ok abi sıkıntı yok sen bana bülütüt le yollarsın bir daha ki görüşmede....![]()
abi sıcak sobanın yanında yatarken bi tane tüylülot iç birşeyin kalmaz haberin olsun yengeme karşı gelme kırar kafanı benden demesi:queen:
bence de kurtul bi dal az içsen senin için daha hayırlı olur bak bana hayatım boyunca sadece birkaç hafta kullandım bir daha yok sende bıraksan iyi olur...
abi bu tahinli poğçaları ısıtsak öyle yiyebilirmiyiz biraz soğudular da...
tamam şekerim bülütüt le göndeririz de şu an benim durum pek iyi görünmüyornane limon kaynattırdım boğazlarımda doluluk hissi, yanma , gıcıklanma ve öksürükle gelen bir durum var hanım hemen teşhiz koydu sen şifayı kapmışsın, dedi
bende kızdım ulem hemende teşhis koydun heeee ,yardımcı doçent sanki ama galiba haklı her zamanki gibin ...![]()
saol abi dün hepsini yiyemedim ee ziyan etmeyelim veli nimet yani parayla alsak böyle tatlı olmaz:cherry:olur olur fatihim ısıtarak ye dondurarak ye bıçakla kes , elle böl ne yaparsan yap![]()
Üşütmeyi fırından kapmışsındır sakın motora b.k atma
olabilir özer abi bir günde başlamaz bende böyle arızalar , bir kaç gün önceden hapşurukla sinyal verir, ben geliyorum derzaten o gün adam gibi sağlam giyinmiştik abi , hatta önüme ne olur ne olmaz diye gazete bile koydum valla
ama durum çok iç açıcı değil onu söyleyeyim ...
Valla ganga geziye bahsettiğin mevzu yüzünden gelemedim,önden yenen rüzgar....Gazete mevzusu yani
Gazeteyi geç,bugün farklı bişi denedim bu laminant altına döşenen izolasyon,yalıtım amaçlı bir kauçuk-strafor tarzı yumuşak esnek bi malzeme var göğsüme uygun şekilde kestim kazağın altına yerleştirdim,rüzgarı geçtim eve gelene kadar fırın başında oturuyormuşum gibi ısıttı yumuşacık yaptı beni![]()
kanka o malzemeye benzer kırılmaz malzemeler var onlardan bulmak lazım...namıssız eve gelene kadar bi tarafından kırılmışhakikaten ahmet yav vallaha aklıma gelmezdi kankabenim evi laminat yaparlarken yere sermişlerdi , üzerine bastığım anda ayağımın ısındığını farkediyordum
akıl akıldan üstünder en kısa zamanda laminatçı arkadaşa gidiyor bir takımlık malzeme alıyorum hem pantul hemde yelek diktiriyorum aga neden olmasın canımdan kıymetlimi sağol valla iyiki söyledin![]()
Yazdıklarınızı sonuna kadar okudum Yüce abinin dediği gibi on üzerinden onbeş gibi gezi olmuş sizin yazdıklarınızı okudukça kudurdum valla yoldaş bulsaydım bende gelirdim inşallah başka bir zaman acısını çıkartırız
kanka o malzemeye benzer kırılmaz malzemeler var onlardan bulmak lazım...namıssız eve gelene kadar bi tarafından kırılmışama ben bitane yelek diktirecem aynı çelik yelek kılıfı gibi, içinede bu malzemeden koylabileceğim fermuarlı cep yaptıracam....
bu gün bi tarafını koli bantıyla komle çevirdim sağlam oldu,kırılmıyor saga sola esniyor..akşam üstü korayla kandıra tarafına köylere gittik eve geldiğimde göğüs bölgem terlemişti resmen,okadar ssıcak tutuyor yani...Senin elin uzundur ona benzer yumusak malzeme bulabilirsin,yelek tarzı bişey yapıp yeleğin dışına dikilecek ceplere ondan koyabilirsen süper olur valla...Birde aklımda şu termo malzemeler var,kaskın altına taktığımız maskeler var ya ondan işte,o malzemeyi kumaş şeklinde bulabilsek ondan harika yelek gibi şeyler yaptıabiliriz...o kırılgan olanlar dağılmazmı göğsümüzde kırılarak ? ben daha esnek olanları kasteddim ama onlarda rüzgar geçiriri sanırım denemem lazım ...![]()
fatihim kuşe kaıt gazete rüzgarı keser ama içeriyi soğuk tutar,bizim bahsettiğimiz malzeme yalıtım amaçlı kullanılan malzemeler içeride soba yanıyormuş gibi ısıtıyor koyulan bölgeyikuşe kağıt gazateden şaşmam aga:queen:
irfan abi profil resminde yakıyor hee kim çekti bu güzel resmi![]()