ne demek..başımızın üstünde yerin var.. iki tekerli ne olursa gel :cherry:Hatay-MT'den misafir istermisiniz ?![]()
ızmıtte degılım okul sebebıyle yoksa bende ordaydım..
Alternatif olarak golkay parkda guzel olur..ya da bır dahakı bulusmaya bırakında bende katılıym..
mt mt dir hatayı iskenderunu , ankarası konyası olmaz , bizde dostluk, muhabbet gfeçerli başımız gözümüz üzerine bundan hoşnut oluruz ve seviniriz teşrif ederseniz...:rendeer:Hatay-MT'den misafir istermisiniz ?![]()
1. kor@y
2. samsam
3. f54
4. 6uven
5. serkan
6.furkanmg
7.piyanist_irf beni yazmamışınız aşkolsun yaneee...:cherry:
İrfan abi hava nasıl orada, ada da sürekli yağmur var
İrfan abi hava nasıl orada, ada da sürekli yağmur var
ya şamil abi ,şekermisin eriyecen :cherry:... boşver yağmuru sen hem pazara kadar gün ola harman ola...:cherry: ıslanırız abi... bişey olmaz.. zaten gezi yok ..buluşma yeri var..çay içer sohbet eder gideriz..![]()
ya şamil abi ,şekermisin eriyecen :cherry:... boşver yağmuru sen hem pazara kadar gün ola harman ola...:cherry: ıslanırız abi... bişey olmaz.. zaten gezi yok ..buluşma yeri var..çay içer sohbet eder gideriz..![]()