MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
600 f'e de mümkündür tabii ki böyle bir parça bulmak lakin kullanım maksadı yukarı ve geri almak yani bacakları rahatlatmak değil sürüşü rahatlatmak senin istediğin biraz daha aşağıda olması bacaklarının rahat etmesi için ama bu da sürüşe etki eder...

rr'daki oturuş pozisyonunda bir sıkıntı çekmiyorum ama f'te biraz farklı gerçi duruş pozisyonlarını değiştirebileceğimiz bir şekli olsaymış ne güzel olurmuş pek çok motorda olduğu gibi
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
Kafamda tilkiler dönüp duruyo yamaha yamaha diye bağırarak, artık dayanamıcam heralde, ama benzin sorunu var, ah ahh! keşke daha ucuz olsaydı şu meret.Motoru alırken verdiğim paraya zerre acımam cünkü o para benden bi kere cıkcak ondan sonra motor benim :queen:, benzin öylemi anasını saitiym yaktığın her km icin para bayılıyosun..

r1 ve r6 yla ilgili bi kac sorum olucak ;

2004-2008 r1
2006-2009 r6 icin olucak sorularım ;

- Abartılı bi şekilde agresif kullanımda max kac litre yakar ?
- Ortalma bi şehir ici sürüş, hafif agresif kullanım, ortalama-max arası yaktırdığımızda motora kac litre yakar ?
- Motoru satmaya kalktığımızda alıcısı cıkarmı, sonucta ciddi paralar bunlar, alırken kolayda ya satarken ?
- Birde motora nası güvenip alacaz, adam teker yapmaktan motorun anasını ağlatmışsa bunu nası bilebilirizki ?

(İlk iki soruyu r6 ve r1 icin ayrı ayrı cevaplarsanız sevinirim.. )
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Kafamda tilkiler dönüp duruyo yamaha yamaha diye bağırarak, artık dayanamıcam heralde, ama benzin sorunu var, ah ahh! keşke daha ucuz olsaydı şu meret.Motoru alırken verdiğim paraya zerre acımam cünkü o para benden bi kere cıkcak ondan sonra motor benim :queen:, benzin öylemi anasını saitiym yaktığın her km icin para bayılıyosun..

r1 ve r6 yla ilgili bi kac sorum olucak ;

2004-2008 r1
2006-2009 r6 icin olucak sorularım ;

- Abartılı bi şekilde agresif kullanımda max kac litre yakar ?
- Ortalma bi şehir ici sürüş, hafif agresif kullanım, ortalama-max arası yaktırdığımızda motora kac litre yakar ?
- Motoru satmaya kalktığımızda alıcısı cıkarmı, sonucta ciddi paralar bunlar, alırken kolayda ya satarken ?
- Birde motora nası güvenip alacaz, adam teker yapmaktan motorun anasını ağlatmışsa bunu nası bilebilirizki ?

(İlk iki soruyu r6 ve r1 icin ayrı ayrı cevaplarsanız sevinirim.. )

7lt ile 13lt arasında 100km'de yakıt tüketir her iki makina da..Minimumu 6-7 maksimu da o şekilde...HEsabını sen yap işte...

r6'nın alıcısı peynir ekmek gibi bin lira aşağı fiyat çek 1gün kalmaz elinde.r1'in piyasasını pek bilemiyorum...

SAğlam bir usta bulacaksın kendine baktıracaksın hepsi anlaşılıyor...
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
100 kmde 13 litre yakıt yakan motor mu olur :D

onu alacağıma Q7 alırım daha az yakar :p
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Akin senin depoda delik var kardes yada taktigin onca zamazingonun etkisi olsa gerek.


Ilkay Bende cok muzdaribim oturus pozisyonundan 195 boy var 4 tanede fitik var ellerinden oper.
200kmyi gecen gezilerden sonra .otum basim ayri oynuyo.
Ayaklik degisimi cok az etkiliyor, sikinti alcak gidondan kaynaklaniyor.
Araba aldim bu agrilar yuzunden, artik agrilar o kadar dayanilmaz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bende kendimi uzun sanırdım :) (1.83)
yakıt konusunu bütün herkes gibi bende merak ediyorum ama yakıta etken teknik çok şey var.Kullanıcıda burda baya farkediyor ama o ivmeye 13litre yaksın bebeğim ne farkeder :)
Benim motoru satmam lazım.. yoksa 600lüğe geçemeden patlarım bi yere 250den çok şey ister oldum :farao:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Akin senin depoda delik var kardes yada taktigin onca zamazingonun etkisi olsa gerek.


Ilkay Bende cok muzdaribim oturus pozisyonundan 195 boy var 4 tanede fitik var ellerinden oper.
200kmyi gecen gezilerden sonra .otum basim ayri oynuyo.
Ayaklik degisimi cok az etkiliyor, sikinti alcak gidondan kaynaklaniyor.
Araba aldim bu agrilar yuzunden, artik agrilar o kadar dayanilmaz.

Valla Bursa-İzmir-Bursa arası 6.vites 7-8bin devir aralığında 140-150km/h ile seyrettiğimde 7lt yaktı 100km'de minimum yakıtım budur. Otoban gazlamasını unutur olduk benzin fiyatlarından dolayı lakin şu şekilde oluyor Bursa'da gölbaşından bi giriyorsun 1-2-3-4-5-6 +270km/h hızlarda İzmir yolu çıkışından geri dönüyorsun.Veya görüklede kahve içip aynı yolu geri dönüyorsun...Bırak da yaksın =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

Bende kendimi uzun sanırdım :) (1.83)
yakıt konusunu bütün herkes gibi bende merak ediyorum ama yakıta etken teknik çok şey var.Kullanıcıda burda baya farkediyor ama o ivmeye 13litre yaksın bebeğim ne farkeder :)
Benim motoru satmam lazım.. yoksa 600lüğe geçemeden patlarım bi yere 250den çok şey ister oldum :farao:

Pistte ne kadar yaktığını hesaplayayım dedim ama kafam karıştı...İStanbul Park'ta iki gün de 250km gibi bir ortalama dönülüyor bir yarış haftasında.Full depo + 10lt benzin eve dönüşte lamba yanmış oluyor.Yani 10-11 lt falan 100km'de yakmış oluyor sanırım yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
walla hacı sen motora ne yaptın öyle bi depo ile 100 km yol gideceğime gitmem ya :D

bende RR kullanıyorum 180km de bittiğinde yuh diyorum :D daha bu yaz başında mayıs gibi 220 km gittiğimi biliyorum benzin çok zamlanıyo :D

bide sen nasıl sürüyorsun anlamadım ki :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
walla hacı sen motora ne yaptın öyle bi depo ile 100 km yol gideceğime gitmem ya :D

bende RR kullanıyorum 180km de bittiğinde yuh diyorum :D daha bu yaz başında mayıs gibi 220 km gittiğimi biliyorum benzin çok zamlanıyo :D

bide sen nasıl sürüyorsun anlamadım ki :)

Bahsettim sanırım okumadın.Otaban kullanımlarında +270km/h baştan sonra gittiğin zaman o kadar yakıyor evet.Ama uzun yola çıktığımda 6.vites 7-8bin devir aralığında 140-150km/h seyirde 100km'de 7lt yakıyor.Bu şekilde bir depoda +200km yol alıyorum.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Benim ortalamam 176km bi depo ile son 20 depo ortalamam normal yollarda.

100km nin altina 2 kere dustum bi depoyla.

Birinde motor FI isigi yakti calismadi bi sure MAP sensoru hatasi verdi,
digerinde de lastiklerin icinden ipleri falan cikti durmak zorunda kaldim.

Megerse lastiklerin dayanabildigi bi son surat varmis onun ustunde belli bi sure gidince lastik parcalaniyormus.
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
7lt ile 13lt arasında 100km'de yakıt tüketir her iki makina da..Minimumu 6-7 maksimu da o şekilde...HEsabını sen yap işte...

r6'nın alıcısı peynir ekmek gibi bin lira aşağı fiyat çek 1gün kalmaz elinde.r1'in piyasasını pek bilemiyorum...

SAğlam bir usta bulacaksın kendine baktıracaksın hepsi anlaşılıyor...
Bilgiler icin sağol..
Piyasa olayını ben de tam bilmiyorum ama anladığım kadarıyla r6 daha yaygın ve tutulan bi model..

benim istediğim r6 kasası 2006 dan başlıyo onların fiyatıda 16.500
r1 ise 2005 ten başlıyo oda 15.500
İlginç
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
Bahsettim sanırım okumadın.Otaban kullanımlarında +270km/h baştan sonra gittiğin zaman o kadar yakıyor evet.Ama uzun yola çıktığımda 6.vites 7-8bin devir aralığında 140-150km/h seyirde 100km'de 7lt yakıyor.Bu şekilde bir depoda +200km yol alıyorum.

hacı 270in altına inmeden nasıl gittin o nasıl bi ortalama öyle ya :D

pistte felan mı gidiyosun :) gerçi izmirin otoyolu bizim buraya gçre daha müsaitti ama fazla rakam ya ben o kadar süremem daha çok yol katetmem lazım :) ondan hayretim :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Benim ortalamam 176km bi depo ile son 20 depo ortalamam normal yollarda.

100km nin altina 2 kere dustum bi depoyla.

Birinde motor FI isigi yakti calismadi bi sure MAP sensoru hatasi verdi,
digerinde de lastiklerin icinden ipleri falan cikti durmak zorunda kaldim.

Megerse lastiklerin dayanabildigi bi son surat varmis onun ustunde belli bi sure gidince lastik parcalaniyormus.

Pist lastikleri bu sepepten ötürü otoban kullanımlarında tercih edilmesi gerekiyor. Her lastiğin belirli bir sürat sınırı var lastiklerin bilgilerinde harfler bunu belirliyor.Kısa bir bilgiyi ekliyorum aşağıya...

Harfler Hız Sembolü
Sayılar ise Hız

J 100
K 110
L 120
M 130
N 140
P 150
Q 160
R 170
S 180
T 190
U 200
H 210
V 240
W 270
Y 300

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------

hacı 270in altına inmeden nasıl gittin o nasıl bi ortalama öyle ya :D

pistte felan mı gidiyosun :) gerçi izmirin otoyolu bizim buraya gçre daha müsaitti ama fazla rakam ya ben o kadar süremem daha çok yol katetmem lazım :) ondan hayretim :)

Otoban gazlamalarını Bursa otobanında yapıyoruz daha çok izmir'de tercih eski kuşadası yolu ahmetbeyli virajları =))

Yoldan daha çok rüzgar adamı bitiriyor.Bir seferinde eski nolan kaskımı takmıştım kafasız kafam vizör açıldı giderken aklım gitmişti.Allahtan ön camın altında idim de sinek böcek bişe gelse parçalar suratımı kör bile kalabilirim. Bu sebepten ötürü kilitlenebilir vizörlü bir kask ve aero dinamik olarak güzel bir kask seçmelisiniz...

Ayrıca kendi motorumda takometrede gördüğüm hız 292km/h son olarak ama ıkına sıkına o da =)) Ama gps verisi 265 civarıdır sanıyorum...Yani o ortalama da 250km lerdedir gps verisi ile...

Bir de istanbul park pistinde bile o hızları görmek çok çok zor ne pisti yahu dümdüz otoban yani :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
bende bunu anlamıyorum benim motosikletim 300km üstüne çıkabiliyor fakat W serisi konulmuş, neden Y serisi koymamışlar?
Y serisi pist için mi, kanalsız slick lastikler mi?
ayrıca lastiklerimden çok ama çok memnunum o ayrı :) pirelli diablo supercorsa ztn oem olarak takılmış.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
Kafamda tilkiler dönüp duruyo yamaha yamaha diye bağırarak, artık dayanamıcam heralde, ama benzin sorunu var, ah ahh! keşke daha ucuz olsaydı şu meret.Motoru alırken verdiğim paraya zerre acımam cünkü o para benden bi kere cıkcak ondan sonra motor benim :queen:, benzin öylemi anasını saitiym yaktığın her km icin para bayılıyosun..

r1 ve r6 yla ilgili bi kac sorum olucak ;

2004-2008 r1
2006-2009 r6 icin olucak sorularım ;

- Abartılı bi şekilde agresif kullanımda max kac litre yakar ?
- Ortalma bi şehir ici sürüş, hafif agresif kullanım, ortalama-max arası yaktırdığımızda motora kac litre yakar ?
- Motoru satmaya kalktığımızda alıcısı cıkarmı, sonucta ciddi paralar bunlar, alırken kolayda ya satarken ?
- Birde motora nası güvenip alacaz, adam teker yapmaktan motorun anasını ağlatmışsa bunu nası bilebilirizki ?

(İlk iki soruyu r6 ve r1 icin ayrı ayrı cevaplarsanız sevinirim.. )

kardeşim agresif olmak yerine göre iyi bişey ama her zaman maddi ya da manevi götürüsü illa ki oluyor :) ben de 2010 model gt250r kullanıcısıyım ve bu motoru tercih etme sebeplerim (ki tercih edenlerin çoğu da sanırım bu sebeplere sahip) motorun görünüş olarak çok hoş olması, bir 600 lük ya da 1000 likten ayırt edilememesi ve yakıtının gayet uygun olması. ve motoru aldıktan sonra hızlanması gidişi vs olsun bu da beni gayet tatmin etti. hızlanmak istediğimde kısa sürede 150 lere çıkabiliyorum ve bu türkiye şartları için oldukça yeterli, bence fazlası türkiye şartlarında çok çok da sakat! ben maddi külfet olacağından dolayı şimdilik düşünmüyorum ama şayet yetersiz görüldüğü takdirde motora modifiye uygulanabilir ve yapıldığı taktirde de 600 lük kadar olamıycak olsa da 600 lüğe yakın bir performans verebileceğini tahmin ediyorum. bu arada ses olarak 4 silindir gibi olmasa da yine de sesinden de tatmin oldum yani motor görüntü olsun ses olsun kendini farkettiriyor. ve senin de bahsettiğin gibi motoru almak mesele değil aldıktan sonra bakımı parçaları ve özellikle de yakıt konusu mühim hele hele bol bol gezmeyi seven biriysen. gt250r ın bastığın takdirde yakıp yakacağı km de 20 kuruş aşağı yukarı, basmazsan o kadar da yakmıyor ben genelde 3000-5000 devir arası kullanıyorum 17 kuruş felan yakıyor. ama bir 600 lüğe binsen arkadaşlar 100 km de minimum 6-7 litreden bahsetmişler ki senin gibi agresif birisi tahminimce ortalama 9-10 litre yakar. garaj motoru olarak kullansan nadir olarak binsen hadi derim de gezmeyi seviyosan bütçeni oldukça yorabilir. ama ille de gülü istiyorum diyosan dikenler biraz cebini delecek artık, hakkında hayırlısı olsun, keyifli sağlıklı ve güvenli sürüşler dilekleriyle... :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Piste çıkan arkadaşlar hiçbirinizde gopro yokmu videolarınızı paylaşında izleyelim :)
Ben piste çıksam cep telefonumu satar yinede bi gopro almadan çıkmazdım :cherry:
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
kardeşim agresif olmak yerine göre iyi bişey ama her zaman maddi ya da manevi götürüsü illa ki oluyor :) ben de 2010 model gt250r kullanıcısıyım ve bu motoru tercih etme sebeplerim (ki tercih edenlerin çoğu da sanırım bu sebeplere sahip) motorun görünüş olarak çok hoş olması, bir 600 lük ya da 1000 likten ayırt edilememesi ve yakıtının gayet uygun olması. ve motoru aldıktan sonra hızlanması gidişi vs olsun bu da beni gayet tatmin etti. hızlanmak istediğimde kısa sürede 150 lere çıkabiliyorum ve bu türkiye şartları için oldukça yeterli, bence fazlası türkiye şartlarında çok çok da sakat! ben maddi külfet olacağından dolayı şimdilik düşünmüyorum ama şayet yetersiz görüldüğü takdirde motora modifiye uygulanabilir ve yapıldığı taktirde de 600 lük kadar olamıycak olsa da 600 lüğe yakın bir performans verebileceğini tahmin ediyorum. bu arada ses olarak 4 silindir gibi olmasa da yine de sesinden de tatmin oldum yani motor görüntü olsun ses olsun kendini farkettiriyor. ve senin de bahsettiğin gibi motoru almak mesele değil aldıktan sonra bakımı parçaları ve özellikle de yakıt konusu mühim hele hele bol bol gezmeyi seven biriysen. gt250r ın bastığın takdirde yakıp yakacağı km de 20 kuruş aşağı yukarı, basmazsan o kadar da yakmıyor ben genelde 3000-5000 devir arası kullanıyorum 17 kuruş felan yakıyor. ama bir 600 lüğe binsen arkadaşlar 100 km de minimum 6-7 litreden bahsetmişler ki senin gibi agresif birisi tahminimce ortalama 9-10 litre yakar. garaj motoru olarak kullansan nadir olarak binsen hadi derim de gezmeyi seviyosan bütçeni oldukça yorabilir. ama ille de gülü istiyorum diyosan dikenler biraz cebini delecek artık, hakkında hayırlısı olsun, keyifli sağlıklı ve güvenli sürüşler dilekleriyle... :)

Bendede gt 250 r var, görüntü olarak dediklerine tamamen katılıyorum.
Hızlanma konusundada, 150 ye bi nefeste cıkıyosun ama durması mesele oluyo işte, önünde boşluk olcak baya bi durma mesafesi koycaksın, yada kendine sağdan soldan kacacak yer bırakacaksın, ama büyük makinelerde öyle değil, ben bi kere 600rr a artcı olarak bindim gidiş dönüş yol ara caddede, 120 130 a cıktık 2 adım önümüzde araba, ben ölüyoruz sandım, zıng diye durduk gördüğüme yaşadığıma öyle şaşırmıştımki (tabi o zamanlar gt 250 r yoktu, frenlemesi 1000 kat daha beter bi cin malı cbf tarzı motorum vardı) motordan indiğimde kalbim nası atıyodu, adrenalinden patlıcak gibi...
Yani büyük cc makinenin tadı ayrı olur ufak bi boşlukta abartmadan yapıştırırsın, duramam korkun olmaz..

" ben maddi külfet olacağından dolayı şimdilik düşünmüyorum ama şayet yetersiz görüldüğü takdirde motora modifiye uygulanabilir ve yapıldığı taktirde de 600 lük kadar olamıycak olsa da 600 lüğe yakın bir performans verebileceğini tahmin ediyorum"

Bu dediğine bence kendin bile inanmıyosundur, ebaydaki performans kiti var hava filtresi ve buji den oluşuyo sanırım kutu iceriği, onun haricinde dişlilerle oynarsın en fazla, yapacağın başka hic bişey yok, dünyada yapan olmamışki, youtube istediğin kadar araştır, 2 tane 190 kmh video'su var o kadar... zaten 175-180 arası stock haliyle gidiyo.. 600lüğe yakın performans değil 600 lüğün tırnağı olamaz yani, biz 7-8 saniyede 100 km ye cıkıyoruz, adam 3 saniyede, biz cıkana kadar adam 2 kere cıkar durur.

Ses konusuna gelincede 600 lükle kıyaslamak ayıp olur bence alakası yok cünkü, bizden mobilet onlardan F1 aracı sesi cıkıyo..

Sanki hep bizim motoru kötüledim 600 lükle karşılaştırınca durum böyle oluyo işte, ama ;

Görüntü/Performans/yakıt/FİYAT oranı olarak baktığımızda dünyadaki en iyi motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Akin o bir harf cok paraya mal oldu bana.
Sonradan bende arastirdim, daha da standart cadde lastiginden sasmam.
Zaten adi ustunde cadde lastigi.


Benim disli seti farkli oldugu icin kadran cok comert davraniyo sayi yazma konusunda.

http://maps.google.com/maps?saddr=W...ZOXw-A&vpsrc=6&mra=me&mrsp=1,0&sz=17&t=m&z=16

Bu duzluk evimin hemen onu hergun geciyorum, kadranda 250kmh gordum en son.
Motoru ayagimla iterek 5-6kmh yazdirabiliyorum kadranda.:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst