- Katılım
- 13 Şub 2011
- Mesajlar
- 5,987
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar uzun bir yağmur maratonundan sonra araları fazla soğutmadan İzmit/Sekapark çıkarması yapalım.
Çayımızı içelim sahilde fotolarımızı çekelim.Pazar günü hava 8 derece yağış yok..Katılmak isteyenler buyrun programı yapalım listeyi oluşturalım…
Motosiklet bahane muhabbet şahane
Çayımızı içelim sahilde fotolarımızı çekelim.Pazar günü hava 8 derece yağış yok..Katılmak isteyenler buyrun programı yapalım listeyi oluşturalım…
Motosiklet bahane muhabbet şahane


