skarya zirvesi gezi fotoğrafları ...

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ok abi sıkıntı yok sen bana bülütüt le yollarsın bir daha ki görüşmede....:p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ok abi sıkıntı yok sen bana bülütüt le yollarsın bir daha ki görüşmede....:p

tamam şekerim bülütüt le göndeririz de şu an benim durum pek iyi görünmüyor :( nane limon kaynattırdım boğazlarımda doluluk hissi, yanma , gıcıklanma ve öksürükle gelen bir durum var hanım hemen teşhiz koydu sen şifayı kapmışsın, dedi :)

bende kızdım ulem hemende teşhis koydun heeee ,yardımcı doçent sanki ama galiba haklı her zamanki gibin ...:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi sıcak sobanın yanında yatarken bi tane tüylülot iç birşeyin kalmaz haberin olsun yengeme karşı gelme kırar kafanı benden demesi:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi sıcak sobanın yanında yatarken bi tane tüylülot iç birşeyin kalmaz haberin olsun yengeme karşı gelme kırar kafanı benden demesi:queen:

sonradan farkettiğim çok güzel bir durum var fatih :) canım sigara içmek bile istemiyor, ulem şu sigaradan sıyrılsammı fırsat bu fırsat ...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bence de kurtul bi dal az içsen senin için daha hayırlı olur bak bana hayatım boyunca sadece birkaç hafta kullandım bir daha yok sende bıraksan iyi olur...
abi bu tahinli poğçaları ısıtsak öyle yiyebilirmiyiz biraz soğudular da...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bence de kurtul bi dal az içsen senin için daha hayırlı olur bak bana hayatım boyunca sadece birkaç hafta kullandım bir daha yok sende bıraksan iyi olur...
abi bu tahinli poğçaları ısıtsak öyle yiyebilirmiyiz biraz soğudular da...

olur olur fatihim ısıtarak ye dondurarak ye bıçakla kes , elle böl ne yaparsan yap :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
tamam şekerim bülütüt le göndeririz de şu an benim durum pek iyi görünmüyor :( nane limon kaynattırdım boğazlarımda doluluk hissi, yanma , gıcıklanma ve öksürükle gelen bir durum var hanım hemen teşhiz koydu sen şifayı kapmışsın, dedi :)

bende kızdım ulem hemende teşhis koydun heeee ,yardımcı doçent sanki ama galiba haklı her zamanki gibin ...:)

Üşütmeyi fırından kapmışsındır sakın motora b.k atma
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Üşütmeyi fırından kapmışsındır sakın motora b.k atma

olabilir özer abi bir günde başlamaz bende böyle arızalar , bir kaç gün önceden hapşurukla sinyal verir, ben geliyorum der :) zaten o gün adam gibi sağlam giyinmiştik abi , hatta önüme ne olur ne olmaz diye gazete bile koydum valla :)


ama durum çok iç açıcı değil onu söyleyeyim ...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olabilir özer abi bir günde başlamaz bende böyle arızalar , bir kaç gün önceden hapşurukla sinyal verir, ben geliyorum der :) zaten o gün adam gibi sağlam giyinmiştik abi , hatta önüme ne olur ne olmaz diye gazete bile koydum valla :)


ama durum çok iç açıcı değil onu söyleyeyim ...

Valla ganga geziye bahsettiğin mevzu yüzünden gelemedim,önden yenen rüzgar....Gazete mevzusu yani :)
Gazeteyi geç,bugün farklı bişi denedim bu laminant altına döşenen izolasyon,yalıtım amaçlı bir kauçuk-strafor tarzı yumuşak esnek bi malzeme var göğsüme uygun şekilde kestim kazağın altına yerleştirdim,rüzgarı geçtim eve gelene kadar fırın başında oturuyormuşum gibi ısıttı yumuşacık yaptı beni :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Valla ganga geziye bahsettiğin mevzu yüzünden gelemedim,önden yenen rüzgar....Gazete mevzusu yani :)
Gazeteyi geç,bugün farklı bişi denedim bu laminant altına döşenen izolasyon,yalıtım amaçlı bir kauçuk-strafor tarzı yumuşak esnek bi malzeme var göğsüme uygun şekilde kestim kazağın altına yerleştirdim,rüzgarı geçtim eve gelene kadar fırın başında oturuyormuşum gibi ısıttı yumuşacık yaptı beni :)

hakikaten ahmet yav vallaha aklıma gelmezdi kanka :) benim evi laminat yaparlarken yere sermişlerdi , üzerine bastığım anda ayağımın ısındığını farkediyordum :)

akıl akıldan üstünder en kısa zamanda laminatçı arkadaşa gidiyor bir takımlık malzeme alıyorum hem pantul hemde yelek diktiriyorum aga neden olmasın canımdan kıymetlimi sağol valla iyiki söyledin :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Yazdıklarınızı sonuna kadar okudum Yüce abinin dediği gibi on üzerinden onbeş gibi gezi olmuş sizin yazdıklarınızı okudukça kudurdum valla yoldaş bulsaydım bende gelirdim inşallah başka bir zaman acısını çıkartırız
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakikaten ahmet yav vallaha aklıma gelmezdi kanka :) benim evi laminat yaparlarken yere sermişlerdi , üzerine bastığım anda ayağımın ısındığını farkediyordum :)

akıl akıldan üstünder en kısa zamanda laminatçı arkadaşa gidiyor bir takımlık malzeme alıyorum hem pantul hemde yelek diktiriyorum aga neden olmasın canımdan kıymetlimi sağol valla iyiki söyledin :)
kanka o malzemeye benzer kırılmaz malzemeler var onlardan bulmak lazım...namıssız eve gelene kadar bi tarafından kırılmış :) ama ben bitane yelek diktirecem aynı çelik yelek kılıfı gibi, içinede bu malzemeden koylabileceğim fermuarlı cep yaptıracam....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yazdıklarınızı sonuna kadar okudum Yüce abinin dediği gibi on üzerinden onbeş gibi gezi olmuş sizin yazdıklarınızı okudukça kudurdum valla yoldaş bulsaydım bende gelirdim inşallah başka bir zaman acısını çıkartırız

nadir abi zaten sen pazar günü için kıvranıp duruyordun ya üzerine bu pazar geziside tam limon suyu gibi ekşitmiştir yüzünü :cherry: bırrrrr, ağzım sulandı limon deyince :cherry:

acısını çıkartalım abi fakat bu gün hava süperdi ılımandı keşke böyle bir gün daha denk gelsede bi pazar buluşssak , olurmu olur yani...:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
kanka o malzemeye benzer kırılmaz malzemeler var onlardan bulmak lazım...namıssız eve gelene kadar bi tarafından kırılmış :) ama ben bitane yelek diktirecem aynı çelik yelek kılıfı gibi, içinede bu malzemeden koylabileceğim fermuarlı cep yaptıracam....

o kırılgan olanlar dağılmazmı göğsümüzde kırılarak ? ben daha esnek olanları kasteddim ama onlarda rüzgar geçiriri sanırım denemem lazım ...:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kuşe kağıt gazateden şaşmam aga:queen:
irfan abi profil resminde yakıyor hee kim çekti bu güzel resmi:p
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kırılgan olanlar dağılmazmı göğsümüzde kırılarak ? ben daha esnek olanları kasteddim ama onlarda rüzgar geçiriri sanırım denemem lazım ...:)
bu gün bi tarafını koli bantıyla komle çevirdim sağlam oldu,kırılmıyor saga sola esniyor..akşam üstü korayla kandıra tarafına köylere gittik eve geldiğimde göğüs bölgem terlemişti resmen,okadar ssıcak tutuyor yani...Senin elin uzundur ona benzer yumusak malzeme bulabilirsin,yelek tarzı bişey yapıp yeleğin dışına dikilecek ceplere ondan koyabilirsen süper olur valla...Birde aklımda şu termo malzemeler var,kaskın altına taktığımız maskeler var ya ondan işte,o malzemeyi kumaş şeklinde bulabilsek ondan harika yelek gibi şeyler yaptıabiliriz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

kuşe kağıt gazateden şaşmam aga:queen:
irfan abi profil resminde yakıyor hee kim çekti bu güzel resmi:p
fatihim kuşe kaıt gazete rüzgarı keser ama içeriyi soğuk tutar,bizim bahsettiğimiz malzeme yalıtım amaçlı kullanılan malzemeler içeride soba yanıyormuş gibi ısıtıyor koyulan bölgeyi :),gazete kese kaıdı,kuşe naylonu tutarmı onun yerini :))) :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
fotoğraflar çok güzel..kötü olan tek şey metehan abinin olmaması..ve o vahşi pozlarını çekmemesi..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi uzun yolculuklarda güzel yalıtım yapan en azından rüzgar almayan bi malzemeden birşeyler ayarlamak gerek yoksa soğuk kötü yani...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst