20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Yapilacak gruplarda yavaslarin ve daha yavaslarin ort grup hizlari ne olacak?

---------- Post added at 22:29 ---------- Previous post was at 22:26 ----------

Ben gelmeye niyetliyim ama grup karari alicaz. Grupta cok sacma ya cbf 150 bi gt25 naked, bi gt250r ss, bi transalp


Grup ikiye ayrılır 80 100 km ile 150 km üstü olarak....
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
Yapilacak gruplarda yavaslarin ve daha yavaslarin ort grup hizlari ne olacak?

---------- Post added at 22:29 ---------- Previous post was at 22:26 ----------

Ben gelmeye niyetliyim ama grup karari alicaz. Grupta cok sacma ya cbf 150 bi gt25 naked, bi gt250r ss, bi transalp

ben o grubu bı yerden hatırlıyorum sankı :D
avcılar cekmece gurbumu :D
bence gelın yavasların sagı solu bellı olmaz gıbıme gelıyo ama
daha yavaslar 100 cıvarı seyrederler
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
arkadaşlar motorsuz geçen tam 4 ayın ardından hala motor alamamış olmanın üzüntüsüyle aranıza bisikletimle katılacağım :queen: izmitten sapanca 35 km.hava şartlarına göre ortalama hızımın 20km/saat olacağı kanısındayım.yani 1saat 45 dakikada orada olurum :cat: 10 gibi izmitten çıkıp pedala başlarım
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Bir aksilik olmazsa ben de katılmayı düşünüyorum hem sizlerle tanışmış olurum hem de gezi yapmayalı uzun zaman oldu, Bostancıdan gelicem de, bu dediğiniz gişeler Kozyatağından Tem'e girip Ankaraya doğru gideken karşımıza gelen ilk gişeler midir acaba? Ya da Bostancı tarafından katılacak olan varsa telefonlaşıp sabah beraber hareket etsek? Motoru olmayan varsa artçı da alabilirim.
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Sapanca güzel fikir. Aksilik çıkmazsa ben de Levent BP'den katılırım. En yavaş grupla keyif keyif sürerim :)
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
Bir aksilik olmazsa ben de katılmayı düşünüyorum hem sizlerle tanışmış olurum hem de gezi yapmayalı uzun zaman oldu, Bostancıdan gelicem de, bu dediğiniz gişeler Kozyatağından Tem'e girip Ankaraya doğru gideken karşımıza gelen ilk gişeler midir acaba? Ya da Bostancı tarafından katılacak olan varsa telefonlaşıp sabah beraber hareket etsek? Motoru olmayan varsa artçı da alabilirim.

evet hocam kartal gıseler...ıstanbuldan cıkıs noktası
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Bir aksilik olmazsa ben de katılmayı düşünüyorum hem sizlerle tanışmış olurum hem de gezi yapmayalı uzun zaman oldu, Bostancıdan gelicem de, bu dediğiniz gişeler Kozyatağından Tem'e girip Ankaraya doğru gideken karşımıza gelen ilk gişeler midir acaba? Ya da Bostancı tarafından katılacak olan varsa telefonlaşıp sabah beraber hareket etsek? Motoru olmayan varsa artçı da alabilirim.

Evet teme girişte ilk gişeler anadolu yakası....
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
ben o grubu bı yerden hatırlıyorum sankı :D
avcılar cekmece gurbumu :D
bence gelın yavasların sagı solu bellı olmaz gıbıme gelıyo ama
daha yavaslar 100 cıvarı seyrederler
3 kişi forumda 1 i forum dışında. Biz avcılar civarı dolanıyoruz bazen ama senin eğer forum buluşmasından hatırlıyorsan bahsettiğinle aynı grup değil :)
Grup elemanlarını hep yolda buldu :D.
Önceleri yuvacık gezisinden dönüşte şans eseri birbirini bulan. Karadeniz gezisinden dönerken peşimize biri takıldı ilk konaklama yerine girdik o da girdi sonra oturup bi sıcak çay kahve ve muhabbet sonrası böyle işte :p daha 2. görüşme olmadı ama bir de Yamaha FZ8'imiz olcak galiba bu arkadaşla da forum buluşmasına giderken hiç alakasız 25km geride yolda karşılaştık :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Bir aksilik olmazsa ben de katılmayı düşünüyorum hem sizlerle tanışmış olurum hem de gezi yapmayalı uzun zaman oldu, Bostancıdan gelicem de, bu dediğiniz gişeler Kozyatağından Tem'e girip Ankaraya doğru gideken karşımıza gelen ilk gişeler midir acaba? Ya da Bostancı tarafından katılacak olan varsa telefonlaşıp sabah beraber hareket etsek? Motoru olmayan varsa artçı da alabilirim.



 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
geleceğim inş.
yanınızda yarım saat geçirip tekrardan geri döneceğim...
çünkü işe gideceğim akşam inşaAllah...
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
Tünal bey valla dünyanın öbür ucundayım desem yeridir, demokratic congo cumhuriyetindeyiz, burdan uçucaz 1 ay yine resimler le avunucaz şimdiden tüm arkadaşlara iyi eğlenceler dilerim.
bora abi yuvacıktan sonra hiç tekrar karşılaşma kısmetimiz olmadı inşallah en kısa zamanda tekrar karşılaşırız.
bu gezide tekrar sizin gibi değerli arkadaşlarla ve abilerimle görüşmek beni baya mutlu edecek. ve ayrıca gelemeyipte kalbi bizimle olan arkadaşlar ve abileriminde gönüllerine sağlık inşallah en kısa zamanda karşılaşırız.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aha sakaryaya geliyor mt ama ben çalışıyorum:salut: fakat nöbet değişikliği olursa bende orada olurum inş:cat: listeye yazmayın süpriz olsun...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve silah arkadaşları
14-.....
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
Mt Kemik TaYFa nın yolu Açık tekerleri düz bassın Herkese sıkıntısız kazasız sürüşler
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Bu arada geç kahvaltıyı nerede yapacağız arkadaşlar,belirli bir mekan mı var,yoksa nevaleyi biz yanımızda mı getireceğiz.
Yıllar önce Karamürsel de Başdeğirmen diye bir mekana kahvaltıya gitmiştik doğal ortam içerisinde falandı. öyle bir yer mi,Yoksa göl kenarında gözümüze kestirdiğimiz bir yere mi çörekleneceğiz???? Uzun oldu biraz galiba:santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst