kardeşim agresif olmak yerine göre iyi bişey ama her zaman maddi ya da manevi götürüsü illa ki oluyor

ben de 2010 model gt250r kullanıcısıyım ve bu motoru tercih etme sebeplerim (ki tercih edenlerin çoğu da sanırım bu sebeplere sahip) motorun görünüş olarak çok hoş olması, bir 600 lük ya da 1000 likten ayırt edilememesi ve yakıtının gayet uygun olması. ve motoru aldıktan sonra hızlanması gidişi vs olsun bu da beni gayet tatmin etti. hızlanmak istediğimde kısa sürede 150 lere çıkabiliyorum ve bu türkiye şartları için oldukça yeterli, bence fazlası türkiye şartlarında çok çok da sakat! ben maddi külfet olacağından dolayı şimdilik düşünmüyorum ama şayet yetersiz görüldüğü takdirde motora modifiye uygulanabilir ve yapıldığı taktirde de 600 lük kadar olamıycak olsa da 600 lüğe yakın bir performans verebileceğini tahmin ediyorum. bu arada ses olarak 4 silindir gibi olmasa da yine de sesinden de tatmin oldum yani motor görüntü olsun ses olsun kendini farkettiriyor. ve senin de bahsettiğin gibi motoru almak mesele değil aldıktan sonra bakımı parçaları ve özellikle de yakıt konusu mühim hele hele bol bol gezmeyi seven biriysen. gt250r ın bastığın takdirde yakıp yakacağı km de 20 kuruş aşağı yukarı, basmazsan o kadar da yakmıyor ben genelde 3000-5000 devir arası kullanıyorum 17 kuruş felan yakıyor. ama bir 600 lüğe binsen arkadaşlar 100 km de minimum 6-7 litreden bahsetmişler ki senin gibi agresif birisi tahminimce ortalama 9-10 litre yakar. garaj motoru olarak kullansan nadir olarak binsen hadi derim de gezmeyi seviyosan bütçeni oldukça yorabilir. ama ille de gülü istiyorum diyosan dikenler biraz cebini delecek artık, hakkında hayırlısı olsun, keyifli sağlıklı ve güvenli sürüşler dilekleriyle...
Bendede gt 250 r var, görüntü olarak dediklerine tamamen katılıyorum.
Hızlanma konusundada, 150 ye bi nefeste cıkıyosun ama durması mesele oluyo işte, önünde boşluk olcak baya bi durma mesafesi koycaksın, yada kendine sağdan soldan kacacak yer bırakacaksın, ama büyük makinelerde öyle değil, ben bi kere 600rr a artcı olarak bindim gidiş dönüş yol ara caddede, 120 130 a cıktık 2 adım önümüzde araba, ben ölüyoruz sandım, zıng diye durduk gördüğüme yaşadığıma öyle şaşırmıştımki (tabi o zamanlar gt 250 r yoktu, frenlemesi 1000 kat daha beter bi cin malı cbf tarzı motorum vardı) motordan indiğimde kalbim nası atıyodu, adrenalinden patlıcak gibi...
Yani büyük cc makinenin tadı ayrı olur ufak bi boşlukta abartmadan yapıştırırsın, duramam korkun olmaz..
" ben maddi külfet olacağından dolayı şimdilik düşünmüyorum ama şayet yetersiz görüldüğü takdirde motora modifiye uygulanabilir ve yapıldığı taktirde de 600 lük kadar olamıycak olsa da 600 lüğe yakın bir performans verebileceğini tahmin ediyorum"
Bu dediğine bence kendin bile inanmıyosundur, ebaydaki performans kiti var hava filtresi ve buji den oluşuyo sanırım kutu iceriği, onun haricinde dişlilerle oynarsın en fazla, yapacağın başka hic bişey yok, dünyada yapan olmamışki, youtube istediğin kadar araştır, 2 tane 190 kmh video'su var o kadar... zaten 175-180 arası stock haliyle gidiyo.. 600lüğe yakın performans değil 600 lüğün tırnağı olamaz yani, biz 7-8 saniyede 100 km ye cıkıyoruz, adam 3 saniyede, biz cıkana kadar adam 2 kere cıkar durur.
Ses konusuna gelincede 600 lükle kıyaslamak ayıp olur bence alakası yok cünkü, bizden mobilet onlardan F1 aracı sesi cıkıyo..
Sanki hep bizim motoru kötüledim 600 lükle karşılaştırınca durum böyle oluyo işte, ama ;
Görüntü/Performans/yakıt/FİYAT oranı olarak baktığımızda dünyadaki en iyi motor.