Hyosung GT250R 04.10.2011 Tarihinde çalındı (Bahçelievler)

Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
yazık olmuş zannedersem gökhan diye arkadaştan aldın motoru.. kendisi benim arkadaşım.. motoruna çok üzüldüm bulunma ihtimali çok zayıf motosikleti kapalı garajda muhafaza etmeliydin disk kilidi falan işe yaramıyor... disk kilidini zaten rotring marka kalemlerin arka kapağıyla açıyorlar...
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
güngoren taraflarinda benim motoru görmüşlerdir inş bulunur hiçde görmedim ortalikta siyah-gri hyo cevrelerde bir yerde iş yeri kamerasi baksaydin :S çok geçmiş olsun
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
güngoren taraflarinda benim motoru görmüşlerdir inş bulunur hiçde görmedim ortalikta siyah-gri hyo cevrelerde bir yerde iş yeri kamerasi baksaydin :S çok geçmiş olsun

senin motor sandım lan bi an son yorumda da görünce feci tırstım..arkadaşa da üzüldüm.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Çok geçmiş olsun durumunu anlıyorum. Benimde başımda maalesef. İş başa geldimi ne desek boş fakat bundan sonrası ve diğer okuyacak arkadaşlara tavsiyem var.

Avea kim nerede servisinden faydalanabilirsiniz. Yapmanız gereken 2 ave hattı alıp birisini motorunuzun gizli bir yerine yerleştirin. Motor çalışıyorken şarj olucak şekilde basit bir cep telefonunu uygun bir yere su alamyacak şekilde gizlemeniz lazım. Diğer hattan da bir mesajla o anda motorunuzun nerde oldugnu öğreneblirsiniz. Bu işin en ucuz ve pratik yolu budur. Bundan sonra 3 000 tl üzerindeki tüm motorlarıma uygulayacağım bir şeydir. Basite almayın herkesin başına gelebilir. Hırsızlar iyice motorlara kafayı takmış durumdalar.

Çok çok geçmiş olsun. İnşallah çoluk çocuk işidir ve biryerlerde terk edilmiş olarak bulunur.
 
Katılım
25 May 2011
Mesajlar
504
Arkadaş büyük geçmiş olsun daha önce benim an 125 suzukim vardı o çalındı bulduk belki işe yarar yaşadıklarımı kısa anlatayım..

Motor calındı şirketin onunden kamera görüntüsü fotoğrafı vardı elimde 1:40 saat olmstu daha koştuk karakola resmi gösterdik bir sonuç alamadık iki saat beklettiler
Bir anons cektiler zor zahmet tutanak tutular yolladılar cok ilgisizlerdi.
Nişantasından calnmıştı gideceiği tek adres hacıhüsref dolapdere civarı idi arkdaşlara herkese haber saldık. Bir arkdaşın kasımpaşa karakolunda tanıdık memur br arkdaşı cıktı. Adam mesaim bitti yarın bulurum demiş aynı akşamı, ertesi gün 11:00 de motoru buldu otoparkdan aldık eliyle koymuş gibi park halinde buldular.
Yani anlayacağın iyi bir tanıdık memur polis tanığın varsa devreye sok yoksa ilgilenmiyorlar. Bir yemek smarladık bulan memurlara öyle kapandı. Doğru çalışan tüm memurların allah yolunu acık etsin.

Bahcelievlerde oturuyorum bu arada tam nerde oldu ? Çalıştırmadan ndirebilecekleri bir yer varmı etrafda bir bak kendin gitsen gene bulursun dolaş sokak aralarnı ama bunu hmen yapmak lazım bir cevreyi tur atmak lazım.
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
139
ALLAH böyle emek hırsızlarını ne bu dünyada ne de ötekinde gün yüzü göstermesin tez zamanda yakalanmaları ve motoruna kavuşman dileğiyle geçmişler olsun
 
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
18
Motorum bulundu arkadaşlar , çok süper oldu . Takip , kilit ne kadar sistem varsa ayarlıyorum hemen :)
 
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
18
Eyvallah , dualarını eksik etmeyen herkese teşekkür ederim ayrıca . Hırsızların , çıkma (çalıntı) parçacıların kökü kurur inşallah

Abi devriye polis görmüş , süpheli hareketlerinden dolayı , hayırdır diye yanaşınca , plaka falan bakmışlar ve fark edilmiş :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorum bulundu arkadaşlar , çok süper oldu . Takip , kilit ne kadar sistem varsa ayarlıyorum hemen :)

Geçmiş olsun, motoru bulunan az sayıdaki şanslı kişilerdensin. Artık bundan sonra da önlem almazsan motorun çalınmış değil, sen bağışlamış olursun :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
bulunma asamasina gelene kadar yasadiklarini detaylica yazarsan daha faydali olabilir. Senin adina sevindim hayirli olsun.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Eyvallah , dualarını eksik etmeyen herkese teşekkür ederim ayrıca . Hırsızların , çıkma (çalıntı) parçacıların kökü kurur inşallah

Abi devriye polis görmüş , süpheli hareketlerinden dolayı , hayırdır diye yanaşınca , plaka falan bakmışlar ve fark edilmiş :)



çok geçmiş olsun bunca zamandan sonra hayırlı haberi almana sevindim,
doğrusu motosikleti çalınan arkadaşların pek azı senin kadar şanslıdır,büyük bir şans o polisin orada olupta,hırsızdan şüphe duyup kontrol yapması,verilmiş sadakan varmiş kardeşim
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
gözün aydın aga eşegi salam kazıga bagla kacmasın
gerci aglayanın malı gülene yaramaz
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
Hyosung GT250R 04.10.2011 Tarihinde çalındı (Bahçelievler)..............25/10/2011 TARİHİNDE BULUNMUŞ
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
kendi motorum bulunmuş kadar sevindim. Hayırlısı olsun hocam.
Hani bulunmuş olduğunun yanında pek önemi yok ama, inşallah hasarsız ve mümkün olduğunca sorunsuz bir vaziyette bulmuşsundur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst