- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar,
Hyosung GT250R (siyah-gri) 4 Ekim 2011 saat 13:30-16:20 aralarında kapımızın önünden çalındı , iş için dışarıdaydım evimde değildim . Nasıl oldu hiçbir fikrim yok . Gündüz gözüyle bile takır takır çalıyorlar demek ki.
Bir şekilde çalıştırıp mı götürüyorlar , yoksa kamyona atma şeklinde mi götürüyorlar sizce ?
Polise başvurdum , Mobeselere bakılsın diye uğraşacağım , bulma şansım var mıdır neler yapabilirim , tecrübseli olanlar paylaşırsa sevinirim ?
34 UH 3136 idi plaka , olur da gözüne çarpan olursa bir yerde ,aklınızda bulunsun , çalıntıdır . İlk motorumdu , daha 1.5 ay olmuştu , bütün hevesim kursağımda kaldı , bir de maddi açıdan vurdu ...
Hyosung GT250R (siyah-gri) 4 Ekim 2011 saat 13:30-16:20 aralarında kapımızın önünden çalındı , iş için dışarıdaydım evimde değildim . Nasıl oldu hiçbir fikrim yok . Gündüz gözüyle bile takır takır çalıyorlar demek ki.
Bir şekilde çalıştırıp mı götürüyorlar , yoksa kamyona atma şeklinde mi götürüyorlar sizce ?
Polise başvurdum , Mobeselere bakılsın diye uğraşacağım , bulma şansım var mıdır neler yapabilirim , tecrübseli olanlar paylaşırsa sevinirim ?
34 UH 3136 idi plaka , olur da gözüne çarpan olursa bir yerde ,aklınızda bulunsun , çalıntıdır . İlk motorumdu , daha 1.5 ay olmuştu , bütün hevesim kursağımda kaldı , bir de maddi açıdan vurdu ...