- Katılım
- 9 Ocak 2010
- Mesajlar
- 2,425
devir saati düşenen veya yapan oldumu hiç ?
devir saati düşenen veya yapan oldumu hiç ?
Motorum şuan 240 km.de Rodaj muhabbetini es geçmekle hatamı yapıyorum. Geçen lastiği patlattım yapan usta motor bastıkça açılır diyor. Rodaj önemlimi..
ersay kardeşimFERDA ÇOK İYİ YAPMIŞSIN ÇOK UZUN SÜRÜYOMU TESİSAT İŞLERİ BENİMDE ACİLEN TEMİZ BİR TESİSATA İHTİYACIM VAR,, ACERBİS KAFAYI TAKTIKTAN SONRA RESİMLEYİP BİZİMLE PAYLAŞIRSIN.
ersay kardeşim
tesisatı komple kendim sıfırdan yani sil baştan yaptım
gündüz çalıştığım için (memuriyet) akşamları uğraşmak zorunda kaldım
buda benim iki geceme mal oldu
eski tesisatı komple dışındaki banttan sıyırdım ve yeni aldığım kabloları bu düzene göre tekrar toplayıp sardım
şu anda hata yok
resimleride tabiki koyacağım ama öncelikle fotoğraf makinamın servisten gelmesi gerekecek
parası önemli değil kardeşimparası neyse banada yapma şansın varmı peki acil lazım bulamıyorum
eger devir saaati işini halledebilirsen benimde hevesim var
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
elettirik kesiyor
selam arkadaslar
bende ASYA TAY 200 var ama iki büyük sorunum var
1 motor ısınınca 6 km den sonra ısınıyor elettirik kesiyor stop ediyor
marşa tekrar bastıgımızda çalışıyor yola devam 95 km reyi geçer geçmez stop ediyor sebebi ne olabilir
Motorda "kısa devre-şasi" olayı var. Ya bir iki kablo girişi ters ya da paslanmayla ilgili devre kaynağı var. Problemi motor servisine gittiğinizde,ustaya servis sahibine yaptırmak yerine, orada motorları söken takan bir elemana rica edin, marş düğmesiniden başlayarak motora kadar olan bölüme kabloları inceleyerek bir baksın ve olayı çözsün ve tamir etsin.Bunu yaparsa 50 lira para verin.
öncelikle motorun yağ seviyesini ölçüneger devir saaati işini halledebilirsen benimde hevesim var
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
elettirik kesiyor
selam arkadaslar
bende ASYA TAY 200 var ama iki büyük sorunum var
1 motor ısınınca 6 km den sonra ısınıyor elettirik kesiyor stop ediyor
marşa tekrar bastıgımızda çalışıyor yola devam 95 km reyi geçer geçmez stop ediyor sebebi ne olabilir
Motorda "kısa devre-şasi" olayı var. Ya bir iki kablo girişi ters ya da paslanmayla ilgili devre kaynağı var. Problemi motor servisine gittiğinizde,ustaya servis sahibine yaptırmak yerine, orada motorları söken takan bir elemana rica edin, marş düğmesiniden başlayarak motora kadar olan bölüme kabloları inceleyerek bir baksın ve olayı çözsün ve tamir etsin.Bunu yaparsa 50 lira para verin.
eksik olan seviye motorun sigortası olan okuyucunun fazla ısınmasından kaynaklanıyor olabilir
tahminimce motor red line denilen kendini koruma pozisyonu alıyor
farın arkasındaki kablo demetinde tesiisattan gelen bir uca takılı kör soket gibi duran bi uc var bu ucun içinde farlarımızın sabit ayarda yanmasını sağlayan iki adet diyot bulunmakta
bunun sağlam olup olmadığını kontrol ettirin
eğer arızalı ise yenisini aramakla zaman kaybetmektense bir elektronik tamircisine bu diyotlaro yenilettirebilirsin
tabiki motorda şasede olabilir ama anlattığın arızaların sebebi şaseden olma ihtimali düşük
tüm bunları yaptıktan sonra halen arıza devam ediyorsa
cdi ünitesi yani beyin arızalıdır kardeşim
Merhaba arkadaşlar. Vites geçişlerinde sorun yaşıyorum bazen kırmızı ışıkta durduğumda özellikle birinci vitese geçerken ne yapmalıyım.