Kawasaki Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
merhaba arkadaslar aslinda cross ve enduro motorlar hakkinda pek bir bilgim yok ama bu aralar klr 650 gozume carpiyor. ama gercekten bu tarz motorlarin sehir ici kullanimi, tarzi, ozellikleri hakkinda pek bir bilgim yok. internetten de arastirdim ama parca parca bilgiler bulabildim. ben cogunlukla duz yolda kullanacagim arada arazi ye gidebilirim.asfaltta kullanacagim icin hizlanma durumu da onemli benim icin motoru zorlamadan son hiz nedir ? ve 300km yol yapacagim zaman artciyla yapabilirmiyim,yakit durumu nedir kisaca tum bilgilere muhtacim.klr 650 hakkinda da ne kadar col bilgi verirseniz o kadar iyi benim icin :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bu sitede klr 650 yi kullanan pek yok galiba başlık altında yazılanlara bakınca belli oluyor zaten...
yine de bir ümitle sormak istiyorum klr 650 için genellikle asvalt kullanımına uygun lastik almak istiyorum bulabileceğim bir adres yada önerebileceğiniz bir marka/model var mı?şuan üzerinde metzeler sahara takılı ama ben tourance tipini daha uygun olduğunu sanıyorum fikri olan var mı?
ayrıca klr 650 ye uygun performans egzoz da takıcam FMF ten başka marka var mı?
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaşlar arka lastiği 120/90-17 değilde 130/80-17 taksam uymama gibi bir problem olur mu sadece 1cm genişler öyle değil mi?
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaşlar bu forumda bu motoru kullanan yok mu?ben KLR650 ye komple egsoz takmak istiyorum bunu yaparken motora herhangi bir ayar gerekir mi acaba yoksa soluğu direk egsozcuda mı almalıyım?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
egsozu takalı 1 ay oldu kimseler foruma bişey yazmadı mı ya:pale:sitede bu motoru benden başka kullanan yok mu arkadaş:silent:
asıl konu ben motoruma yarın bakım yapmayı düşünüyordum profösyonel ellere teslim edecektim amma benim yapacaklarımdan pekte farklı bişey yapacaklarını sanmıyorum yeterince tecrübem var(motor tepesinde büyüdüm desem yeridir)KLR 650 için 10/40 mı yoksa 15/50 yağ mı kullanmalıyım?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onur kitapçığına bak orda yazar
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
7
onur biraderim ben yalovadan mehmet senden başka klr650 kullanan yok galiba, yakıt durumu nasıldır bende almayı düşünüyorum. tavsiyen nedir.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
onur biraderim ben yalovadan mehmet senden başka klr650 kullanan yok galiba, yakıt durumu nasıldır bende almayı düşünüyorum. tavsiyen nedir.

pardon biraz geç gördüm mesajınızı yakıt konusunda sağlıklı bilgi veremeyeceğim çünkü motorun üzerinde çok pis bir havafiltesi var ve sanırım orjinali yani 10yıllık yada bir diğer deyişle 20.000 km yi devirmiş eski bir filtre(yeni bir filtre alıcam) ve bende arasıra agrasif kullanıyorum fena g.t attırıyor:)
kısacası yakıtı olması gerektiğinden fazla yakıyor ama yinede buna değer çok tepkili bir motor birde egsozu değiştirince o sesi,patırtıyı duymak için gaz verdikçe yakıyor tabi:sunny:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
onur biraderim ben yalovadan mehmet senden başka klr650 kullanan yok galiba, yakıt durumu nasıldır bende almayı düşünüyorum. tavsiyen nedir.
ölçümü yeni yaptım 2000 model Kawasaki KLR 650 (henüz servisi 1000km olmadı) motorumla genelde 2 kişi(yuvarlak hesap 90kg ben+70kg arkadaşım) ve şehiriçi arazi ve asvalt kullanımda yaklaşık 100 kmde 6.1lt yani 1km'de yaklaşık 0.268tl tüketmişim (eğer ölçümde hata yapmadıysam)...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ölçümü yeni yaptım 2000 model Kawasaki KLR 650 (henüz servisi 1000km olmadı) motorumla genelde 2 kişi(yuvarlak hesap 90kg ben+70kg arkadaşım) ve şehiriçi arazi ve asvalt kullanımda yaklaşık 100 kmde 6.1lt yani 1km'de yaklaşık 0.268tl tüketmişim (eğer ölçümde hata yapmadıysam)...

hocam senden başka yazan yok ama ben bu konuyu takipteyim paylaşım için teşekkürler :cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Evveliyati guzelmis de, siyah yapinca bozulmus motor. Rengi gitmemis yani. Gerisini gormeden yorum yapmak zor. 4500 maksimum 5000 liraya alinirsa iyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

Bu arada, benim motoru bitireyim, hepiniz bana sat bana sat diye siraya gireceksiniz :p
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085

Soykan koşarak uzaklar o motor 2 seneden fazladır ilanda ve fiyatının maşşalahı var o paraya f650 alırsın...

Evveliyati guzelmis de, siyah yapinca bozulmus motor. Rengi gitmemis yani. Gerisini gormeden yorum yapmak zor. 4500 maksimum 5000 liraya alinirsa iyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

Bu arada, benim motoru bitireyim, hepiniz bana sat bana sat diye siraya gireceksiniz :p

reklam yapıp duruyorsun da bi yap bitir de görek madem daha hani ne bi foto gördük ne bi lastik neyin gördük bol keseden mi sallıyorsun ne yapıyorsun bilemedik şimdi :)

Minik [MENTION=47560]mezit[/MENTION] e bir sormak lazım aslında....
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Koşmama gerek yok yaklaşmak fikri bile cazip gelmiyor :) Ayrıca KLR650'nin yakıt tüketimini duyuncada bir tiksinme çöktü üzerime.

Benim merak ettiğim KLR 650 lilerin Amerikan versiyonu var fakat bu neyin nesidir?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ufak tefek farklılıkları vardı diye aklımda kalmış benim zira araştıralı baya uzun bir süre geçti. Yerinde olsam hiç motor falan aramam binerim asyaya şöyle 1 sene daha mis gibi hem sıfır aldın hem az yakıyo hemde şehir içi biçilmiş kaftan. Hiç boşa macera arama şuan benden söylemesi :king:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
ufak tefek farklılıkları vardı diye aklımda kalmış benim zira araştıralı baya uzun bir süre geçti. Yerinde olsam hiç motor falan aramam binerim asyaya şöyle 1 sene daha mis gibi hem sıfır aldın hem az yakıyo hemde şehir içi biçilmiş kaftan. Hiç boşa macera arama şuan benden söylemesi :king:

Valla haklısın. Düzgün bir iş bulursam aldımı adam gibi motosiklet alacağım, Yoksa gerisi bela olur bana. Hedef yüksek, Fazer. 9 bin telecik lazım sadece :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Boyattik, begenmedik, bi daha boyaya sokuyoz yavrım. Senin gibi iki lastik alip takmadik, bastan assa degistiriyoz :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst