Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
hepinize selam arkadaşlar
şaka biryana kış geldi havalar soğudu derken neredeyse yazın olduğundan daha hareketli günler geçirmekteyiz 
bu gün yine içimizdeki birikmiş kurtları atma ve dostlarla buluşma eylemimizi aynen gerçekleştirmiş bulunmaktayız öncelikle , geziye katılarak renk veren arkadaişlarıma çok çok teşekkür ediyorum..
akşam üstü dönüşümüzde yağmura yakalanmış olsakta moralimizi bozmaya yetmedi
ancak sevgili samsam(şamil) arkadaşlımızın motürünün debriyaj balatasının sıyrılması üzerine morallerimiz bir nebze bozuldu ancak allahtan gideceğimiz yere kadar dayandı debriyajki bu alsında güzel bir durumdu ,
şamil arkadaşımızı adapazarından diğer arkadaşımız bir kaç km ilerdeki servise kadar çekerek götürdü ve biz havanında kararmaya ve yağmaya başlamasıyla eve dönüş yolunu tutmak zorunda kaldık ,
her şeye rağmen güzel gündü inşallah daha güzel havalarda nice buluşmalar gerçekleştirme dileklerimle, hepinize saygı ve selamlarımı sunuyorum,
elimdeki resimleri yüklüyorum diğer arkadaşlarda yüklerlerse f54 fatihte güzel resimlerin olduğunu sanıyorum , evet beyler resimleri dökülün....












bu gün yine içimizdeki birikmiş kurtları atma ve dostlarla buluşma eylemimizi aynen gerçekleştirmiş bulunmaktayız öncelikle , geziye katılarak renk veren arkadaişlarıma çok çok teşekkür ediyorum..
akşam üstü dönüşümüzde yağmura yakalanmış olsakta moralimizi bozmaya yetmedi
ancak sevgili samsam(şamil) arkadaşlımızın motürünün debriyaj balatasının sıyrılması üzerine morallerimiz bir nebze bozuldu ancak allahtan gideceğimiz yere kadar dayandı debriyajki bu alsında güzel bir durumdu ,
şamil arkadaşımızı adapazarından diğer arkadaşımız bir kaç km ilerdeki servise kadar çekerek götürdü ve biz havanında kararmaya ve yağmaya başlamasıyla eve dönüş yolunu tutmak zorunda kaldık ,
her şeye rağmen güzel gündü inşallah daha güzel havalarda nice buluşmalar gerçekleştirme dileklerimle, hepinize saygı ve selamlarımı sunuyorum,
elimdeki resimleri yüklüyorum diğer arkadaşlarda yüklerlerse f54 fatihte güzel resimlerin olduğunu sanıyorum , evet beyler resimleri dökülün....












Son düzenleme:



