Ahmed Arif'i hatırlamak zamanıdır.

Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
[YT]y42r5iijMh0[/YT]

Ağa çıkmış, demiş ki, Taksim'de cam, çerçeve inmiş...

Doğudakinin canı batıdakinin camı kadar değerli olduğunda, memleketimin de beni, benim onu sevdiğim kadar sevdiğine inanacağım...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
[YT]y42r5iijMh0[/YT]

Ağa çıkmış, demiş ki, Taksim'de cam, çerçeve inmiş...

Doğudakinin canı batıdakinin camı kadar değerli olduğunda, memleketimin de beni, benim onu sevdiğim kadar sevdiğine inanacağım...

ooooffffff deşme yaramı....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ne diyeyim ki.
Bu isin icinde bir is var.
Yakinda cikar kokusu.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ağa çıkmış, demiş ki, Taksim'de cam, çerçeve inmiş...

Doğudakinin canı batıdakinin camı kadar değerli olduğunda, memleketimin de beni, benim onu sevdiğim kadar sevdiğine inanacağım...

Devletimiz sevmiyor mu abi bizi ? Yapılan hareket son derece masumca. O insanlar terörist olabilirdi. He öyle değilmiş ama önlem önlemdir. Sonuçta bu milleti düşündükleri için vurdular 12 13 yaşındaki Ahmet'i Mehmet'i. Onlar potansiyel tehlikeydi bizim için. E tabi aileleride.
Olayı 12 saat boyunca basına yansıtmamaklada iyi yaptılar. Ben hiç yansımamasını yeğlerdim ama olmadı. Aslında onlarda öyle düşünüyorduda günümüz teknolojisi işte... Kendini bilmez bir kaç doğulu anında yaymış dedikoduyu.
Ha bu arada birazdan biri çıkar derki "Madem olay böyle böyle gelişti en azından bi yetklili neden başsağlığına gitmedi neden cenaze törenine katılmadı?" E arkadaş yanlışıkla oldu işte ne abartıyosunuz olayı. Memlekette bi ton iş varken bide kalkıp taa şırnak'a mı gitsin koca devlet adamları.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Devletimiz sevmiyor mu abi bizi ? Yapılan hareket son derece masumca. O insanlar terörist olabilirdi. He öyle değilmiş ama önlem önlemdir. Sonuçta bu milleti düşündükleri için vurdular 12 13 yaşındaki Ahmet'i Mehmet'i. Onlar potansiyel tehlikeydi bizim için. E tabi aileleride.
Olayı 12 saat boyunca basına yansıtmamaklada iyi yaptılar. Ben hiç yansımamasını yeğlerdim ama olmadı. Aslında onlarda öyle düşünüyorduda günümüz teknolojisi işte... Kendini bilmez bir kaç doğulu anında yaymış dedikoduyu.
Ha bu arada birazdan biri çıkar derki "Madem olay böyle böyle gelişti en azından bi yetklili neden başsağlığına gitmedi neden cenaze törenine katılmadı?" E arkadaş yanlışıkla oldu işte ne abartıyosunuz olayı. Memlekette bi ton iş varken bide kalkıp taa şırnak'a mı gitsin koca devlet adamları.

Ne diyon sen birader, Ankara'dan Uludere'ye gitmek ne kadar tutuyor biliyon mu sen? Milletvekili maaşı malum, herifler meteliğe kurşun atıyor, nasıl gitsinler taa oralara? İnsafsızsın, insafsız...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
[YT]e_4v4nOIWIc[/YT]

inan sezonda yaptığımdan fazla yollara gittim geldim
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
203
Devletimiz sevmiyor mu abi bizi ? Yapılan hareket son derece masumca. O insanlar terörist olabilirdi. He öyle değilmiş ama önlem önlemdir. Sonuçta bu milleti düşündükleri için vurdular 12 13 yaşındaki Ahmet'i Mehmet'i. Onlar potansiyel tehlikeydi bizim için. E tabi aileleride.
Olayı 12 saat boyunca basına yansıtmamaklada iyi yaptılar. Ben hiç yansımamasını yeğlerdim ama olmadı. Aslında onlarda öyle düşünüyorduda günümüz teknolojisi işte... Kendini bilmez bir kaç doğulu anında yaymış dedikoduyu.
Ha bu arada birazdan biri çıkar derki "Madem olay böyle böyle gelişti en azından bi yetklili neden başsağlığına gitmedi neden cenaze törenine katılmadı?" E arkadaş yanlışıkla oldu işte ne abartıyosunuz olayı. Memlekette bi ton iş varken bide kalkıp taa şırnak'a mı gitsin koca devlet adamları.
cenaze törenlerinde terör örgütü bayrağı ve apo'nun posteri açılmış
http://twitpic.com/80uact
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
344
İki yandan bakmayalım, resmin bütününü görelim. Doğu üzerinde devletin, aşiret ağalarının, örgütlerin politikaları gayet güzel işlemekte.
Doğulu insanımız da masum değil, öyle yada böyle yaptıkları işin yanlış olduğunun farkındalar ve devam ediyorlar,
Afganistan uyuşturucusunu türkiye üzerinden avrupaya gönderiyorlar. Doğu halkıda belki kendilerince haklı sebeplerden bu işin bir parçasına ortak oluyorlar.
Bugüne kadar herşey tıkır tıkır işliyordu da bugün kimin için ne değişti?
Cevap aranması gereken soru budur...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ilahi adalet var galiba.
Yanlis anlasilmasin bahsettigim ilahi adaletin ölen gencecik 35 vatandasimizla ilgisi yok.
Su an basbakani dinliyorum.
Diyor ki;
hiç bir devlet vatandasini bombalamaz.
Daha bir hafta önce ayni adam, Dersim de devletin vatandaslari bombaladigini iddia ediyor, özür diliyordu.
Ayni olayla baglantili olarak da topige konu olan 33 kisinin öldûrülmesine gônderme yapiliyordu.
Dogrudur yanlistir ben orada degilim.
Sayin basbakan,
33 kisi rekorunu iki geçerek 35 rakamina ulasmayi basardi.
Allah'in tokati bu olsa gerek.

Neyseki ileri demokrasiye sahip bir ülkeyiz.
Saniyorum, içisleri bakani ve genelkurmay baskani onurlu davranarak hemen istifalarini verecektir.
Zaten ileri demokrasiye sahip ülkelerde baska tûrlûsü dûsûnûlemez.
Ve zaten bu mevkilerde bulunan insanlar onurlu insanlardir.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
cenaze törenlerinde terör örgütü bayrağı ve apo'nun posteri açılmış
http://twitpic.com/80uact

Ne diyeyim hocam sana... Yorumuna bakıyoruuuum, fotoğrafın üzerine yazılan yazıya bakıyoruuuuum, gerçekten anlam veremiyorum.
35 insandan bahsediyoruz, 35 candan !
İzmir'de senin 35 canına devlet baba bomba yağdırsa, onların tabutlarını Türk bayrağına sarıp, vatan sağolsun derdin değil mi?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ne diyeyim hocam sana... Yorumuna bakıyoruuuum, fotoğrafın üzerine yazılan yazıya bakıyoruuuuum, gerçekten anlam veremiyorum.
35 insandan bahsediyoruz, 35 candan !
İzmir'de senin 35 canına devlet baba bomba yağdırsa, onların tabutlarını Türk bayrağına sarıp, vatan sağolsun derdin değil mi?

şimdiye dek tüm dünya bomba yağdırttırdı da, kurşun sıktırdı da " VATAN SAĞOLSUN " dan başka laf çıktı mı ağzımızdan?

haaaa, evet çıktı; "bir oğlum daha var O'da feda olsun" deniyor....

yahu kardeşlerim, zaten bu tip olaylar "ayrıştırmak" için manipüle ediliyor, dersim, sivas-madımak-aktütün-hakkari ve şimdiki olay....
puzzle tamamlanmıyor mu aklınızda?

yok, niyetiniz ayrışmaksa o başka, ki hiç ama hiç sanmıyorum... hele ki BBElt'in memleket sevdası adına yazdığı o satırlardan sonra...

ama bu sevda hep böyle süregelmiştir

pir sultandan nesimiye, sabahattin aliden nazıma deniz gezmişten tüm sınır boylarına değil, bu böyledir...

ama DÖV(!)LETİMİZ sağolsun, bu sefer dövüp bırakmadı...
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
Ölen 35 kişi bu milletin evladıdır üzülmemek elde değil. Ama şu acıdanda bakmak gerekiyor bazen isyan nereye kadar ?
İsyan edeceksin haklısın ama milletin dükkanını camını taşlayarak değil. Oğlu torunu amcası şehit olanlar ne yapsın onlarda gitsin doğudaki dükkanları kapı baca indirsin. 17 Yaşında gencecik kız yanarak can verdi bu kendi bilmez dürzü sürüsü yüzünden.
He şimdi 15 yaşında çoçuk bombayla parçanlandı öldü o kız o çoçukdan değerlimi asla değil 2 side bu ülkenin evladı.
Oyun belli zaten. İki Halk birbirini yesin bitirsinin.

Dün gece oturduğum mahalelde dükkanların camı indi taşlandı. Akşam evine ekmek götürmek için berberlik yapan ahmet amca bu olayın neresinde kimi öldürdü kimin tavuğuna kış dedi, bir kürt vatandaş gitdide traş etmedimi ?

Bu olayın 2 ucuda .oklu değnek.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Erdogan Turkiyede naralar atiyordu Israele fosfor bombasi atiyor diye, Suriye ye tankalar ile sivilleri vuruyor diye. Ne farki varmis onlardan , hic bir farki yokmus aslinda. Bunu gormus olduk.

Sonuca bakalim hepsi sivil olduruyor.

Burdaki en buyuk aptallik su, tanesi 25 milyon dolar olan F-16 ucaginin havalanma maliyeti 12 bin dolar civarinda. Essekleri ile kacakcilik yapan bir gurup icin biraz pahali bir saldiri yontem degilmi, iki tane helikopter ile adamlarin tepesine insen zaten teslim olacaklardi, olay anlasilacakti Bir atom bombasi atmadiklari kaldi koye.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Erdogan Turkiyede naralar atiyordu Israele fosfor bombasi atiyor diye, Suriye ye tankalar ile sivilleri vuruyor diye. Ne farki varmis onlardan , hic bir farki yokmus aslinda. Bunu gormus olduk.

Sonuca bakalim hepsi sivil olduruyor.

Burdaki en buyuk aptallik su, tanesi 25 milyon dolar olan F-16 ucaginin havalanma maliyeti 12 bin dolar civarinda. Essekleri ile kacakcilik yapan bir gurup icin biraz pahali bir saldiri yontem degilmi, iki tane helikopter ile adamlarin tepesine insen zaten teslim olacaklardi, olay anlasilacakti Bir atom bombasi atmadiklari kaldi koye.

ben hala bunun dış güçlerce planlandığını ve en başta da suriye'nin 1 e1 koz bulundurması için çevrilmiş entrikalardan ve bizim de bıkıp usanmadan aldandığımız bir gölge oyunudur bu....

helikopter fikri oldukça orijinal.....
aslında kurusoıkı tabanca da göstersek olurmuş(!)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Erdogan Turkiyede naralar atiyordu Israele fosfor bombasi atiyor diye, Suriye ye tankalar ile sivilleri vuruyor diye. Ne farki varmis onlardan , hic bir farki yokmus aslinda. Bunu gormus olduk.

Sonuca bakalim hepsi sivil olduruyor.

Burdaki en buyuk aptallik su, tanesi 25 milyon dolar olan F-16 ucaginin havalanma maliyeti 12 bin dolar civarinda. Essekleri ile kacakcilik yapan bir gurup icin biraz pahali bir saldiri yontem degilmi, iki tane helikopter ile adamlarin tepesine insen zaten teslim olacaklardi, olay anlasilacakti Bir atom bombasi atmadiklari kaldi koye.

Ne kadar ince düşünuyorsun böyle..
Dur en az senın kadarda ben ince düşüneyim..
Türkiye ordakı insanlara fosfor bombası atmadı ayrıca taklarda vurmadı tanesı 25 milyon dolar dedıgın uçaklar vurdu hani şu havalanma maliyeti 12 bin dolar olan vurdu şimdi ölenlerin hariç herkes şuçlu ilan edılecek senın yazdıgın gibi.
50 kişilik bir gurup siniri gececek gecenın bir yarısı oraya silahli kuvvetleri 20 milyon dolarlıkk helikopteri gönderecek kim bunlar diye bakmaya sonra ordan 2 ateş acılacak o 20 milyon dolarlık makine düşecek ertisi gün mahşetler niye savaş uçakları gitmedıde helikopterler gitti vs..
Dün cenaze resimlerine baktım içim sizladı sözde bayraklar tabutlarda Apo resımlerı en başlarda...

TÜM BUNLAR HER ŞEYİ ACIKLAR OLMUŞTU ASLIN DA...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ne kadar ince düşünuyorsun böyle..
Dur en az senın kadarda ben ince düşüneyim..
Türkiye ordakı insanlara fosfor bombası atmadı ayrıca taklarda vurmadı tanesı 25 milyon dolar dedıgın uçaklar vurdu hani şu havalanma maliyeti 12 bin dolar olan vurdu şimdi ölenlerin hariç herkes şuçlu ilan edılecek senın yazdıgın gibi.
50 kişilik bir gurup siniri gececek gecenın bir yarısı oraya silahli kuvvetleri 20 milyon dolarlıkk helikopteri gönderecek kim bunlar diye bakmaya sonra ordan 2 ateş acılacak o 20 milyon dolarlık makine düşecek ertisi gün mahşetler niye savaş uçakları gitmedıde helikopterler gitti vs..
Dün cenaze resimlerine baktım içim sizladı sözde bayraklar tabutlarda Apo resımlerı en başlarda...

TÜM BUNLAR HER ŞEYİ ACIKLAR OLMUŞTU ASLIN DA...

Dostum sen daha bugunmu ogrendin korucularin PKK li oldugunu ve silah kacakciligi yaptigini.? Ben bundan 17 sene evel askerde iken de durum boyleydi halen boyle. Korucularin silah sattigi asikar zaten.

Helikopterler oyle mermi ile dusmez, o dedigin filmlerde olur. Essek ile silah tasiyan PKK yatakcisi bir grububa F16 ile bomba atmak aptalliktir.

Git adami ensele , gorevi kotuye kullanmaktan at iceri , basinda malzeme olsun afise et tum Turkiye ye korucular bakin ne halt yiyor diye. Elinde siyasi koz olur. Iptal et su koruculari boylece,

35 tane asker karakolda sehit iken Insansiz hava ucagi ile izledi bu hukumet ve daha da kotusu bir halt ucak kaldirmadi savunmak icin, hava sartlari uygun degilmis. Savas ucagi 1 mt goruslu siste bile kalkar , artik anlayin ne demek istedigimi.Hukumet kacakcilara gelincemi anladi F16 ucagi oldugunu deposunda.

Ben o cenazeninde , o halkinda ne yanlisi oldugunu cok iyi biliyorum. Ama aptal gibi savasir isen aptal gibi yenilirsin bu dunyada.

Capulcu kacakcisina F16 kaldiriyoruz , terorist baskin yaptiginda mal gibi izliyoruz. Bu mantiklimi sizce?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Japonyada intihar ederdi
Avrupada istifa ederdi
Bizimkiler sadece iddia ederler.

Kusura bakmayın ama ben olsam bende pkk bayrağına sarardım. Aynı soyadı taşıyan 35 canımı benim paramla aldığı bombalarla öldürsünler (feci şekilde) İnadına olsun diye yine sarardım.

İçlerinde gazi çocuğuda var. Böylemi sahip çıkmış lar. Ha onlarda kaçakçılık yapmasaymış diyorsunuz. Cevap aynı "böylemi sahip çıkmışlar " ?

Halepçe de Saddamı kınayanlar şimdi bahaneler peşindeler. Yazık.....


Ha birde . Oralarda devlet sadece bomba atacağı zaman varken pkk sürekli var. Onuda göz önünde bulundurursunuz umarım. Bir gece o köyde kalıcak olsa altına sıçacak adamlar kahraman kahraman yazmıyorlarmı birde. Oda ayrı mesele
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst