- Katılım
- 8 Ocak 2011
- Mesajlar
- 46
- Konu Yazar
- #1
www.feyizoglu.com/Gamma-Windstopper-Alt-iclik_45671.html#
Dün elime ulaşan LBC marka yandan açılır fermuarlı moto. pantolonu ilk denememde fermurı elimde kalınca kışın motosiklet pantolonu giymek hayal oldu.Yerine altarnatif çözüm olarak Revitin pantolon altına giyilen içliği ve dizlik kullanayım diyorum.Eskişehirdeyim.-1 -2 gibi hava şartlarında windstopper özelliği ne kadar etkili olur?sizce yetermi?kullanan varsa yorum bekliyorum.
Dün elime ulaşan LBC marka yandan açılır fermuarlı moto. pantolonu ilk denememde fermurı elimde kalınca kışın motosiklet pantolonu giymek hayal oldu.Yerine altarnatif çözüm olarak Revitin pantolon altına giyilen içliği ve dizlik kullanayım diyorum.Eskişehirdeyim.-1 -2 gibi hava şartlarında windstopper özelliği ne kadar etkili olur?sizce yetermi?kullanan varsa yorum bekliyorum.