Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Makina tavsiyemdir.2004 kasa GS500 arayanlar için idealdir düşüncesindeyim.

Yağ soğutma kiti
Sertlik ayarlı ön amortisörler
Banditt full krom ön far
Artçı sele kaydırmazı
Krom GS500 zincir muhafazası
Benzin musluğu
Karbüratör bakımları
Ayrıca Rotor'uda balanstan dolayı yeni değişti.Sadece onun fiyatı 800TL

Tekrar söylüyorum alıcılara şiddetle tavsiyemdir.
Saygılar
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
bendede yeni kasa ybr 125 var tertemiz nokta hatasız (mavi renk) motorumdan memnunum ama küçük cc kim nederse desin zevk vermıo sadece ulasımı saglıyo benım için o yuzden gs 500 de karar kıldım düşünen varsa motorları görururuz oturup konusuruz eğer makul bi değerlerde anlasabılırsek tksa gırmek ısterım

---------- Post added at 03:52 ---------- Previous post was at 03:25 ----------

yedek anahtarına kadar hersey mevcut
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Valla dostum al sat 2 defa külfet. piyasa değerinde ve altında takasa girerim duruma göre.(zararta uğramak niyatinde değilim ön tercihim peşin.) ihtiyacvı olan cepten arasın forumu kitlemeye hakkım yok...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Valla dostum al sat 2 defa külfet. piyasa değerinde ve altında takasa girerim duruma göre.(zararta uğramak niyatinde değilim ön tercihim peşin.) ihtiyacvı olan cepten arasın forumu kitlemeye hakkım yok...

Örnek bir davranış sergileyip forumu kirletmediğin için seni kutluyorum kanka :) :cat::rendeer::bestmt:
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
Arkadaşlar,gs500 ün üst kapak contası nereden nekadfar ücrete alınır ve nasıl değiştirilir?konu ile ,ilgili yorumlarınızı bekliyorum.kazasız sürüşler....
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Arkadaşlar,gs500 ün üst kapak contası nereden nekadfar ücrete alınır ve nasıl değiştirilir?konu ile ,ilgili yorumlarınızı bekliyorum.kazasız sürüşler....

Hangi conta tolga tam olarak belirtirsen yardımcı olurum.Birçok parçayı tedarik edebilirim.Msnden sorsaydınya ??
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Külbütör olduğun sanmıyorum.Keşke öyle olsa.Tolga külbütörse söker hallederiz.Para vermene gerek yok.Sıcak bölgeyse.Yani silindir üst kapak contası ise mutlaka almak değiştirmek gerekir.Zira o şekilde kullanımı üst kapağa giden yağ basıncını azaltacağından kam millerine yeterli yağlamayı veremeyip kam yataklarını bozmaya sebebiyet verebilir.Dikkat etmek gerek.Terletiyorsa sorun değil de bariz kaçırıyor akıtıyorsa problem demektir ;)
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
Külbütör olduğun sanmıyorum.Keşke öyle olsa.Tolga külbütörse söker hallederiz.Para vermene gerek yok.Sıcak bölgeyse.Yani silindir üst kapak contası ise mutlaka almak değiştirmek gerekir.Zira o şekilde kullanımı üst kapağa giden yağ basıncını azaltacağından kam millerine yeterli yağlamayı veremeyip kam yataklarını bozmaya sebebiyet verebilir.Dikkat etmek gerek.Terletiyorsa sorun değil de bariz kaçırıyor akıtıyorsa problem demektir ;)
Efekan silindirin üst kapak contası sanırım.yüksek devirde cok az terleme şeklinde kaçırıyor.sağlıklı olan değiştirmek ama senden yardım alırım mutlaka.hatta motora bi ara senle gidip bakalım.müsait zamanında benım motoruda yanına kapattım.bahara çıkarırız inşallah
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Efekan silindirin üst kapak contası sanırım.yüksek devirde cok az terleme şeklinde kaçırıyor.sağlıklı olan değiştirmek ama senden yardım alırım mutlaka.hatta motora bi ara senle gidip bakalım.müsait zamanında benım motoruda yanına kapattım.bahara çıkarırız inşallah

Adadaki makinadan bahsediyorsun dimi Tolga ? Bu arada sarı satıldı.Uğraşacak GS500 kalmadı.Olmazsa onunla uğraşırız :) Nede olsa GS nin işleri bitmiyor :D Hep problem hep problem :p
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Benim Şu Maaşı Bir An Evvel Verseler
Inanç'ın Takip Ettiği Motosiklet Satılmasa' da

Inanç ile Helalleşsek.
(Sadece içimden geçenleri yazdım dertliyim biraz sanırsam ) :)

Saygılar
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Drz hastasızyız bu ara, İlkan proje motorunu satmıycaktım şimdi gsb iiçin neler kaldı sende extra olarak . Baltasar kısmet ben de beklemedeyim hayırlısı...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
GS500 1994-2001 karbüratör
GS500 2004-2009 karbüratör
GS500 1989-2009 amortisör keçeleri
GS500 Hifflo Hava filtresi
GS500 Orjinal yağ filtresi
GS500 1989-2000 DYnoJet Stage III Karbüratör Modifikasyon Kiti
GS500 1989-2009 Egzantrik Zincir Otomatik Gergisi Orjinal
GS500 1989-2009 D.I.D Egzantrik Zinciri
GS500 1989-2009 İçin Burgman Dikiz Aynaları
GS500 1989-2009 Uzun - Kısa Slim Xenon Kiti 8000Kelvin
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Motorun geri kalan yedekleri de bende mevcut ilkan bir gs 500 toplarız artık artanlardan... Gs 500 parça ihtiyacı olan irtibata geçsin..
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Motorun geri kalan yedekleri de bende mevcut ilkan bir gs 500 toplarız artık artanlardan... Gs 500 parça ihtiyacı olan irtibata geçsin..

Mantıklı kanka :) Son anda sarıyı yeni kasaya çevirmekten vazgeçmeseydik elimizde fabrikasında bile olmayan komple depo ve granenaj seti olacaktı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst