Bu da benim yeni DÜLDÜL :)

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Arkadaşlar herkese selam,

Daha 27 yaşındayım ve sürekli tek bir tarza bağlı kalma taraftarı olmadığım için biraz da spor makineler süreyim dedim ve DragStar 1100'ümü, Kawasaki ZX-10R ile değiştirdim bugün. Bilmiyorum iyi bir b..k mu yedim ama zamanla göreceğiz... Ha unutmadan belirteyim; Cruiser'dan 1000'lik SS'e geçilir mi, ölmek mi istiyorsun vs. gibi yorumlar illaki gelecektir, merak etmeyin SS tecrübem var, doluya boşa sıkan bir adam değilim. Hiç bir motor, sürücüsünü durduk yere öldürmez/sakat bırakmaz düşüncesine inandığım için gayet bilinçli ve yerine göre süren bir adamımdır. :cherry:

Fotoğraflar telefonla çekildi, çok kaliteli olmayabilirler mazur görün lütfen. :wiinkk:

foto1ep.jpg


foto2pp.jpg


fotorafpx.jpg


fotoraf5h.jpg


fotoraf1p.jpg


foto3gk.jpg
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun.
Allah kaza bela vermesin.
Dragstar'dan Kawasaki ZX-10R'a bal gibi geçilir.
Zira dragstar öyle kıvrak bi makina sayılmazdı zaten.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Hadi hayırlı olsun. sonunda kafayı kırdın demek :)
Yalnız mütevazılığa hayran kaldım.
"DAHA 27 yaşındayım " küçülde cebime gir bari :)
DDÜLDÜL dediğin zx 10
Telefon dediğin iphone 4 (s ide vardır şimdi bunun)
Gazlamam dediğin 300 km

Neyse hafta sonu gelde Bahçeköyde acık viraj yapalım :)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Hayırlı uğurlu olsun.
Allah kaza bela vermesin.
Dragstar'dan Kawasaki ZX-10R'a bal gibi geçilir.
Zira dragstar öyle kıvrak bi makina sayılmazdı zaten.

Evet Dragstar pek kıvrak sayılmaz fakat ikisinin de verdiği keyif ayrı ayrı bambaşkadır. İyi dilekleriniz için teşekkürler... :)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Hadi hayırlı olsun. sonunda kafayı kırdın demek :)
Yalnız mütevazılığa hayran kaldım.
"DAHA 27 yaşındayım " küçülde cebime gir bari :)
DDÜLDÜL dediğin zx 10
Telefon dediğin iphone 4 (s ide vardır şimdi bunun)
Gazlamam dediğin 300 km

Neyse hafta sonu gelde Bahçeköyde acık viraj yapalım :)

Hakan ne diyecek asıl onu merak ediyorum ben! :queen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
hayırlı uğurlu olsun yalnız benim dikkatimi üstündeki kapri çekti oralara soğuk uğramadımı daha yau :silent:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Hakan ne diyecek asıl onu merak ediyorum ben! :queen:

Kardeşim hayırlı olsun artık yol yaparken bizim grupta olmanı dileriz....hakanında gözlerinden öperiz....kullandım çok sıkı makina....aman motoruna ve frenlerine iyi baktır kardeşim ....gider ama durmaz bu meret ve motor kitler ona göre...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı uğurlu olsun abi allah kaza beal vermesin tekerin her daim düz bassın
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Çok ararsın şimdi o gümbür gümbür V-Twin sesini , ne diyeyim Allah mesud etsin güle güle kullan.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Vauv.Harika görünüyor.Kazasız belasız karakaçan.Depoda karbon kaplama mı var? Sanki biraz çıkıntılı gibi.Tankpad tarzı birşey mi yoksa.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Hayırlı uğurlu olsun güzel motor.Kocaeli plaka hemde gölcük H plaka bende gölcüklüyüm :) nihat bozdanmı aldınız acaba.kawa servisliğini yapıyor kendisi
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
İyi olmuş iyi, sevindim.

Ben de FZ8 alayım bari. :p

FZ8 iyidir...

---------- Post added at 01:43 ---------- Previous post was at 01:41 ----------

hayırlı uğurlu olsun yalnız benim dikkatimi üstündeki kapri çekti oralara soğuk uğramadımı daha yau :silent:

Soğuk buralara uğradı da o fotoğraf yazdan kalma, o zamanlar üstüne binip bir poz çekilmiştim :)

---------- Post added at 01:46 ---------- Previous post was at 01:43 ----------

Çok ararsın şimdi o gümbür gümbür V-Twin sesini , ne diyeyim Allah mesud etsin güle güle kullan.

V-Twin'in gümbür gümbür sesinin yeri ayrı, 4 sıralı silindirin sesi ayrı yer teşkil eder benim gönlümde Okan hocam. Dönüp dolaşıp en son uğrayacağım yer zaten yine ya Cruiser olacak ya da Touring olacak.

---------- Post added at 01:49 ---------- Previous post was at 01:46 ----------

Kardeşim hayırlı olsun artık yol yaparken bizim grupta olmanı dileriz....hakanında gözlerinden öperiz....kullandım çok sıkı makina....aman motoruna ve frenlerine iyi baktır kardeşim ....gider ama durmaz bu meret ve motor kitler ona göre...

Bunun frenleri bayağı iyi yav acayip duruyor meret :)

---------- Post added at 01:52 ---------- Previous post was at 01:49 ----------

Hayırlı uğurlu olsun güzel motor.Kocaeli plaka hemde gölcük H plaka bende gölcüklüyüm :) nihat bozdanmı aldınız acaba.kawa servisliğini yapıyor kendisi

Motor arkadaşımındı bana sattı, kocaeliyle pek alakam yoktur. :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayirli ugurlu olsun.
Siyah renk seçmekle iyi yapmissin.
Siyah yesil olanara gôre nispeten daha zayif.
Daha çok kûçük bir çocuk oldugundan(bknz:daha 27 yasindayim)hatalari daha kolay tolere edecektir.
tolere ne demek bilmiyorum ama kullanmasi hos bir kelime, kullanayim dedim.
Kebapçi ônünde poz vermekte ayrica anlamli olmus.
:cat::)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Aynı benim mantığım gönlünde hep aynı aslan yatarken farklı deneyim çok lezzetli:cat:

Makina çok yakışıklı.Kratos gibi duruyor.Hayırlı olsun:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst