[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
eksozu sökmeden lastiği çıkarman mümkün değil, havasını sonuna kadar indir lastiğin bir kere dene sökemezsen bir akşam hangi saat olduğu önemli değil gelir sökeriz yada tamircimize söktürürüz :cat:
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
19
eksozu sökmeden lastiği çıkarman mümkün değil, havasını sonuna kadar indir lastiğin bir kere dene sökemezsen bir akşam hangi saat olduğu önemli değil gelir sökeriz yada tamircimize söktürürüz :cat:

Eksozu da soktum, lastigin eksoz tarafindaki somununu da soktum fakat lastik milim kipirdamiyor :(
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
19
apv41, abi hafta içi ve cumartesi günleri saat 21:00 dan sonra müsait oluyorum ancak.. sizin için de uygun bir gün derdime çare bulabilirsek çok sevinirim.
sitede teknik servis bölümünde de bir konu açtım orada bir arkadaş hava komprosörlü tabanca ile sökebilirsin ancak dedi ama serviste görmüştüm komprosör kullanmadan bir aparat ile varyatörleri sabitleyip sökmüşlerdi. benim varyatör de almam gerekecek üstündeki dişlerden bir iki tanesini kırdım sabitlemeye çalışırken :)
numaramdan irtibata geçerseniz çok sevinirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Az once baska bir sitede on ve arka varyatorleri sokmek icin bir aparat gordum. Tornaciya ozel olarak yaptirmis arkadas, maliyet fiyatina veriyor irtibata gecip o aparattan alarak varyator sorunuma cozum bulucam fakat arka lastigi ne yapicam bilmiyorum acikcasi sizden haber bekliyorum
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
variyatöre dışarıdan dengesiz yapılan bir müdahale krank milinin eğrilmesine yol açabilir. denersen dikkatli olmanı öneririm !!!
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
apv41, abi hafta içi ve cumartesi günleri saat 21:00 dan sonra müsait oluyorum ancak.. sizin için de uygun bir gün derdime çare bulabilirsek çok sevinirim.
sitede teknik servis bölümünde de bir konu açtım orada bir arkadaş hava komprosörlü tabanca ile sökebilirsin ancak dedi ama serviste görmüştüm komprosör kullanmadan bir aparat ile varyatörleri sabitleyip sökmüşlerdi. benim varyatör de almam gerekecek üstündeki dişlerden bir iki tanesini kırdım sabitlemeye çalışırken :)
numaramdan irtibata geçerseniz çok sevinirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Az once baska bir sitede on ve arka varyatorleri sokmek icin bir aparat gordum. Tornaciya ozel olarak yaptirmis arkadas, maliyet fiyatina veriyor irtibata gecip o aparattan alarak varyator sorunuma cozum bulucam fakat arka lastigi ne yapicam bilmiyorum acikcasi sizden haber bekliyorum

Yeterli alet edevatın yoksa ve fazla anlamıyorsan tamirciye yaptırmanı tavsiye ederim sonra daha büyük yaralar acarsın kendine...
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
19
Yeterli alet edevatın yoksa ve fazla anlamıyorsan tamirciye yaptırmanı tavsiye ederim sonra daha büyük yaralar acarsın kendine...

Varyator icin aparat yok sadece onun haricinde her takimim var :) az bucuk anliyorum sukur elimden de geliyor da biraz deneme yanilma yapmam gerekti :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

variyatöre dışarıdan dengesiz yapılan bir müdahale krank milinin eğrilmesine yol açabilir. denersen dikkatli olmanı öneririm !!!

Varyatoru sabitlemek icin gerekli aparati alirsam sorunum cozulcek abi :) sonrasinda guzel bi bakim ve sase ile jantlari boyama isim kaliyor. Seviyorum ugrasmayi tamir etmeyi :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
8/12/2011 perşembe günü inciraltı turkuaz yanında maket uçağın dibinde toplanıyoruz tanışmak kaynaşmak istersen buyur aramızda ol :rendeer: site içinde bir topikte motorum küçük gezilere gelemiyorum yazmışsın bu grupla sürmeden buna karar verme derim 110 cup dahi var gezilerimizde :cat:

saat 19 30 sonrası gece 24 00 e kadar oradayız.
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Önümüzdeki hafta iyi bir hava olursa Kuşadasına gidip gelmek istiyorum,gelmek isteyen varsa buyursun gelsin,balık ekmek yer döneriz.
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Bende uzun zamandır gitmek istiyordum Kuşadası tarafına. Tarih, saat uygun olursa gelmek isterim.

Hafta arası çarşamba ya da perşembe gitmek istiyorum,bu günler uygunsa gidebiliriz,hava da iyi olacakmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

ÖLMEZ O BALIKLAR öldüreceksek geleyim !!!!
Tamam öldürürüz sen yeterki gel:cat:
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
Kabataşlı abi banada haber verirsen 1 gün önceden ayarlamaya calısırım kendimi...bu aralar sıkılıyorum stres atmış olurum biraz.
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
19
Bahri hallettinmi motoru

benim motorun çok işi var daha fakat arka lastik problemime bir çözüm bulabilmiş değilim :(
egsozu söktüm egsoz bakalitinin somunlarını da söktüm fakat lastik milim kıpırdamıyor..

bir türlü arka lastiği çıkartamıyorum malesef.

jantların boyamasını da haliyle yapamıyorum öylece duruyor, diğer işleriyle uğraşıyorum...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
benim motorun çok işi var daha fakat arka lastik problemime bir çözüm bulabilmiş değilim :(
egsozu söktüm egsoz bakalitinin somunlarını da söktüm fakat lastik milim kıpırdamıyor..

bir türlü arka lastiği çıkartamıyorum malesef.

jantların boyamasını da haliyle yapamıyorum öylece duruyor, diğer işleriyle uğraşıyorum...
Somununu mu çıkaramıyorsun yoksa somunu çıkardın ama jantı frezediş ten mi ayıramıyorsun?... Eğer frezedişten ayıramıyorsan plastik çekiçle ters taraftan vurucaksın..Zamanla oturup oksitlenebiliyor... Genelde hepsi zor çıkar.... Vururken çekinme... Dengeli ,sert ve tok vurucaksın.... :cat:
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
19
Somununu mu çıkaramıyorsun yoksa somunu çıkardın ama jantı frezediş ten mi ayıramıyorsun?... Eğer frezedişten ayıramıyorsan plastik çekiçle ters taraftan vurucaksın..Zamanla oturup oksitlenebiliyor... Genelde hepsi zor çıkar.... Vururken çekinme... Dengeli ,sert ve tok vurucaksın.... :cat:
Somunu falan da cikarttim ama sanirim dediginiz gibi oksitlenme yapmis, saglam vurayim bu gun bi daha deniyim bari :) tesekkurler
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Hafta arası çarşamba ya da perşembe gitmek istiyorum,bu günler uygunsa gidebiliriz,hava da iyi olacakmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------


Tamam öldürürüz sen yeterki gel:cat:

Bensiz Balık öldürme operasyonu yapanın boğazına kılçık takılır ona göre :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst