nöbetlerimiz aynı tamer usta :queen:
sorma Hasan full iþ emekli oluncaya kadar böyle ne yapalým,bizde bir cumartesi tayfasý kurarýz :queen:
Kendimi de ekliyeyim,
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:08 ----------
Tamer'cim keşke gelebilseydin mana ile görüşmüş olurduk,hatta Sinan'ı,Uğur'u da alıp,
Millet kulak tikaclarinizi yanınıza almayı unutmayın cenk geliyocanını seven sivissin
)))
---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:20 ----------
herkez tamam bi sen yoksun tamer abi valla keşke kismet olsaydı gelmen .![]()
GÜNCEL LÝSTE
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt ===> Blues Belt deðilmiydi o yahu :cherry:
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaþý galiba 1 kiþi daha gelecek ama o net deðil netleþince cumartesi listeyi güncellerim 2 kiþi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov
24- Piyanist Ýrf.
tünal abiden aldýðým habre göre kanberde (piyanist irf.) katýlýyormuþ. yani kanbersiz düðün olmayacak![]()
bende gelmek isterim tabi ama benm motor o yolu kaldýrmaz kaldýrsa bile sizinle eþ gidemez![]()
yok kesinlikle kalmam o konuda sýkýntý yok ama agýr giderim 125 cc bide arka diþliyle oynadým titreþimden dolayý hýzý düþtü ama geliyorum bakalým
irfan abi aşk olsun motorcu adama o ses ninli gibin geliyor bunalıma giren 2 kişi şimdilk aga metehan ikincisi ebubekir adam sesimden kurtulmak icin 600 fazer alıyor bi göbek atmadıgı kaldı alınca eminim karşımda oynar:cat:Millet kulak tikaclarinizi yanınıza almayı unutmayın cenk geliyocanını seven sivissin
)))
---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:20 ----------
herkez tamam bi sen yoksun tamer abi valla keşke kismet olsaydı gelmen .![]()
Arkadaşlar İzmitten bende katılıyorum işlerimi ayarladım.. görüşmek üzere benide ekleyebilirsiniz![]()
cenkþenver;2497344' Alıntı:irfan abi aþk olsun motorcu adama o ses ninli gibin geliyor bunalýma giren 2 kiþi þimdilk aga metehan ikincisi ebubekir adam sesimden kurtulmak icin 600 fazer alýyor bi göbek atmadýgý kaldý alýnca eminim karþýmda oynar:cat:
üstadım üçünüz birleşin eminim ki cenk kadar ses çıkaramazsınızEyvah eyvah... Cruiser sesinden rahatsız olan varsa Seçkin + ben + acayüp üçlüsünün civarına aman diyim sokulmasın![]()