- Katılım
- 27 Tem 2011
- Mesajlar
- 666
- Konu Yazar
- #1
Şu GV650 kadar güzel dizaynı olan bir cruser görmedim. Harleyler de dahil, ben bundan daha güzelini görmedim....
GV650, zaten H-D'nin bir modelinin neredeyse birebir kopyası. ama benim de hoşuma gider kendisi... kendisi zaten en çok tutulan hyo modelidir TR.de
Motorlarımız ünlü oldu . Fiyatları arttıralım Guray![]()
Harley. Vrod. Modeli. Yalnız ilk 2001 senesinde üretilmiş. Sanırım Gv vroddan sonra. Gv ilk ne zaman bulamadım.
Motorlar tırış... Bütün iş manzarada ::miiz::
Kaç istiyodun sen motora![]()
Güray motorun değeri 2 katına çıktı güncelle ilanı
Güzel resim tebrikler..