20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Arkadaşlar İzmitten bende katılıyorum işlerimi ayarladım.. görüşmek üzere benide ekleyebilirsiniz :)
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
1-siyah atmaca :)
2-Cbr 1100 xx :queen:
3-onury :queen:
4- motoseyyah :)
5-furkanmg :)
6-alikmlarc :)
7-stepfunk:)
8-anil89tas:)
9-speedy2:)
10- unnamed-
:silent:11-Black Belt ===> Blues Belt değilmiydi o yahu :)
12-Seçkin:)
13-Undocap ve Nafel Transalp:)
14-zenon:)
15-chronix:)
16-farcob:thumright
17-Holocaust46:)
18-samet10:bounce:
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz:thumleft:
20-21:Baysalorhun ve yenge:)
22-esirci01:)
23-nadrov:)
24- Piyanist İrf:queen:
25-cenk şenver:sunny::king:
26-kor@y:)
güncel.......
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Millet kulak tikaclarinizi yanınıza almayı unutmayın cenk geliyo :) canını seven sivissin :))))

---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:20 ----------

sorma Hasan full iþ emekli oluncaya kadar böyle ne yapalým,bizde bir cumartesi tayfasý kurarýz :queen:

herkez tamam bi sen yoksun tamer abi valla keşke kismet olsaydı gelmen .:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Kendimi de ekliyeyim,
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01

---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:08 ----------



Tamer'cim keşke gelebilseydin mana ile görüşmüş olurduk,hatta Sinan'ı,Uğur'u da alıp,

valla gönül isterdi güzel İnsanlarla güzel bir hafta sonu geçirmek ama nöbet olunca olmuyor iste,sizlere güzel sohbetler ,
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
18
Eger ki bir aksilik olmazsa ben + 2 motor olarak size katilmak istiyoruz. Sabah bp de gorusmek uzere..
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
bende gelmek isterim tabi ama benm motor o yolu kaldırmaz kaldırsa bile sizinle eş gidemez :D
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Millet kulak tikaclarinizi yanınıza almayı unutmayın cenk geliyo :) canını seven sivissin :))))

---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:20 ----------



herkez tamam bi sen yoksun tamer abi valla keşke kismet olsaydı gelmen .:)

valla İrfan'ım nöbet bir başka dert ama motor'da fazla yıkamaktan sıkıntı çıkarttı tekliye tekliye dün sabah işten eve gelebildim,bakim serviste usta bulabilirsem yaptırmaya götürecegim birazdan,ama bellide olmaz belki arazi olup belgi yanınızda olabilirim nasip kısmet,ama müsait bir zamanda çay içmeye uğramayı düşünüyoruz Kocaeline,görüşmek üzere tekeriniz düz bassın,hayırlı hafta sonları kazasız belasız.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
GÜNCEL LÝSTE


1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt ===> Blues Belt deðilmiydi o yahu :cherry:
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaþý galiba 1 kiþi daha gelecek ama o net deðil netleþince cumartesi listeyi güncellerim 2 kiþi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov
24- Piyanist Ýrf.

tünal abiden aldýðým habre göre kanberde (piyanist irf.) katýlýyormuþ. yani kanbersiz düðün olmayacak :)


şaka bi yana bensiz düğün hakkaten olmuyor onurcum :)
aklıma birkaç atasozu geldi şimdi ekmeği firinciya ver 1 ekmek fazla ver derler :)

---------- Post added at 13:41 ---------- Previous post was at 13:37 ----------

bende gelmek isterim tabi ama benm motor o yolu kaldýrmaz kaldýrsa bile sizinle eþ gidemez :D

kardeşim bu önyargılardan kurtulmanın zamanı gelmiş hepbirlikte yururuz içini ferah tut sen moturune bişey olursa seni yollarda yalnız bırakacağımız mı dusunuyorsun yoksa :)
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
yok kesinlikle kalmam o konuda sıkıntı yok ama agır giderim 125 cc bide arka dişliyle oynadım titreşimden dolayı hızı düştü ama geliyorum bakalım
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yok kesinlikle kalmam o konuda sýkýntý yok ama agýr giderim 125 cc bide arka diþliyle oynadým titreþimden dolayý hýzý düþtü ama geliyorum bakalým

1100 cc lik ve altı makinalarla ahenkle yolculuk ettiğini görünce ve sasiracagindan eminim öyle kibir vs. olmaz kimsede moturlerden ziyade karakter cc si daha önemli :) bu arada yeni katilimci arkadaşları aramızda görmek herkez için güzel olacak yarın görüşmek uzre tekerin düz bassın.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
çok teşekkürler yarın büyük ihtimalle geliyorum bi arkadasımı daha kafalayabilirsem onuda kaparım görüşmek üzere.
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
Millet kulak tikaclarinizi yanınıza almayı unutmayın cenk geliyo :) canını seven sivissin :))))

---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:20 ----------



herkez tamam bi sen yoksun tamer abi valla keşke kismet olsaydı gelmen .:)
irfan abi aşk olsun motorcu adama o ses ninli gibin geliyor bunalıma giren 2 kişi şimdilk aga metehan ikincisi ebubekir adam sesimden kurtulmak icin 600 fazer alıyor bi göbek atmadıgı kaldı alınca eminim karşımda oynar:cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
cenkþenver;2497344' Alıntı:
irfan abi aþk olsun motorcu adama o ses ninli gibin geliyor bunalýma giren 2 kiþi þimdilk aga metehan ikincisi ebubekir adam sesimden kurtulmak icin 600 fazer alýyor bi göbek atmadýgý kaldý alýnca eminim karþýmda oynar:cat:

aramızda para toplayıp sana bi eksuz alacagiz zati :) valla şekerim ben alıştım sesine hani şöyle tok ses çıkarsa mükemmel olur yani:)
Seni seviyorum bilader mümkünse sen en arkadan gel :)))))
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Eyvah eyvah... Cruiser sesinden rahatsız olan varsa Seçkin + ben + acayüp üçlüsünün civarına aman diyim sokulmasın :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vay be kos koca mt sakarya ya geliyor ama ben gidemiyorum :salut: neyse sağlık olsun zaten ben km yapmayınca rahat edemiyorum ama değerli abi ve arkadaşlarıma selam olsun tatlı muhabbetler:cat: tekeriniz düz bassın kemik tayfa.....
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-Onurus99+2
24-umtgsrl
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Anadolu yakasından katılacak arkadaşlar için;
saat 10.00da pendik köprüsünde buluşulup, tem mehmetçik vakfına geçilecektir..
orada avrupa yakasındakilerle buluşup 10.30 da hareket edeceğiz...
Pendik köprüsüne gelirim diyen arkadaşlar belirtirlerse ona göre orada bekleyeceğiz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst