TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
arkadaşlar bişi sorucam benim apaçide vites deiştirirken devriaja basmasanda deiştiriyor,siz basrak mı basmadan mı deiştiriosunuz hani hiç de bi sorun çıkarmıo atıverio hemen normal mi yada yapmamalı mıyım bunu? siz naısl yapıosunuz?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
özgür kardeş,o söylediğin debriyajsız vites değiştirme işi,çok mecbur kalmadıkça (debriyaj halatını kopması durumu hariç) kullanmamanı tavsiye ederim.eğer geçerli birşey olsa idi,debriyaj kolunu koymazdı fabrikası yada mühendisler.çoklu dişli sistemi ile çalışan şanzuman,her zaman bir ayırıcıya ihtiyaç duyar.o yapılan,dediğim gibi halatın kopması durumunda çok işe yarar,en azından en yakın tamirciye kadar gitmeni sağlar.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
3-4 gündür ön fren bayağı canımı sıkmıştı. kendim iyice kurcaladım ama yapamayınca bora abinin yanına gidip bi baktırayım dedim. sağolsun Bora abi abiliğini yaptı. tam kafama göre oldu. demekki işi bilene yaptırmak gereiyormuş :D servislere hep çekingen bi gözle bakmıştım bora abiden gayet memnun kaldım. :D birde Erman ustamın hakkını vermek lazım eli öpülesi titizlikte yapıyor işini.
sıkıntı gidince tekrar sevmeye başladım motoru :D siz siz olun tavsiye edilen ürünlerin dışında ürün kullanmayın ve işi bilene yaptırın.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
arkadaşlar bişi sorucam benim apaçide vites deiştirirken devriaja basmasanda deiştiriyor,siz basrak mı basmadan mı deiştiriosunuz hani hiç de bi sorun çıkarmıo atıverio hemen normal mi yada yapmamalı mıyım bunu? siz naısl yapıosunuz?

Belli devir aralığında debrajsız vites yükseltmene izin verir ama vites düşürmene izin vermez şanzumanı dağıtırsın... Bora başkanımın söylediği doğru zorda kalmadıkça dabrajsız kullanma makinanın ömrü kısalır...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
3-4 gündür ön fren bayağı canımı sıkmıştı. kendim iyice kurcaladım ama yapamayınca bora abinin yanına gidip bi baktırayım dedim. sağolsun Bora abi abiliğini yaptı. tam kafama göre oldu. demekki işi bilene yaptırmak gereiyormuş :D servislere hep çekingen bi gözle bakmıştım bora abiden gayet memnun kaldım. :D birde Erman ustamın hakkını vermek lazım eli öpülesi titizlikte yapıyor işini.
sıkıntı gidince tekrar sevmeye başladım motoru :D siz siz olun tavsiye edilen ürünlerin dışında ürün kullanmayın ve işi bilene yaptırın.

hiç sorun değil,hüseyin kardeşim.önemli olan memnun kalman ve sorununun giderilmesi idi.bir motorda en önemli 2 şeyden biri frendir.müşteri memnuniyeti ki ben seni müşteri olarak bile görmedim.benim bütün APAÇİDAŞ larım aynıdır.güle güle kullan kardeş.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
hiç sorun değil,hüseyin kardeşim.önemli olan memnun kalman ve sorununun giderilmesi idi.bir motorda en önemli 2 şeyden biri frendir.müşteri memnuniyeti ki ben seni müşteri olarak bile görmedim.benim bütün APAÇİDAŞ larım aynıdır.güle güle kullan kardeş.
valla abi istanbulda senin gibi tanıdık forumdan biri yokki bizde tvs alıp gonul rahatlığı ile getirelim adanadakiler kıymetını bılsın :D
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
Bora abime bi sorum olcak ;;
yaw abi bu benim rtr km halatı zarar görmüş heralde..
km saatinden çıkıp tekere bağlanan halat...Halatın birde ön amortisörlere sabitlendiği,tutturulduğu yer var,Giderken orayı sıkınca km kendine gelio...aceba bu halattan bulabilirmiym...ve fiyatı nekadardır :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

birde bu motorun altında yer alan 'sakal' adı verilen parçayı kırdıkta :D :D onu hangi yapıştırıcı sağlam yapıştırır.:D:D
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
Bora abime bi sorum olcak ;;
yaw abi bu benim rtr km halatı zarar görmüş heralde..
km saatinden çıkıp tekere bağlanan halat...Halatın birde ön amortisörlere sabitlendiği,tutturulduğu yer var,Giderken orayı sıkınca km kendine gelio...aceba bu halattan bulabilirmiym...ve fiyatı nekadardır :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

birde bu motorun altında yer alan 'sakal' adı verilen parçayı kırdıkta :D :D onu hangi yapıştırıcı sağlam yapış
kardes o telın adı aklıma tam gelmıyor ama rejektormu neydı garantıden degıstırıyolar onu onlar cogu motorda sorun cıkartmıs yenı parcalar duzeltılıp gelmıs demıslerdı bana benımkıde arıza yaptı hız okuyucu komple degıstırdım garantıden servıse gıt bence o sakalın yapısacagınıda hıc sanmıyorum:S
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
'İMPERİAER' kardeşm ben motoru daha hiç servise sokmadım nasıl yapcaz... hayatında servis yüzü görmedi...:D :D
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Benim motorda daha önce servis yüzü görmemişti.Daha yeni soktum sokmaz olaydım zinciri ayarladı maşallah 2 gün sonra zincir ses yapmaya başladı koydugu yag yag degil birde 60 tl paramı aldılar:queen: hiç gerek yok kendım yapacam bundan sonra bakımları :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bora abime bi sorum olcak ;; yaw abi bu benim rtr km halatı zarar görmüş heralde..
km saatinden çıkıp tekere bağlanan halat...Halatın birde ön amortisörlere sabitlendiği,tutturulduğu yer var,Giderken orayı sıkınca km kendine gelio...aceba bu halattan bulabilirmiym...ve fiyatı nekadardır :))birde bu motorun altında yer alan 'sakal' adı verilen parçayı kırdıkta :D :D onu hangi yapıştırıcı sağlam yapıştırır.:D:D

-kardeş o senin bahsettiğin parçaya,alt redüktör-hız okuyucu da deniyor.o parça,tekerin dönüşünün bilgilerini yukarıya km.saatine iletiyor,km.de o bilgileri yorumlayıp ekrana yansıtıyor.aynı şey devir saati içinde geçerli.sen servise götür göster, arızalı ise,büyük bir ihtimalle değiştirirler.zaten bazı arkadaşların km.leri yanlış gösteriyor-fazla/eksik gösteriyor diye yakındıkları şeyin kaynağı da bu parça.arkadaşlar km.rem bozuk diyorlardı ya işte km. değil,ona bilgi gönderen parça arızalı yada yanlış bilgi gönderiyor olabilir.evet şimdiki gelen redüktörler daha gelişmiş.sebebi ise,içine toz-su girmesinden kaynaklanan yanlış bilgi gönderme olayı idi.
-siz siz olun,bu ve bunun gibi parçaların garantisi konusunda sıkıntı çekmemeniz için servise götürün ama başında da durup,gerekli uyarıları yapın.
-o alt sakalı, iç taraftan fiberglass tamircilerinin kullandığı şeffaf bir madde var,onunla yapıştırabilirsin.yada sanayide fiberglass işi ile uğraşan birinden yardım isteyin.
-ilk 500 km.de devir saatinin içinde-ortada bulunan,üzerinde anahtar resmi bulunan lamba yanar ve bakım zamanının geldiğini hatırlatır.her kontağı açtığınızda 10 kere yanar söner.daha sonra her 2500 km.de bir yanar,servise gittiğizde,bakım yapıldığında ustası tarafından söndürülür.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
arkadaşlar 2012 modeller gelmedi henüz sanırım?
bilgisi olan varmı ne zaman gelecek acaba? tabii gelecek mi; birde o var.. :)
 
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
9
Selam Arkadaşlar, geçen hafta 1 Apache 150 RTR aldım, satıcı bana motoru kışın 3-4 dakkika ısıtmadan yola çıkma dedi, tamam doğrudur ama bir 0 km makine niye bu kadar zor gaz yer, nerdeyse istop edecek, elim motor ısınana kadar devamlı Jikle de. Jiklesiz gaz verdiğimde motor hemen cevap vermiyor, kesik kesik devir alıyor, veya fazla ısıtmadan yola çıktığımda sanki ateşleme kesintisi gibi yapıyor, motor daha rodajda 250 km olmadı bile. Hatta geçen (motor sıcakken) vites küçülterek lambalara geldim ve motor istop etti, çalıştırmak istedim zor aldı. Böyle bir problem yaşayan oldumu.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Selam Arkadaşlar, geçen hafta 1 Apache 150 RTR aldım, satıcı bana motoru kışın 3-4 dakkika ısıtmadan yola çıkma dedi, tamam doğrudur ama bir 0 km makine niye bu kadar zor gaz yer, nerdeyse istop edecek, elim motor ısınana kadar devamlı Jikle de. Jiklesiz gaz verdiğimde motor hemen cevap vermiyor, kesik kesik devir alıyor, veya fazla ısıtmadan yola çıktığımda sanki ateşleme kesintisi gibi yapıyor, motor daha rodajda 250 km olmadı bile. Hatta geçen (motor sıcakken) vites küçülterek lambalara geldim ve motor istop etti, çalıştırmak istedim zor aldı. Böyle bir problem yaşayan oldumu.
motorun sıfırda olsa ısındıktan sonra stop etmemesi gerek istersen bi rolanti ayarı yaptır veya kendin yap 1400 devirde falan olması gerekiyor.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
loger kardesım bu aralar havalar malum bence rolantıyı bıraz yuksek tut ben eskıden 1 dk jıkle ıle ısıtıyodum sonra jıkleyı bıraktıgımda motor rolantıde kendını donduruyordu ama sımdı bır dk yeterlı olmuyor havalar asırı soguk cunku o yuzden rolantıyı hafıf yukselttım sorun olmuyor motor ısındıktan sonra tekrar dusuruyorum eskı halıne gelıyor yane 1400 devır degılde 1600 daha saglıklı olabılır bu kıs aylarında en azından stop etmez motor:)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Benim motorda daha önce servis yüzü görmemişti.Daha yeni soktum sokmaz olaydım zinciri ayarladı maşallah 2 gün sonra zincir ses yapmaya başladı koydugu yag yag degil birde 60 tl paramı aldılar:queen: hiç gerek yok kendım yapacam bundan sonra bakımları :cat:
bende yaklaşık 10 gün önce soktum bakıma
karbüratör ayarı yaptı yapmaz olaydı ilk çalıştırma işkence
kendim yaptım canavar gibi, jikle yok tek marş arkadaşlar, havasını kısmış adam bende biraz açtım gayet iyi oldu, boşuna yırttım kendimi buralarda
dikkat ettiysen elf otomobil yağları vardı merdiven altında :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
motorun sağ tarafında,bloğun yanında ters Y harfine benzeyen boru görürsünüz.bu boru,motoru yağlayan yağın kartere geri döndüğü yoldur ve sadece apachede olan bir özelliktir.dıştan geri döner,bu da yazın hindistan gibi,türkiye gibi sıcak ülkelerde,motorun extra serinlemesini sağlar,başka motorlarda yoktur suzukinin tekniğidir.

bu özelliğinden dolayı da kışın sabahları biraz geç ısınır.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
hiç sorun değil,hüseyin kardeşim.önemli olan memnun kalman ve sorununun giderilmesi idi.bir motorda en önemli 2 şeyden biri frendir.müşteri memnuniyeti ki ben seni müşteri olarak bile görmedim.benim bütün APAÇİDAŞ larım aynıdır.güle güle kullan kardeş.

tekrardan teşekkür ederim abi varlığın yeter. gerçekten müşteri memnuniyeti çok önemli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

valla abi istanbulda senin gibi tanıdık forumdan biri yokki bizde tvs alıp gonul rahatlığı ile getirelim adanadakiler kıymetını bılsın :D

biliyorum kardeşim :D merak etme :D
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
arkadaşlar şu lastik konusunda yardımcı olacak yok mu metzeller me 22 düşünüyorum ne diyorsunuz yeni taktıran biri vardı ıslaktaki performasnsı özellikle nasıl yağmurlar yüzünden motora binemez oldum:pr:

---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:13 ----------

Bora abi birde size sorum olacak benim alt redüktöre giden kablo gidonun yanındaki metal kancadan sürekli çıkıyor o kancayı elinle iterek sıkıştırsamda çıkıyor bir sorun olur mu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst