- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
aha şimdiden kıvırmaya başladın:mrgreen:olm işgillendirme ortalığı :cherry: ortada var sessiz bi fırtına :cherry: zaten hava raporları öyle gösteriyo vaziyeti , bi gökgürültüsüyle karışık bir patlama olacak emmeeee baharamı olur martta mı olur bilinmez ,
hem sora senin motürün bileme yok pis motürcü nereye geliyon :cherry::queen::santa:
