Hyosung GT250R 04.10.2011 Tarihinde çalındı (Bahçelievler)

Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
18
Selam arkadaşlar,

Hyosung GT250R (siyah-gri) 4 Ekim 2011 saat 13:30-16:20 aralarında kapımızın önünden çalındı , iş için dışarıdaydım evimde değildim . Nasıl oldu hiçbir fikrim yok . Gündüz gözüyle bile takır takır çalıyorlar demek ki.

Bir şekilde çalıştırıp mı götürüyorlar , yoksa kamyona atma şeklinde mi götürüyorlar sizce ?

Polise başvurdum , Mobeselere bakılsın diye uğraşacağım , bulma şansım var mıdır neler yapabilirim , tecrübseli olanlar paylaşırsa sevinirim ?

34 UH 3136 idi plaka , olur da gözüne çarpan olursa bir yerde ,aklınızda bulunsun , çalıntıdır . İlk motorumdu , daha 1.5 ay olmuştu , bütün hevesim kursağımda kaldı , bir de maddi açıdan vurdu ...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Büyük geçmiş olsun.Umarım bulunur.Gidon kilitlimiydi?
 
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
18
Yok değildi . Gündüz evimizin önü diye pek önlem almıyordum açıkçası , gece falan disk kilidi takıyordum ama

Bu arada motor böyle birşeydi
251551_10150364297684913_724069912_9515956_541504_n.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. Özel mesaj attım
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282
Çok geçmiş olsun kardeşim yaa.Üzüldüm vala... Umarım kısa zamanda bi sonuca ulaşırsın
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
yazık gerçekten ama gündüzde olsa istanbul öyle motor bırakılcak biryer değil malesef
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
istanbul bahçelievler ve kağithane semtlerinde,veya civarlarında aman daha fazla dikkat,daha fazla önlem arkadaşlar.........
 
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
18
Edindiğim bilgilere göre 3.5-4 arası gelip çalmışlar , gece birisi Güngören tarafına doğru benim motora benzer bir motor görmüş.

Bir yandan polis kanalından uğraşıyorum ama özellikle Hazneder Güngören yakınlarında oturan motorcu kardeşlerimizin gözüne yukarıdaki motor çarparsa , lokasyonları hakkında bilgi verebilirse çok iyi olur , belki park halinde falan bir yerde görünür.
 
Katılım
4 Ağu 2011
Mesajlar
29
bir önerim olacak..

motorlara gps ile araç takip sistemi uygulasak nasıl olur veya veya olur mu?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
bana aptal çocuk işi gibi geldi ite ite götürmek.Kurcalayıp bırakırlar düşüncesindeyim.İnşallah düşündüğüm gibi olur ;)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Allah belalarını...........................
Geçmiş olsun arkadaşım,umarım en kısa zamanda bulunur.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Parçası pahalı bir motor değil, parçalayıp satmaya değmez. Ruhsatsız el altından satılıp köyde kullanılacak motor da değil. Ümit ediyorum ki bir yerlerde bırakıp kaçacaklardır. Geçmiş olsun. İnşallah bir daha motorunu orta yerde " ben yiyemedim al sen ye " dermişçesine bırakmazsın.
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Geçmiş olsun. Bu tip hırsızlıklar genelde kapalı kasa bir araca yükleyip götürme şeklinde oluyor bildiğim kadarıyla. İnşallah bulabilirsiniz...
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Geçmiş olsun hocam.
kendilerinden ve ailelerinden fitil fitil çıkar inşallah.

Cinlerim tepeme çıkıyor çalıntıları duydukça.
söyleyecek kelime gelmiyor aslında ağzıma küfürden başka.

İnşallah bulunur hocam.. .
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
geçmiş olsun öncelikle benmde motorum çalınmıştı bendeki tabi 125 lik çin malı bişeydi parasında pulunda değilimde hastanenin acil servisinin önünden alıp götürmüşlerdi acilin kapısında polis vardı hastanenin güvenlik kameraları önünde çalındı motosiklet kilitliydi atmışlar kamyonetin arkasına götürmüşler yatıp kalkıp beddua ediyorum allah belalarını versin çalanların üstüne motorum çalındı diye karakola gittim senmi çaldırdın bak çaldırdıysan söyle diye bide hırsız damgası yedik adam kameranın önünden götürüyo neymiş kamera o yöne bakmıyomuş gözümle görmesem adamlar bana yutturacak poliste takmadı bizi salladım bende umrumda değil
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282
geçmiş olsun öncelikle benmde motorum çalınmıştı bendeki tabi 125 lik çin malı bişeydi parasında pulunda değilimde hastanenin acil servisinin önünden alıp götürmüşlerdi acilin kapısında polis vardı hastanenin güvenlik kameraları önünde çalındı motosiklet kilitliydi atmışlar kamyonetin arkasına götürmüşler yatıp kalkıp beddua ediyorum allah belalarını versin çalanların üstüne motorum çalındı diye karakola gittim senmi çaldırdın bak çaldırdıysan söyle diye bide hırsız damgası yedik adam kameranın önünden götürüyo neymiş kamera o yöne bakmıyomuş gözümle görmesem adamlar bana yutturacak poliste takmadı bizi salladım bende umrumda değil

Kötü bi durum yaa. allah kimsenin başına vermesin. Hem motorun acısını çekip bi de üstüne o şekil bi duruma düşmek daha da koyar insana yaa
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Çok geçmiş olsun kardeşim,bende çok huzursuz uyuyorum geceleri,apartmanın girişinde kilitli ve alarmlı disk kilidi kullanıyorum ama gene de hırsız kafaya takmışsa götürüyor her durumda.

Umarım bulunur yakında sende kavuşursun motoruna.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282
Çok geçmiş olsun kardeşim,bende çok huzursuz uyuyorum geceleri,apartmanın girişinde kilitli ve alarmlı disk kilidi kullanıyorum ama gene de hırsız kafaya takmışsa götürüyor her durumda.

Umarım bulunur yakında sende kavuşursun motoruna.

İstanbul içinde bi çok yerde öyle bee şef...İnsanda ister istemez huzursuzluk oluyor. Aynı durum bende de var :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst