skarya zirvesi gezi fotoğrafları ...

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hepinize selam arkadaşlar :) şaka biryana kış geldi havalar soğudu derken neredeyse yazın olduğundan daha hareketli günler geçirmekteyiz :)


bu gün yine içimizdeki birikmiş kurtları atma ve dostlarla buluşma eylemimizi aynen gerçekleştirmiş bulunmaktayız öncelikle , geziye katılarak renk veren arkadaişlarıma çok çok teşekkür ediyorum..

akşam üstü dönüşümüzde yağmura yakalanmış olsakta moralimizi bozmaya yetmedi :)

ancak sevgili samsam(şamil) arkadaşlımızın motürünün debriyaj balatasının sıyrılması üzerine morallerimiz bir nebze bozuldu ancak allahtan gideceğimiz yere kadar dayandı debriyajki bu alsında güzel bir durumdu ,

şamil arkadaşımızı adapazarından diğer arkadaşımız bir kaç km ilerdeki servise kadar çekerek götürdü ve biz havanında kararmaya ve yağmaya başlamasıyla eve dönüş yolunu tutmak zorunda kaldık ,

her şeye rağmen güzel gündü inşallah daha güzel havalarda nice buluşmalar gerçekleştirme dileklerimle, hepinize saygı ve selamlarımı sunuyorum,


elimdeki resimleri yüklüyorum diğer arkadaşlarda yüklerlerse f54 fatihte güzel resimlerin olduğunu sanıyorum , evet beyler resimleri dökülün....:)













































 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
irfan bi otur oturduğun yerde..:mrgreen: tekerinize sağlık sizin açınızdan eğlenceli geçmiş....
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benim baskı balata fiyatı 80 TL iyi mi, yağda değişti
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Arkadaşlar benim baskı balata fiyatı 80 TL iyi mi, yağda değişti

şşşştttt hiç sesini çıkarma hadi hayırlı olsun dostum , geçmiş olsun eve geleli 1 saat ten biraz fazla oldu sanırım herkez sağ salim döndü, inşallah güzel günlerde tekrar buluşmak dileğiyle diyor teşekkür ediyorum ...:rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet gelenlerin tekerine sağlık çok güzel muhabbet oldu özellikle soba başı toplaşması diyebiliriz allahtan gittiğimiz yerde bizden başka müşteri yoktu rahat rahat yayıldık mekan bizimdi yani:cherry:




url=http://bit.ly/c25MCx]
11m19.jpg
[/url]




 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uzay aracı sanki,abi motosikletine nazar değmesin maşallahı var.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan bi otur oturduğun yerde..:mrgreen: tekerinize sağlık sizin açınızdan eğlenceli geçmiş....

ne oldu mezitim komserim şekspirim , canınmı çekti yoksa ? :cherry: dur bakem ulem daha küfteleri anca sindirdirmişsindir sen üzerine bi maden suyu çek,
sonrasında gene buluşuruz :cherry: snaypırım dörtgözüm :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ne oldu mezitim komserim şekspirim , canınmı çekti yoksa ? :cherry: dur bakem ulem daha küfteleri anca sindirdirmişsindir sen üzerine bi maden suyu çek,
sonrasında gene buluşuruz :cherry: snaypırım dörtgözüm :cherry:
havalar ısınsın üsküdar olayını iple çekiyorum... 3 taşla hiçbişi vuramıyan irfan :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951


url=http://bit.ly/c25MCx]
11m9f.jpg
[/url]

url=http://bit.ly/c25MCx]
11mbv.jpg
[/url]
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
havalar ısınsın üsküdar olayını iple çekiyorum... 3 taşla hiçbişi vuramıyan irfan :queen:

bikerem benim tüfengin ayarı bozuktu:cherry: istersen koraya sorabilirsin, hatta ahmet n. de şahittir nası vurduğumu , beni karalama operasyonuna girme bak çocuk yolarım saçlarını :cherry::p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
hatta 6 taşdıda ben seni sevdiğim için üç indirim yaptım amete memete sormama gerek yok gözlerim varya.:mrgreen: hemicek benimde şahitlerim var gerçi onlar 15 taşta vuaramayanlardan erdem yunus ve ben..:queen:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
kankalarımmm..... ne güzel gezi oldu walla...
herkesin tekerine sağlık... şamil abi talihsiz bu durum yaşadı ama durumu sonradan halletti...
herşey çok güzel oldu..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hatta 6 taşdıda ben seni sevdiğim için üç indirim yaptım amete memete sormama gerek yok gözlerim varya.:mrgreen: hemicek benimde şahitlerim var gerçi onlar 15 taşta vuaramayanlardan erdem yunus ve ben..:queen:

şaka bi yana yunus resimleri güzel yapmış demi kanka , bu çocuk işi biliyor yavvv tam benim kafadan :)

---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

fatihçim yenge hanıma teşekkürlerimizi ilet resimler için iyi akıl etti :) hiç böyle resmim yoktu , yol alırken yandan :) yalnız hava yağıştırıyordu bide elinden telefonu bi düşürürse diye aklımdan geçmedi değil yazık olurdu ayphon a :):cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
birliktelik ve beraberlik adına çok güzel bir geziye imza atmışsınız resimler güzel emeginize sağlık
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haftaya neredeyiz :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
şaka bi yana yunus resimleri güzel yapmış demi kanka , bu çocuk işi biliyor yavvv tam benim kafadan :)

---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

fatihçim yenge hanıma teşekkürlerimizi ilet resimler için iyi akıl etti :) hiç böyle resmim yoktu , yol alırken yandan :) yalnız hava yağıştırıyordu bide elinden telefonu bi düşürürse diye aklımdan geçmedi değil yazık olurdu ayphon a :):cherry:
abi o resim işini ben dedim ona elinden o geri zekalı aypon düşsün de kurtulsun diye:cherry:çok güzel muhabbet ettik tahin li pohçalar da güzel di he:cherry:

EROLDAYI seninde tekerine sağlık seninle de böyle bi kiremitte alabalık yapalım bi ara bahara doğru...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
o da yakında gelir motorü garaj a sokmaya çalışıyordur:p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
sağolasın erol abi en kısa zamanda senide aramızda görmek dileklerimizle saygılar ...:rendeer:

abi o resim işini ben dedim ona elinden o geri zekalı aypon düşsün de kurtulsun diye:cherry:çok güzel muhabbet ettik tahin li pohçalar da güzel di he:cherry:

EROLDAYI seninde tekerine sağlık seninle de böyle bi kiremitte alabalık yapalım bi ara bahara doğru...


yeterki yağmur olmasın ansızın gele bilirim allaha emanet olun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst