Fatih ben o gruptayım zaten

sen yemekten haber ver ...
oğuz kanka ne ayak

bu maskaralar seni buraların yabancısı sanıyolar , şunlara bi resim bödöslede kessinler seslerini :cherry:

---------- Post added at 03:24 ---------- Previous post was at 03:22 ----------
aman beya nekadar tatlı su motorcusu oldun.. oldu olacak motorun üstünü kapattır

irfan abi halleder.. bide düğme koyar :queen:
heeeee hallederim ne olcek elimde sihirli sopa varya benim :cherry::queen: bi gün gözüne sokcam senin o değneği, görcen sen :cherry:maskara seni :cherry::queen:
---------- Post added at 03:34 ---------- Previous post was at 03:24 ----------
kuşe kağıt gazateden şaşmam aga:queen:
irfan abi profil resminde yakıyor hee kim çekti bu güzel resmi
sorma fatihim çok sevdiğim pis ybr ci, bi arkadaşın sağolsun hanımı çekmiş insanlık etmiş düşünmüş

:cherry::queen:
---------- Post added at 03:39 ---------- Previous post was at 03:34 ----------
fotoğraflar çok güzel..kötü olan tek şey metehan abinin olmaması..ve o vahşi pozlarını çekmemesi..
kocaman iri kıyım , içimizde hissettiğimiz bir eksiklikti, mekan için menü ücretinden büyük bir kayıp , hoş sohbet ve dostluğundan kimse tadamadı,
adam gibi sohbet ettik emme takılacak kimsemiz yoktu, anca arkasından konuştuk durduk , ama güzelim pide, balık, ve küfteleri kaçırdı yemek konusunda kimse bakmadı metenin gözyaşına valla lüp lüp dip gaz gitti pideler .:cherry::rendeer: