25/12/2011 Pazar Günü İzmit/Sekapark Çıkarması…..

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Evet arkadaşlar uzun bir yağmur maratonundan sonra araları fazla soğutmadan İzmit/Sekapark çıkarması yapalım.
Çayımızı içelim sahilde fotolarımızı çekelim.Pazar günü hava 8 derece yağış yok..Katılmak isteyenler buyrun programı yapalım listeyi oluşturalım…
Motosiklet bahane muhabbet şahane :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
25/12/2011 Pazar Günü Sekapark’a Gidelim mi :)

MT Kocaeli malum havalardan dolayı herkes evlerde kapalı kaldı.
Pazar günü hava 8 derece ve yağış yok.Sekapark’ ta çay içmeye gidelim.
Sohbetimizi edelim.Ne dersiniz?Motosiklet bahane, sohbet şahane…. :)
Çaylarımızı içeriz, sahilde gezip fotoğraf çekeriz ve sohbetin dibine vururuz :)
hadi bakalım katılımları görelim…
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. kor@y
2. samsam
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
beyler ilk sıraya beni yazın yoksa karışmam:p
internet gitmese ilk ben yazacaktım hadi bakalım tekrar düzenleyen listeye yıkarım ulen bu konuyu:queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
avrupa yakasından ferıbotla gıdecek varsa duruma göre eşlik edebilirim,
saat ve güzergah gerekiyor,
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
toprağam saat 12 de körfezde oluruz e5 ten çok kolay izmit merkeze gel seni oradan alırız...
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. kor@y
2. samsam
3. f54
4. 6uven
5. serkan

hadi artırın şu listeyi
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Furkan abi slmlar :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
koray abi size iyi sohbetler gezmeler güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Belki bilmeyen arkadaşlar vardır..Genel anlamda böyle biyer arka tarafında kafeleri var ..denize sıfır :)



 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Yapma be.. bak şimdi tam kaynaşma yapacaktık :(
Neyse daha kocaeli mt çok buluşuruz.. Ben zaten size uğrayacağım:cat:

---------- Post added at 09:55 ---------- Previous post was at 09:48 ----------

Şuanki güncel kadro....

1. kor@y
2. samsam
3. f54
4. 6uven
5. serkan
6.furkanmg
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Kaçta buluşuyorsunuz? Kaça kadar durursunuz? İstanbul'da olacağım haftasonu ama hava çok berbat değilse motorla gitmeyi düşünüyorum, dönüşte katılabilirim.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
saat 12,00 veya 13,00 gibi orada buluşuruz.. 16,00 - 17,00 'ye kadar sohbet ederiz.. inşallah sizede uyar tanışmış oluruz :)

---------- Post added at 11:50 ---------- Previous post was at 09:59 ----------

Evet arkadaşlar daha bizim ağır toplardan haber çıkmadı.. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst