- Katılım
- 18 Eyl 2009
- Mesajlar
- 392
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese selam,
Daha 27 yaşındayım ve sürekli tek bir tarza bağlı kalma taraftarı olmadığım için biraz da spor makineler süreyim dedim ve DragStar 1100'ümü, Kawasaki ZX-10R ile değiştirdim bugün. Bilmiyorum iyi bir b..k mu yedim ama zamanla göreceğiz... Ha unutmadan belirteyim; Cruiser'dan 1000'lik SS'e geçilir mi, ölmek mi istiyorsun vs. gibi yorumlar illaki gelecektir, merak etmeyin SS tecrübem var, doluya boşa sıkan bir adam değilim. Hiç bir motor, sürücüsünü durduk yere öldürmez/sakat bırakmaz düşüncesine inandığım için gayet bilinçli ve yerine göre süren bir adamımdır. :cherry:
Fotoğraflar telefonla çekildi, çok kaliteli olmayabilirler mazur görün lütfen. :wiinkk:
Daha 27 yaşındayım ve sürekli tek bir tarza bağlı kalma taraftarı olmadığım için biraz da spor makineler süreyim dedim ve DragStar 1100'ümü, Kawasaki ZX-10R ile değiştirdim bugün. Bilmiyorum iyi bir b..k mu yedim ama zamanla göreceğiz... Ha unutmadan belirteyim; Cruiser'dan 1000'lik SS'e geçilir mi, ölmek mi istiyorsun vs. gibi yorumlar illaki gelecektir, merak etmeyin SS tecrübem var, doluya boşa sıkan bir adam değilim. Hiç bir motor, sürücüsünü durduk yere öldürmez/sakat bırakmaz düşüncesine inandığım için gayet bilinçli ve yerine göre süren bir adamımdır. :cherry:
Fotoğraflar telefonla çekildi, çok kaliteli olmayabilirler mazur görün lütfen. :wiinkk: