Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
ersay gerçekten üzüldüm dostum benzer durumlar benim de başıma geldi ama ben daha şanslıymışım sana nazaran...

tsunami sipariş alıyomusun hacı çok güzel olmuş ben kafa grenajını değiştirmek istiyodum bunu görünce vazgeçtim ciddi soruyorum bir tane daha yapabilir misin? ince demirli =)
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
ersay motorun parçalarını nerden alıyorsun ? banada beyin ve marş motoru lazım ama hiçbiryerde bulamadım...

izmir de MOTOSHOP SERKAN ABİ VAR SAOLSUN ASYADAN NEFRET ETMESİNE RAĞMEN BENİM İÇİN İLGİLENİYO NORMALDE SORUMLU BAYİİ AMA ASYA İLE SORUN YAŞADIĞINDAN PEK İLGİLENMİYO SİPARİŞLE AMA BEN DURUMU ONA ANLATINCA SAOLSUN MOTOR AYAĞA KALKMASI İÇİN SİPARİŞLERİMİ ALIYO İZMİR MOTOSHOP SERKAN ABİ BENİ SÖYLERSEN SANA YARDIMCI OLABİLİR İNTERNET SİTESİNDEN ULAŞABİLİRSİN

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

ersay gerçekten üzüldüm dostum benzer durumlar benim de başıma geldi ama ben daha şanslıymışım sana nazaran...

tsunami sipariş alıyomusun hacı çok güzel olmuş ben kafa grenajını değiştirmek istiyodum bunu görünce vazgeçtim ciddi soruyorum bir tane daha yapabilir misin? ince demirli =)

SAOL KADİR UMARIM BU HAFTA SONU ARTIK İŞİMİZ BİTİCEK VE TERTEMİZ MAKİNALI ASYAMA BİNİCEM
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
33
3 gün önce motorla 140km hızla düştüm.bende mont ve kask oldugu için birşey yok çok şükür.ancak motorumun ön far plastigi ve km saati kırıldı.ve vites demiri yamulduyan granajlarda çizik dahi yok.km saati paramparça yamaha ybr 125 saati takılabilirmi acaba ve ön far kafasını orjinal olarak bulabilirmiyim.+vites değiştirdiğimiz demiri.ve çok ilgincime gitti.motorla cok uzun bi mesafe sürüklndiğim halde granajlarda hiç bir problem yok.tabi aynalar km saati elcikler pert :D
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
''yamaha'' valla aldıklarımı yazarsam eğer piston-sekman-krank-rulman-ön arka balata-hava filtresi-silindir takım olarak(piston sekman) (bugün sipariş geçtim)--takım contaları-1lt castrol yağ hepsi 385TL tuttu ödedim parçalar hepsi geldi bi tek bu takım olarak piston sekmanı silindiri bekliyoruz aslında ustadan iyce soğudum bütün parçaları alıp salihliyemi gelsem napsam bende köprübaşı yüksekokul işletme mezunuyum salihliye çok gelip gittim hatta 2 senemin çoğunu salihlide geçirdim bilmiyorum napıcağımı usta işçiliğe 200 alırım diyo canım çok yandı ya belki toplatıp gelirim salihliye beraber bi son kontrol yaparız eğer müsait olursan teşekkürler
ustam ben her yola asfaltım her şekilde yardımcı olurum. sen ne zaman gelmeyi düşünüyorsun. gelecegin zaman önceden haber verki benim duruma uyduralım. kulada çalışıyorum. motora son koltrol dışında sagına soluna iyice bakar sıkılacak bir sürü vida bulur çılgınlar gibi vida sıkarız. :) işcilik çok istemiş istersen salihlide toplatalım.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
3 gün önce motorla 140km hızla düştüm.bende mont ve kask oldugu için birşey yok çok şükür.ancak motorumun ön far plastigi ve km saati kırıldı.ve vites demiri yamulduyan granajlarda çizik dahi yok.km saati paramparça yamaha ybr 125 saati takılabilirmi acaba ve ön far kafasını orjinal olarak bulabilirmiyim.+vites değiştirdiğimiz demiri.ve çok ilgincime gitti.motorla cok uzun bi mesafe sürüklndiğim halde granajlarda hiç bir problem yok.tabi aynalar km saati elcikler pert :D

yaşadığına sevindim ykayayol
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
ustam ben her yola asfaltım her şekilde yardımcı olurum. sen ne zaman gelmeyi düşünüyorsun. gelecegin zaman önceden haber verki benim duruma uyduralım. kulada çalışıyorum. motora son koltrol dışında sagına soluna iyice bakar sıkılacak bir sürü vida bulur çılgınlar gibi vida sıkarız. :) işcilik çok istemiş istersen salihlide toplatalım.

benim motoru oraya getirmem yine bi masraf olucağı için sıkı bi pazarlık yapıp topladıktan sonra ilk işim uygun zamanı kollayıp seninle irtibata geçmek olucak saol ya gerçekten sevindim bu yaklaşımına hemde tanışmış oluruz takılırız bir süre son siparişim silindir piston takımı perşembe elimde olucak ustada en geç cumartesi gününe çıkarırım dedi sonra en kısa zamanda yanındayım inş.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
3 gün önce motorla 140km hızla düştüm.bende mont ve kask oldugu için birşey yok çok şükür.ancak motorumun ön far plastigi ve km saati kırıldı.ve vites demiri yamulduyan granajlarda çizik dahi yok.km saati paramparça yamaha ybr 125 saati takılabilirmi acaba ve ön far kafasını orjinal olarak bulabilirmiyim.+vites değiştirdiğimiz demiri.ve çok ilgincime gitti.motorla cok uzun bi mesafe sürüklndiğim halde granajlarda hiç bir problem yok.tabi aynalar km saati elcikler pert :D
geçmiş olsun dostum Allah başka kaza göstermesin.
sende bişi yok ya önemli olan o . lambası göstergesi bunlar kolay. nasıl oldu düştün, aman birdaha dikkat et.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
motorumu tamir ettim beyler. ne tarık ne gaccal kusura bakmasın ama aga siz motora binmesini ya bilememişssiniz yada ilk deneyiminizi bu motorda attınız. daha karburatöre el atmadım bakalım ondan kaç para masraf çıkacak. motorun durumu şu an cok iyi iki kişi 120 tek kişi 140 km ye soluksuz çıkıyor.

motora hiç fabrikadan granaj getirttiren varmı ?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ben kullanırken herhangi bir problem yaşamadım söylediğin hızları bende görebiliyordum zaten?neyi çözdün rotor'u mü?
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
grenaj takımı banada lazım vede şasi lazım nereden bulabilirim motoru supermotoya çevirdiğimden beri stoppie denemesi yaparken şasi çatlattım hatta şuan ufak ufak yarılıyor çatlak yer artı bu motora sağlam iyi bir ön arka amartisör takımı da lazım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

birde bana 150 gy3a için debriyaj teli lazım istanbuldayım adamlara teli söküp götürdüm yok bundan diyorlar bulan varsa parasını bile yollarım kargo dahil alıp bana yollama şansı olan varsa çok sevinirim
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
nasıl 140lara çıkıyosunuz anlamış değilim gösterge hızımı yoksa gerçek 140'mı anlamadım göstergelerimiz 15-20km fazla gösteriyor yani enazından benimki öyle ama gösterge hızı bile 140a hiç çıkmadı umarım motoru topladıktan sonra bu hayale erişirim:)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
dün gece hız denememizi yaptık yatmadan düz yolda tek 134 iki kişi 118.motorun üzerine eğildiğimizde tek 143 iki kişi 122.deneme alanı düz yol hava şartları rüzgar arkamızda (citroen c4 + 150 mc)

gösterge hızı çok fazla gösteriyor tahmini 8-10 km.misal iki kişi 122 yaptığımızda motorun ibresi 130 u çok az geçmişti.
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
dün gece hız denememizi yaptık yatmadan düz yolda tek 134 iki kişi 118.motorun üzerine eğildiğimizde tek 143 iki kişi 122.deneme alanı düz yol hava şartları rüzgar arkamızda (citroen c4 + 150 mc)

gösterge hızı çok fazla gösteriyor tahmini 8-10 km.misal iki kişi 122 yaptığımızda motorun ibresi 130 u çok az geçmişti.

helal zafer gerçek 120 km hız gayet iyi bizim makinalar için düzgün işçilik var demekki tabi nekadar gidebilirdin devam etsen örnek verirsek 110km hızla 1 saat boyunca kesmeden şişmeden kapanmadan çamura batmadan gidebilirmisin yada 100km ile ort. 100 ile gitmem beni gayet tatmin ederdi doğrusu:) kazasız belasız dikkatli ol kırmızıda geçen b,nlerce insan aynasına bakmadan şerit değiştiren milyonlarca insan var :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
helal zafer gerçek 120 km hız gayet iyi bizim makinalar için düzgün işçilik var demekki tabi nekadar gidebilirdin devam etsen örnek verirsek 110km hızla 1 saat boyunca kesmeden şişmeden kapanmadan çamura batmadan gidebilirmisin yada 100km ile ort. 100 ile gitmem beni gayet tatmin ederdi doğrusu:) kazasız belasız dikkatli ol kırmızıda geçen b,nlerce insan aynasına bakmadan şerit değiştiren milyonlarca insan var :)

benim kendi ibresine göre 100 ila 120 değikeninde kesintisiz 2-3 saat gitmişliğim vardır bi problem sıkıntıda yaşamadım.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
ankaradan gelirken bursadan balıkesire kadar hiç gaz kesmeden dip gaz (110-110-120-130) 1.30 dk indim
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Asya Motor anasayfasında "Bayi Girişi" bölümünden Asya servisleri yedek parça için girebiliyor.Lastiğinden teline,grenajına sinyaline kadar.Bir serviste bunu gözlemledim ve parca sorunu olmayacak diye sevindim ama gidişat neyi gösterir bilemiyorum, eğer biz takipçisi olursak durum iyi olur gibi geliyor bana.
Arkadaşlar,Tay 200 sağlam,seri ve iyi bir motor ama, ortalama bir motor; aşırı hız son günlerde tehlikeli; yan ve ön rüzgar, 140 kg olsa da motoru kartonmuş gibi sallıyor, 90'ı aşmayın.
Benzine art arda gelen zamlar yüzünden,kaç lira yakıyor meselesi muallak mevzu. 8 lt benzinle 225 km yapabildim ben.Bu da skoterlerden yaygın motorlardan iyi bir durum.
Zinciri gepgergin yapmayın; normalde dururken bakın, biraz boşluk olması iyi.Çünkü motorun üstüne çıktığınızda amortiser esnemesiyle zincir bütünüyle geriliyor.
Ön teker, direksiyon bazen sağa içeri doğru dönüyor,bazen sola.Düzeltebilmek için tekeri bir kaldırıma yanlayıp gidonu asılarak düzeltin;Sertse,kaldırıma vurdurarak düzeltin.
Arkaya yolcu almayın, en arkaya otursa da aşağıya eğik oturak yüzünden kayıp üstünüze çıkabilir.
Arazi motor adı olsa da tekerlekleri yüzünden siz yine de kumlu,topraklı,çamurlu,hatta çimenli arazide güveninizi yavaşlayarak sağlayın,
Şehir içi trafiğinde duraklamalarda ille de boşa alacağım ve 1.vitesle kalkacağım diye kendinizi zorlamayın; Tay 200, 3. ve 4.viteslerde bile debriyaj iyi kullanılarak kalkış yapabiliyor.
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
Asya Motor anasayfasında "Bayi Girişi" bölümünden Asya servisleri yedek parça için girebiliyor.Lastiğinden teline,grenajına sinyaline kadar.Bir serviste bunu gözlemledim ve parca sorunu olmayacak diye sevindim ama gidişat neyi gösterir bilemiyorum, eğer biz takipçisi olursak durum iyi olur gibi geliyor bana.
Arkadaşlar,Tay 200 sağlam,seri ve iyi bir motor ama, ortalama bir motor; aşırı hız son günlerde tehlikeli; yan ve ön rüzgar, 140 kg olsa da motoru kartonmuş gibi sallıyor, 90'ı aşmayın.
Benzine art arda gelen zamlar yüzünden,kaç lira yakıyor meselesi muallak mevzu. 8 lt benzinle 225 km yapabildim ben.Bu da skoterlerden yaygın motorlardan iyi bir durum.
Zinciri gepgergin yapmayın; normalde dururken bakın, biraz boşluk olması iyi.Çünkü motorun üstüne çıktığınızda amortiser esnemesiyle zincir bütünüyle geriliyor.
Ön teker, direksiyon bazen sağa içeri doğru dönüyor,bazen sola.Düzeltebilmek için tekeri bir kaldırıma yanlayıp gidonu asılarak düzeltin;Sertse,kaldırıma vurdurarak düzeltin.
Arkaya yolcu almayın, en arkaya otursa da aşağıya eğik oturak yüzünden kayıp üstünüze çıkabilir.
Arazi motor adı olsa da tekerlekleri yüzünden siz yine de kumlu,topraklı,çamurlu,hatta çimenli arazide güveninizi yavaşlayarak sağlayın,
Şehir içi trafiğinde duraklamalarda ille de boşa alacağım ve 1.vitesle kalkacağım diye kendinizi zorlamayın; Tay 200, 3. ve 4.viteslerde bile debriyaj iyi kullanılarak kalkış yapabiliyor.

agarta yazdıkların bütünüyle doğru yeni olan arakdaşlar için faydalı olacaktır teşekkürler.Bayi konusunda ise evet adamlar bütün parçaları getirtebiliyolar ben bütün parçalarımı bayiden istettim kendi şifresiyle girdi ve siparişi geçti fakat işin acı tarafı bu parçaları adamlara istetmek bazen çile olabiliyo yani bayi sorumlusunun eşref saatiyle alakalı bir durum ikna olduktan sonrada orada yazan fiyatların üzerine %100'e varan kar payı koymalarını engellemek NE BU? MOTORA BİNMEK SUÇMU? zaten devlet bizi vergilerle ve benzin zamlarıyla cezalandırıyo üstüne bide paramızla bayilere oyuncak oluyoruz adamlar suratlarıyla tavırlarıyla ve MUHTEŞEM ilgileriyle egolarını tatmin ediyolar. ''HADİ GİDELİM ASYA TAY? HAY HAY''
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
evelki hafta akşamüstü yolda yakalandığım yağmurda motorum arıza yaptı
mecburen motoru çekerek eve götürmek zorunda kaldım
sonrasında tüm kaporta aksamını söktüm
elektrik kesintisiydi arızam
öncelikle bobinden başladım
arıza devam ediyordu
sonrasında statörü söküp kontrol ettim sağlamdı
hazır motor sökülmüsken elektrik tesisatını komple silbaştan yaptım
arıza halen devam ediyor
konjektörü kontrol ettim
ama sonuç hep aynı
nihayetinde beyin arızalı çıktı
akhisarda motorcu tonton var
oradan siparişimizi geçtik
parça bir haftada elime geçti
liste fiyatı 74 tl artı 5 tl kargo ücreti
ve şu anda motorum çalışıyor
sanki birazda bu arıza gerekiyormuş
motora komple bakım yaptım bahaneyle
haftasonuna takmış olduğum acerbis kafa granajının elektrik bağlantısını yapacagım
araya röle koymak gerekiyor aksi taktirde arızanın tekrarlanacağından endişem var
parça için görüşmek isteyen olursa
MOTORCU TONTON
02364133225 TEL
02364122506 FAX
05327245807 CEP
05415810715 CEP
arkadaşın ismi murat yavaş
geçmiş olsun ykayayol
motor olur kardeşim san bişey olmasın

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

bu arada jönysf cantları ve lastikleri ne yaptın
takas yapalım diye yazmıştım ama cevap vermedin
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
evelki hafta akşamüstü yolda yakalandığım yağmurda motorum arıza yaptı
mecburen motoru çekerek eve götürmek zorunda kaldım
sonrasında tüm kaporta aksamını söktüm
elektrik kesintisiydi arızam
öncelikle bobinden başladım
arıza devam ediyordu
sonrasında statörü söküp kontrol ettim sağlamdı
hazır motor sökülmüsken elektrik tesisatını komple silbaştan yaptım
arıza halen devam ediyor
konjektörü kontrol ettim
ama sonuç hep aynı
nihayetinde beyin arızalı çıktı
akhisarda motorcu tonton var
oradan siparişimizi geçtik
parça bir haftada elime geçti
liste fiyatı 74 tl artı 5 tl kargo ücreti
ve şu anda motorum çalışıyor
sanki birazda bu arıza gerekiyormuş
motora komple bakım yaptım bahaneyle
haftasonuna takmış olduğum acerbis kafa granajının elektrik bağlantısını yapacagım
araya röle koymak gerekiyor aksi taktirde arızanın tekrarlanacağından endişem var
parça için görüşmek isteyen olursa
MOTORCU TONTON
02364133225 TEL
02364122506 FAX
05327245807 CEP
05415810715 CEP
arkadaşın ismi murat yavaş
geçmiş olsun ykayayol
motor olur kardeşim san bişey olmasın

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

bu arada jönysf cantları ve lastikleri ne yaptın
takas yapalım diye yazmıştım ama cevap vermedin




FERDA ÇOK İYİ YAPMIŞSIN ÇOK UZUN SÜRÜYOMU TESİSAT İŞLERİ BENİMDE ACİLEN TEMİZ BİR TESİSATA İHTİYACIM VAR,, ACERBİS KAFAYI TAKTIKTAN SONRA RESİMLEYİP BİZİMLE PAYLAŞIRSIN.
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
33
Teşekkür ederim hepinize.Kaza yapmamın nedeni ön çamurluktan dolayıdır.Son gaz giderken sağ şeritten anormal yavaş bir hızla sol şeride bir kamyon girdi.4 e attım 3 attım 2 ye atıyım derken motora çok yüklendiğim için savurdu kendini.Bu arada debriyajı sıktım toparlar diye oda fayda etmedi.Daha sonra bayabi sürüklendim.Sağımdan solumdan arabalr geçiyordu bir chooper kullanan abi motorunu yolun ortasına koyarak trafiği kesti.Geldi bana yardımcı oldu.Her konuda ona burdan çok teşekkür ediyorum.Motoruda bugun bakıma sokuyorum komple ön kafa değişecek km saati ybr125 km saatti düşünüyorum.sinyaller falanda değişecek.ön çamurlukda değişecek.Kazasız sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst