Turuncu minik!

Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Arkadaşlar bu fotoğraflar uzun süredir bilgisayarımda sırayla duvar kağıdı oluyordu.Sizlerle paylaşmak istedim.Suya düşen hayallerimden sonra iyi gelir.Benim de kafamdaki proje bunun aynısıydı.Orjinal haliyle toplamak ve biraz güçlü motor...Bir iki aksesuar.:) Umarım beğenirsiniz.

HondaChalySM-01.jpg

HondaChalySM-03.jpg

HondaChalySM-05.jpg

HondaChalySM-06.jpg

HondaChalySM-08.jpg

Arkadaşlar bunlarda yapılanların listesi.

Its a 1979 Honda Chaly. It has a:
Zoncheng 110cc Engine
Mikuni 26m Carb
Kitaco Down Type Exhaust
G-Craft Alloy Rims
110 Continental Zippy Road Rear Tyre
120 Continental Zippy Road Rear Tyre
Chrome Shocks
Its been re-painted orange in the past.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bunun aynısını bu sabah dolapdere de gördüm ve aklıma ilk sen geldin :) Rengi bile aynı
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Ruhsatlı plakalı satışı olna denk getirmedikçe alma bence.suzuki magic diye bir motor var onlara bak onlar da çok güzel...
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
aynısı bir arkadaşımda var...önceden babası yurt dışından getirmiş...babası tır cıydı...

rengide turuncu kömürlükte duruyor arkadaşa dedim hatta toplayalım şunu bineriz nostalji olur diye yaza çıkarken toplıyıcaz uğraşıcaz bir güzel...ufak tefek parçası eksikmiş sargısı yokmuş sanırım.. ama onlar uydurulur..... bende meraklıyım bunlara fotosunu koyarım siteye ufaklığın
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
aynısı bir arkadaşımda var...önceden babası yurt dışından getirmiş...babası tır cıydı...

rengide turuncu kömürlükte duruyor arkadaşa dedim hatta toplayalım şunu bineriz nostalji olur diye yaza çıkarken toplıyıcaz uğraşıcaz bir güzel...ufak tefek parçası eksikmiş sargısı yokmuş sanırım.. ama onlar uydurulur..... bende meraklıyım bunlara fotosunu koyarım siteye ufaklığın
Vallaha çok mutlu olurum.Sizinkinde plaka var mı üstadım. :) Fotoları en kısa zamanda bekliyorum.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
Vallaha çok mutlu olurum.Sizinkinde plaka var mı üstadım. :) Fotoları en kısa zamanda bekliyorum.

plaka yok motor yurtdışından gelme zaten 2 motosiklet var birisi bodrumda diğeride kömürlükte duruyor kullanılmıyor ikiside.. ben arkadaşa söylerim bir gün çıkartır fotosunu çekeriz hatta benim bodruma koyucam onu aşağda söküp toplıycaz..diye düşünüyorum... aklımdaısn koyucam fotolarrı tez zamanda..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Üstad 2 taneyi napacan. :) Birini bana satar mı acaba? Teşekkürler şimdiden fotolar için.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bir daha geçersem mutlaka durup sorarım . Sanırım orada bir esnafın motoru . Hatta fotosunuda çekmeye çalışırım.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Arkadaşlar tüm güvenlik sorunu tamam.Motor gümrükten alınmış.Tr'de 2.sahibi polis (doğrulandı),Motoru gümrükten çıkaran arkadaşla konuştum.Kontrol ettim.Plakasız ama çalıntı olmadığına emin olduğum bir mıni trail sahibi oldum.Bayram sonra teslim alacağım.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Evet.ama ben doğruluğu teyit ettim.motorun türkiyedeki 2 sahibi ile tanıştım.Çapraz sorgu yaptım resmen.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst