25/12/2011 Pazar Günü İzmit/Sekapark Çıkarması…..

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
benim ağır top bakalım ne icat ediyor.. bugün hi. foruma girmedi :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koray hava feci bozdu :(
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
ırtına var dışarda, pazar da karla karışık yağmur gösteriyor Kocaeli. :( Ben motorla biraz zor giderim istanbula yoksa katılacaktım.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
pazar yağış gösteriyor..olsun napalım katılım olursa ben gelirim sıkıntı yok.. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
bende severim ama aysitiy i yazın severim kışın kara günüde değil...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
gel arkadaşım ayıp ediyorsun biz il ayrımı yapmayız motora bin gel
 
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
105
ızmıtte degılım okul sebebıyle yoksa bende ordaydım..
Alternatif olarak golkay parkda guzel olur..ya da bır dahakı bulusmaya bırakında bende katılıym..
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ızmıtte degılım okul sebebıyle yoksa bende ordaydım..
Alternatif olarak golkay parkda guzel olur..ya da bır dahakı bulusmaya bırakında bende katılıym..

daha çok toplaşma yaparız..sen canını sıkma kardeşim..inşallah bi dahaki sefere gelirsin :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
1. kor@y
2. samsam
3. f54
4. 6uven
5. serkan
6.furkanmg
7.piyanist_irf beni yazmamışınız aşkolsun yaneee...:cherry:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İrfan abi hava nasıl orada, ada da sürekli yağmur var
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
İrfan abi hava nasıl orada, ada da sürekli yağmur var

ya şamil abi ,şekermisin eriyecen :cherry:... boşver yağmuru sen hem pazara kadar gün ola harman ola...:cherry: ıslanırız abi... bişey olmaz.. zaten gezi yok ..buluşma yeri var..çay içer sohbet eder gideriz.. :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ya şamil abi ,şekermisin eriyecen :cherry:... boşver yağmuru sen hem pazara kadar gün ola harman ola...:cherry: ıslanırız abi... bişey olmaz.. zaten gezi yok ..buluşma yeri var..çay içer sohbet eder gideriz.. :)

olmadı dolmuşla geliriz yavvvv:queen:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya şamil abi ,şekermisin eriyecen :cherry:... boşver yağmuru sen hem pazara kadar gün ola harman ola...:cherry: ıslanırız abi... bişey olmaz.. zaten gezi yok ..buluşma yeri var..çay içer sohbet eder gideriz.. :)

Abi yağmurda sürmek zor oluyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst