağ gibi algılamış olabilirsin. Haa tabi bir de fena senaryo var: o da yağın patlama odasına geçmesini engelleyen piston segmanlarının öldüğü ve pistonun basınçla yağı karbüratöre, egzosta kadar bastığı. Motor çift silindir olduğu için sıkışıp durana kadar tek pistonla bunu yapmış olabilir. En başta dediğim gibi çok bilerek yazmıyorum. Sadece daha önceki tecrübelerime dayanarak yazıyorum. Forumun atölye kısmına bu konuyu açarsan daha bilgili arkadaşlara da ulaşabilirsin. Geçmiş olsun diyorum umarım basit bir olaydır...
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
161
Merhaba,
başta söyliyeyim çok bilerek yazmıyorum.. Ama bu topic eskisi kadar hareketli olmadığı için hiç cevap alamayabilirsin diye bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım...
Beyaz duman soğuk havada ilk çalıştırmada normal kabul edilen bir şey. ısı ve nem karşılaşmasından ortaya çıkan nem ve tam yanmamış benzin olarak tanımlanıyor. Bir de arabalarda soğutma suyunun motora karışması nedeniyle olan bir durum. Bizde su soğutma olmadığı için bu alternatifi siliyoruz. Ama eğer motorun yağmur altında kaldıysa ufak ihtimalde olsa karbüratöre veya hava filitresi dolaylarına su gelmiş olabilir. Belki sende bu yoğuşma veya karbürator taraflarına gelen suyu benzinle karıştığı için ve egzost kurumlarına bulaştığı için yağ gibi algılamış olabilirsin. Haa tabi bir de fena senaryo var: o da yağın patlama odasına geçmesini engelleyen piston segmanlarının öldüğü ve pistonun basınçla yağı karbüratöre, egzosta kadar bastığı. Motor çift silindir olduğu için sıkışıp durana kadar tek pistonla bunu yapmış olabilir. En başta dediğim gibi çok bilerek yazmıyorum. Sadece daha önceki tecrübelerime dayanarak yazıyorum. Forumun atölye kısmına bu konuyu açarsan daha bilgili arkadaşlara da ulaşabilirsin. Geçmiş olsun diyorum umarım basit bir olaydır...

Arkadaşım ilgin için teşekkür ederim.
Motor kapalı yerde duruyordu.Bende kötü senaryoyu aklıma getirmek istemiyorum.Son çalıştırmamda benzini kesti sadece yağ geldi.İnşallah motor ters çalışma yapıpta emme ile egsoz çıkşları ters görev yapmıştır diye düşünüyorum.Aksi taktirde motor inecek.Şu an beklemedeyim motor bir daha çalıştırmadım.Birde işi bilen ustlara danışaçağım.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
58
Keeway SS 250 nin 2012 modeli varmı? Fuarda Keeway göremedim internettede aradım bulamadım.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
3
Arkadaşlar hepinize selamlar uzun zamandır takıp edıyorum yazılarınızı cok faydalı bılgıler paylasıyorsunuz hepinize selamlar.

benim siz değerli arkadaslarımdan birkac rıcam olacak

1. Ankara da oturan arkadaslardan rıcam bıldıgınız ıyı bır tamırcı varmı bızım motorun dılınden anlayan
2. benim motor sabah soğukken tek piston gidiyor bunun kesin cozumu nedır
3.benim motor dun calısmadı mars a basdıgımda cır cır otuyor ama calısmıyor tamırcım mars rublesı bozulmus dedı ankarada tek bır yerde var oda 200 tl ıstıyor
benım durumumda bellı o kadar zor yanı sızın bıldıgınız bır yol varmı bu problemden kurtulmam ıcın bırde bızım motora uyan mars rublesı varmı yaptıran oldumu hıç?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst