ya şimdi gt 250r ye bakma diosunuz öle mi
peke piyasası ii olan yani 2.el olarak sata bileceğim
beni de super suport a alıştıra bilecek beni motor önerirmisiniz cimle süper oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
yada 100-150 cc kulana bilirmiyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------
bu honda nın eğitimleri paralımı ya paralıysa nekadardır
SS olmadığı sürece kullanabilirsin...ya kafam karıştı şimdi hyo 250 le başlasam kulana bilirmiyim yok sa kulanamazmıyımr:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------
hyo=gt 250 dime