Supersport motor almak istiyorum.. Görüşlerinizi alabilirmiyim?

Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
haa bu arada 6 binin üzerine 3 bin daha koy arkadaşım zx9-r aletini satıyor 33 000 km de ilk kullanıcısı ikincisi sen olursun madem ses falan herkes baksın vıınnnn hesabı :p :p :p wolkan ne demek istediğini anlıyorum senin de kardeş ;)
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
Speed Buff benim ehliyetim var 600 den 15 000 km tecrübe ile 1000 e geçeyim dedim de heyet kabul etmedi :)

O yüzden işin gırgırındayım alınma lütfen. Aslen üstadları kızdırmaya çalışıyorum :) Ama onlar da karda kışta evden kovulmuşlar dağlarda geziyorlar anladığım kadarıyla :) (üstüne de foto yolluyorlar foruma durumu çaktırmamak için :) )

İnternet yerine pazar gez (yani satış yapan dükkanları) ve 6-7000 bandında 250 ninja veya cbr 250 r almak istediğini söyle. Genelde takas yoluyla düşüyor motor bayiilerine. Acele etme ve internet pazarındaki fiyatları esas alma. Her halde dâhi sen de yoksa bile pazalık melekesi yüksek biri yanında olsun.

Syg.


Wolkanwolkan Eyvallah kardeşim.. ya inanırmısın 3.500 tl degeri olan hondayı adam 6000 tl dedi ve 2008 model bizim burda. d
Bu arada seyitster zaten sesine bakmıyorum haklısında o dediginde.. hep bu moto tamircisi aklımı karıştırdı mondialde mondial :D hondayı sordum nasıldır diye dedi hepsi aynı alan pişman hep. yamahayı sordum.. alan pişman yok turbosu var onların kullanamazsın açıldımı zapdedemezsin sonra , parçaları ateş pahası falan ondanda vaz geçtim.. snra dedi mondial al ital mi ne öyle birşey dedi .d aklım karman çorman oldu yani..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

Yok ya amacım herkezin bakması degil tabi biraz var öyle bi hevesim ama.. motoru istememin tek nedeni hız meraklısı olmamdır.. :D sonu ölümde olsa giderim yani o derece :D yeterki aksiyon olsun adrenalin yaşıyım :;D
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
kardeş mondial çin malıdır tamam mı bulaşma hyosung iyidir alanlar kullananlar memnun parça sıkıntısı hikaye st kanuni olanını al kanuni her türlü parçayı tedarik ediyor sıkıntın olmaz sitede çok sayıda kullanıcısı var pişmanım diyeni görmedim ikinci elide iyidir seni yemiş usta anladığım kadarı ile fazla tecrübende yok 125 - 250 arası git gel sen derim ben honda da kalite yamaha da kalite o usta sözüm ona ( içimden saydım az ) :p sana mondial itelemek için baya sallamış yani
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
mondial yetkili servisya sanırım komisyon alır ben ordan alırsam :D öyle bir dil döktüki yani hele kanuni dedi sakın yanından geçme parçası yok hiçbiryerde birde adama supersport almak istiyorum dedigimde dediki, bak benden söylemesi supersport alma yakında yeni kanun çıkıcak şehirlere giremiycek supersportlar falan dedi doğrumu acaba ?
 
Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
kardeş mondial çin malıdır tamam mı bulaşma hyosung iyidir alanlar kullananlar memnun parça sıkıntısı hikaye st kanuni olanını al kanuni her türlü parçayı tedarik ediyor sıkıntın olmaz sitede çok sayıda kullanıcısı var pişmanım diyeni görmedim ikinci elide iyidir seni yemiş usta anladığım kadarı ile fazla tecrübende yok 125 - 250 arası git gel sen derim ben honda da kalite yamaha da kalite o usta sözüm ona ( içimden saydım az ) :p sana mondial itelemek için baya sallamış yani

+111111111111 :cat::cat:
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
mondial yetkili servisya sanırım komisyon alır ben ordan alırsam :D öyle bir dil döktüki yani hele kanuni dedi sakın yanından geçme parçası yok hiçbiryerde birde adama supersport almak istiyorum dedigimde dediki, bak benden söylemesi supersport alma yakında yeni kanun çıkıcak şehirlere giremiycek supersportlar falan dedi doğrumu acaba ?
sallama da çığır açmış o herif hangi şehir hangi servis telefon vs var mı ?? kanuni çinliler içinde en iyi yedek parça getirenlerden birisidir hele st kanuni ( hyosung ) konusunda sıkıntı çekenini pek görmedim
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
konu supersport ilerliyor. okumaya bile yetişemedim.

Sende akıl ver o zaman kardeşim :)

O zaman ben cıbır lara bir bakayım :) eski kasa cok cılız ama güzeldi.. ben hayla tekliflere açıgım :D:D akıl vermek isteyen varsa :) birde kardeş ehliyeti sordum adam birde sürücü kursu ögretmeni. dediki 700 cıvarı cebine girer herşeyiyle o uygunmu ? 450 500 kurs ücretiymiş falan ?
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
evet ehliyet ücretleri o civarda sen o herifin dükkanın önünden bir daha geçme yaaa adam komedi gır gır bişeymiş yaa :flower::queen:
 
Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
iyi güldüm ya akşam akşam :cherry: :cherry:

sen o adamdan uzak dur Allahından bulsun o :)
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
Valla ne yalan söylüyüm eski ustam dı 1 2 sene çalıştım :D beni ayakta uyutmuş maşallah :D
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
duyanda mondialı japon sanar hondaya yamahaya kötü mondila kral dediğine göre :D o da biliyor tabi alınca sıkıntısı çıkacak sana gelecek adam yapacak para kazanacak :D
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
hahahahahahaha :queen::thumleft::santa: ulan gülmekten çatladım yaaa nerede bu servis ya il ilçe telefon adres
 
Katılım
13 Ara 2011
Mesajlar
20
Boşver ya o kadar ekmegini yedim sonuçta ayıp olur.. :'( ama harbi ciddiyim doğru bu dediklerim .D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst