Kaza Yaptım Yardım Lütfen

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Yaklaşık 15 Dk Önce 01 r 5780 plakalı araç solumdan hızlı bi şekilde gelerek Aynama Sürttü ve ve geçti aracını biraz ileri çekti ve bagırarak üstüme yürüdü adam 3-4 katım oldugu için bisi yapamadım ilk defa böyle bi kaza yaptım o an ne yapacagımı bilemedim adam sanki haklıymış gibi bide üste çıktı küfür etti trafik çagırmak için nereyi arıcam onu bile bilmedigim için bisi yapamadım sadece plakayı aldım yanındaki şahıs adamı sakinleştirdi götürdü o kadar trafik çagırın dememe ragmen hiç sallamadılar ve binip gittiler. Bu Tarz Bi Durumla Karşı Karşıya Kaldıgımda Ne Yapmam Gerekir ? .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. Kaza yerinde tutanak tutmanız gerekiyordu. Eğer kamera kaydı falan yoksa yapabileceğin bir şey yok gibi.

motoru hiç hareket ettirmeden 154 trafik polisini aramalısın

Bu numara 4-5 yıldır kullanılmıyor. Gerektiğinde 155'i arayabilirsiniz.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
yakınlarda mobese kamerası ya da özel güvenlik kamerası varsa onları kullanabilirsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çarpan Adam Küfür Etti Ve Üstüme Yürüdü Bu Yönden Yapabilicegimiz Bisi Varmıydı ?

Mobese Kayıtlarına Nerden Ulaşabilirim
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
slayerin dediği gibi kamera falan yoksa hiçbirşey yapamıyorsun. mahkeme takipsizlikle sonuçlandırıyor. 3 sene önce scooterime drurken birden geri geri geldi adam ön tarafını kırdı, üstüme yürüduler sonra bastılar gittiler. plakayı aldım, karakola başvurdum. 3 ay sonra takipsizlik geldi. anlıcagın canım türkiyemde durum böyle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çarpan Adam Küfür Etti Ve Üstüme Yürüdü Bu Yönden Yapabilicegimiz Bisi Varmıydı ?

Dediğim gibi kamera kaydı falan yoksa yapabileceğin bir şey yok. Adamdan şikayetçi olabilir, aracına verdiği hasar için de tutanak tutturabilirsin ama kanıtlayamayacağın için boşuna uğraşmış olursun. Böyle çarpıp kaçma durumlarında polis hikayeden bir tutanak tutar. Eğer adam gelip de evet çarptım deyip kabul etmezse o da hiç bir işe yaramaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Texas tan Farksız Bi Yerde Yaşıyoruz Desenize Herkez İstedigini Yapabilicekse Yasalar Ne İşe Yarıyor Bu Kadar Polis Kimi Koruyor ? Bu Kadar Basit Olmamalı Bence :S
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Texas tan Farksız Bi Yerde Yaşıyoruz Desenize Herkez İstedigini Yapabilicekse Yasalar Ne İşe Yarıyor Bu Kadar Polis Kimi Koruyor ? Bu Kadar Basit Olmamalı Bence :S

Evet, ne yazık ki bu kadar basit. Polisin günahı yok bu arada. Ne yapsınlar ki? Adamın suçunu ispat edebilecek bir kanıt yoksa ne yapabilirler? Gerçi onlar da ispatlama şansı olsa dahi uğraşmamak için başlarından savıyorlar, bir de o yönü var.

Motosiklette ya da sende bir hasar yoksa uğraşma kısacası...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adamın Bu Şekilde Bagırıp Üstüme Yürümesini Hazmedemiyorum Ondan Ugraşmak İstedim Ama O Kadar Saçma Bi Ülkede Yaşıyoruz Ki Ne Yasalar Bizi Koruyor Nede Bizim Bu Tür Adamlara Karşı Kendimizi Korumamıza İzin Veriliyor.
 
Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
81
Bence mutlak suretle bulunduğun yerden trafik polisini aramalısın ve Plakayı vererek şikayette bulunmalısın. Kazaya karışan araç kaza mahalini terk ederse kamu davası açılıyor. Baya yüksek miktarda da tazminat ödüyor. Bizim işyerinde başımıza öyle bir olay geldi. Araba ile motorsiklet ufak bir kaza yaptı. Motorsiklet sürücüsü yok birşey deyip araçlar ayrıldı. 2 gün sonra motorsiklet sürücüsü gidip şikayette bulunmuş, bana araç çarpttı kaçtı diye. Mahkemeden yazı geldi baya bi 2 -3 bin tl mahkemeye taksit taksit ödendi. Kaza oranında sen %100 suçlu olsan dahi kaza yerini terk eden araç %100 suçludur. Şöyle düşün araç 10 Cm daha sağ kaysaydı ne olurdu ? Kimseden korkmamak lazım. Adam olan durup bakar karşındaki insan motorsiklet sürücüsü eline ayağına birşey olmuşmu diye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkez Ayrı Bisi Söylüyo Şikayet Etme Hakkım Varmı Yokmu .s Ve Tam Olarak Nereyi Aramalıyım Böyle Bi Durumda ?
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Çarpan Adam Küfür Etti Ve Üstüme Yürüdü Bu Yönden Yapabilicegimiz Bisi Varmıydı ?

Mobese Kayıtlarına Nerden Ulaşabilirim

Olay anında baktın ki karşı tarafla gireceğin fiziksel mücadelede hiç şansın yok o zaman sende yanında caydırıcı bir şeyler taşıyacaksın. örnek olarak biber gazı veya elektrik şoku veren küçük el feneri görünümünde bişeyler de var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biber Gazım Vardı Ama Üzerinde Taşımanın Cezası Varmış Diye Atmıştım.
 
Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
81
Seçenekler: 1- Polisi arayacaksın ve derdini anlatıp şikayetçi olacaksın. 2- Kaskı kafandan çıkarıp küfür eden şahısın kafasına vuracaksın ki kask şahıstan pahalı. 3- Şahıslar çok sayıda ise abi yok bişi deyip vınlayıp bi sinir cigarası yakacaksın. Ben bir kere sinir cigarası yaktım kırmızı ışık kavgası yaptığım camları filimli şahinin arkasından 3 kişi daha kafayı uzatınca :pr:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
üstüne yürüyen adama biber gazını sıkacaksın,çıktı arkadaşımı geldi onada sıkacaksın...üzerinde taşımanın suç olduğunu sanmıyorum ki tekellerde hatta ve hatta kuruyemişçilerde bile satılıyor artık...
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
155 i arayabilirsin 2 bilemedin 2.5 saate gelirler ölümlü veya agır yaralanmalı bi kaza varsa 1 saat iyi ihtimalle 30 dk gelirler.
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Polise bok atmasını biliyorsun ama daha polis imdat'ın numarasını bilmiyorsun ? Kaç yaşındasın nerede yaşıyorsun sen sokaktaki çocuk bilir bunu ve en önemlisi ehliyetin varmı ben hiç zannetmiyorum . Gidip şikayetçi olursan kendin suçlu çıkarsın demedi deme..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst