mt 03 mü er 6n mi lütfen yardım

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Yahu ben Fazer'la 180'le sabir uzun yol gidemiyorum! Memlekette öyle yol mu var? İstanbul-Edirne dışında kim kaybetmiş 180'le sabit uzun yolu da biz bulalım?

Motosiklet ile 180km süratle gidebilmek istanbul trafiği dışında çok kolay.İzmit'e girdikten sonrasında çok rahat 180-200 km ile bursa veya düzce istikametinde çok rahat seyredebilirsiniz.
Saygılar
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
lüleburgaz girişi 20tl benzin aldım çorlu çıkışı ışık yaktı devam ettim silivri girişi benzin aldım ekonomik gidersen 5bin devir de gidersen yanılmıyorsam 115km sürat yapar birazda şanslıysan rampa aşşagı denk gelirse 125 km yol alırsın ful depo istanbul yuvacık gemlik 260km de benzin ışığı yandı hemen benzin aldım benzinle yol alabilmek kullanıcıdan kullanıcıya değişir havaalanı kavşağından ikitelli istikametine döndüm o düzlükte ikiyizbeşi gördüm
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
benim er6f kullanma şansım oldu harika bir makina idi. er6 n de aynı şase ve aynı motor var. kesinlikle er6n derim.
 
Katılım
24 Eki 2011
Mesajlar
28
erol abicim peki sen bi er 6n kullanıcısı olarak bana motorunun sevdiğin ve sevmediğin yönlerini anlatabilirimisin
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
lüleburgaz girişi 20tl benzin aldım çorlu çıkışı ışık yaktı devam ettim silivri girişi benzin aldım ekonomik gidersen 5bin devir de gidersen yanılmıyorsam 115km sürat yapar birazda şanslıysan rampa aşşagı denk gelirse 125 km yol alırsın ful depo istanbul yuvacık gemlik 260km de benzin ışığı yandı hemen benzin aldım benzinle yol alabilmek kullanıcıdan kullanıcıya değişir havaalanı kavşağından ikitelli istikametine döndüm o düzlükte ikiyizbeşi gördüm

Abi yazmışsın eline sağlık ama ben 2 kere okudum, yine bişey anlamadım. Neyi nerde aldın, kaç yaptın... Hani anladım da benzin-tüketim hesabı yapmaya çalışıyorum 2 saattir.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Er5 motorlarının arızalı olduğunu söyler birçok abim. Yağa su karıştırma vs vs. Krankın düz değilde ters çalıştığını falan duymuştum. Eğer yanılmıyorsam ER6 Er5 in motor kısmının geliştirilmiş hali ama hala aynı teknoloji diye biliyorum. Çift silindirden 76 beygir güç çıkartıyor o makina. Bence MT03 den daha az ömürlü olacak ve daha çok yakıt tüketecektir.

Şahsi görüşüm Yamaha Mt03 olur sorunuza.

Öncelikle şunu söyleyeyim ER6N ve ER6F 2006 senesinde sıfırdan yaratılmış bir motordur. Üstündeki paralel çift silindir motor daha önce hiç bir motorda kullanılmadı, sıfırdan dizayn edildi. Bunun haricinde ER6N 72 beygir ve 66 NM tork'a sahip.

Bu bilgiler haricinde MT03 pek tutmadı Türkiye de çünkü tek silindir bir makine ve fiyatı çok yüksek. Çok fazla titreşim üreten bir motor tek silindirli olmasından dolayı. ER6N ise çift silindir ve daha torklu bir motor, yaklaşık 11 bin km kullandım ve çok memnundum gerçekten. Hiç bir kronik sorunu felan da yoktur, vitesleri kemikli geçer o kadar. Kesinlikle ER6N diyorum...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Abi yazmışsın eline sağlık ama ben 2 kere okudum, yine bişey anlamadım. Neyi nerde aldın, kaç yaptın... Hani anladım da benzin-tüketim hesabı yapmaya çalışıyorum 2 saattir.

100kmde 4,5 lt gibi düşün makina torklu gaz kolu emirlere hemen cevap veriyor gaza asılırsanda benzini yakıyor ama hakkını veriyor üstte belirtiğim sürat yaptığımdan dolayı benzini bitirmesidir motor agırlık hissi vermiyor şehir içindede rahat kullanılır
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
sevdiğim yönlerini yazmıştım. sevmediğim yönleri,

abs'li modelinde abs, çok etkili çalışmıyor. panik frende hayat kurtarıyor ama sıkışık trafik ve yürüme hızında konforu kötü etkiliyor.
artçı koltuğu pek rahat değil. galiba sele yekpare olduğu için, özellikle yokuş aşağı artçı sizinle baya samimi oluyor.
cam takmayınca rüzgar alıyor (bütün naked'larda olduğu gibi)
arkası çok hafif kalmış bu nedenle hızlı kalkışlarda patinaja çok meyilli. Artçı ile çok daha konforlu viraj alıyor.
vites geçişleri aynı hacimdeki motorlara göre biraz sert oluyo. boştan bire inince falan hissediliyo epey.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
kesinlikle er6-n derim...kullanma fırsatım oldu ve önümüzdeki sezon kesinlikle almayı düşündüğüm bir makina...kıvraklık,denge,güç ve hız olarak sınıfının en iyi değerlerine sahip...ayrıca kimse kusura bakmasın ama er-5 kullanıcısı olarak, yok efendim kawasaki sorunlu motordur sıkıntı yaşarsın vs.diyenlere katılmıyorum ben hiç sorun yaşamadım,yaşamıyorum..aldırma yani yok öyle bişey...paralel çift silindir safkan japon motoru, yağına suyuna dikkat et bakımlarını aksatma binicisine nasıl sadık bir marka ve makina gör...mt03 e gelince er6-n le kıyas dahi edilemez ben er-5 imle bile kendisi ile yolda dalga geçiyorum ki düşün er6-n, er5 ten 22 bg daha güçlü ve yeni nesil bir motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
kesinlikle er6-n derim...kullanma fırsatım oldu ve önümüzdeki sezon kesinlikle almayı düşündüğüm bir makina...kıvraklık,denge,güç ve hız olarak sınıfının en iyi değerlerine sahip...ayrıca kimse kusura bakmasın ama er-5 kullanıcısı olarak, yok efendim kawasaki sorunlu motordur sıkıntı yaşarsın vs.diyenlere katılmıyorum ben hiç sorun yaşamadım,yaşamıyorum..aldırma yani yok öyle bişey...paralel çift silindir safkan japon motoru, yağına suyuna dikkat et bakımlarını aksatma binicisine nasıl sadık bir marka ve makina gör...mt03 e gelince er6-n le kıyas dahi edilemez ben er-5 imle bile kendisi ile yolda dalga geçiyorum ki düşün er6-n, er5 ten 22 bg daha güçlü ve yeni nesil bir motor.
Mt3 ile er 5 i kıyaslaman yazık oldu.. aynı kefede değiller, aynı sınıfta bile değiller biri binek biri zevk motoru... Arkadaşımda 1700 km de er6n var güzel motor.ama bence imkan varsa er5 gs 500 gibi motorlardan sonra fazer bandit gibi ekonomik 4 silindire geçilebilir.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
aynı kefede ve sınıfta olmadığını bilecek kadar bilgili bir sürücüyüm dostum yazık olmaz merak etme...orada kinaye var kıyas yok,500 cc-50 bg bir motor, 650 cc-48 bg ve neredeyse 2 katı pahalı bir motordan daha güçlü ve hızlı manasında...ayrıca er6-n neticede er-5 in devamı niteliğinde ve aynı sınıfta (naked) bir motor...o zaman kıyas kafadan yanlış olmalı bence???
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
erol abicim peki sen bi er 6n kullanıcısı olarak bana motorunun sevdiğin ve sevmediğin yönlerini anlatabilirimisin

8bin km dir kullanıyorum 200cc motordan geçiş yaptım daha tecrübeli arkadaşlar cevap verir ama ben tek koltuğundan şikayetciyim uzun yolda kaba etlerim acıyor
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ikiside ekonomik ve güçlü motorlar ama şu sele ile gidon mesafesi kısalınca bana fazla yakınmış gibi geliyor bide yüksek gidon olunca :)
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
aynı kefede ve sınıfta olmadığını bilecek kadar bilgili bir sürücüyüm dostum yazık olmaz merak etme...orada kinaye var kıyas yok,500 cc-50 bg bir motor, 650 cc-48 bg ve neredeyse 2 katı pahalı bir motordan daha güçlü ve hızlı manasında...ayrıca er6-n neticede er-5 in devamı niteliğinde ve aynı sınıfta (naked) bir motor...o zaman kıyas kafadan yanlış olmalı bence???

er5le mt03 gerçekten kıyaslanmaz er5 yanımdan geçse ybr125le karıştırabilir ya da umursamam ama mt03 geçse uzun süre bakakalırım heralde :)
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
1
yamaha mt-03 kullanıcısıyım bence müthiş bi makina.tork canavarı.bulabilirsen git yakından gör zaten beni anlıycaksın.bende arkadaş tavsiyesi ile gittim bakmaya ve aynı gün aldım aynı zamanda ekonomik,biraz titreşim var ama öyle bi makina her şeyi unutturuyor :) ne hikmetse bütün gözlerde üstünde oluyor nazara gelmeyelim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst