Al Yazmalım

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bu bölümdemi çıkcaksınız siz izleyelim o zaman :bounce: belkim bir imza verirsiniz bize:queen:
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
183
ben beyenmedim bu diziyi, hep tesadufler hep tartisma...vaktimi harcayamam.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
valla başlarda iyidi ama sonradan kotu olmaya basladı en azından antremanlarda kask koruma gıyıyordu.Kız almaya 10 tane motorlu adam gitti kimsede kask yok cogu motor olan sahnede kask kullanmıyorlar.Birde motorcu kız hikayeside fos olunca kaçırma vs zaten insanlar motorculara sıcak bakmıyolar boyle dızıler sayesınde daha da kotu olur:)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Bu konuyu ben açmayı düşünüyodum aslında iyi olmuş açldığı:) Dizide motor tutkusu olan yakışıklı bir genç var bu gence sponsor arayan zengin bir hayranı var(herkese nasip olmaz), kız var aşk var vs. herşey güzel ama bizm dizilerimiz çok yavaş ilerliyo abi ya bi sahne dakkalarca öyyyleee böm böm bakarak(hiç bi dialog olmadan) geçiyo sanırım bu konuda hemfikiriz:wiinkk: Buarada dizideki en sevdiğim karakter kızın eniştesi(yaprak dökümündeki tahsin:D)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bu konuyu ben açmayı düşünüyodum aslında iyi olmuş açldığı:) Dizide motor tutkusu olan yakışıklı bir genç var bu gence sponsor arayan zengin bir hayranı var(herkese nasip olmaz), kız var aşk var vs. herşey güzel ama bizm dizilerimiz çok yavaş ilerliyo abi ya bi sahne dakkalarca öyyyleee böm böm bakarak(hiç bi dialog olmadan) geçiyo sanırım bu konuda hemfikiriz:wiinkk: Buarada dizideki en sevdiğim karakter kızın eniştesi(yaprak dökümündeki tahsin:D)
Evet ya 10 numara performans sergiliyo Ahmet Saraçoğlu hele baldızını zengin telefoncuya verme çabaları süper :queen:
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Evet ya 10 numara performans sergiliyo Ahmet Saraçoğlu hele baldızını zengin telefoncuya verme çabaları süper :queen:

:D hele kızın abisine kardeşinin hamile olduğunu söylemeden önceki yaptıkları süperdi yaa hap içirdi, sonra viski mi ne verdi akşamda rakı masası kurdu :D
 
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
52
benı ıyı göstermısler hosuma gıttİ:):)

---------- Post added at 07:14 ---------- Previous post was at 07:11 ----------

Bu bölümdemi çıkcaksınız siz izleyelim o zaman :bounce: belkim bir imza verirsiniz bize:queen:
sıraya gecmen gerekiyor:D

---------- Post added at 07:20 ---------- Previous post was at 07:14 ----------

valla başlarda iyidi ama sonradan kotu olmaya basladı en azından antremanlarda kask koruma gıyıyordu.Kız almaya 10 tane motorlu adam gitti kimsede kask yok cogu motor olan sahnede kask kullanmıyorlar.Birde motorcu kız hikayeside fos olunca kaçırma vs zaten insanlar motorculara sıcak bakmıyolar boyle dızıler sayesınde daha da kotu olur:)
10 degıl 11:D kaskların olmamasını bız ıstedık orda cok kısa ksa yollar gıdıyorduk sıcakta zaten montlar var ustune gunes bırde kask olsaydı ölürdük heralde:D
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Seda sen baya çıkmışssın bide sakallı bi abimiz vardı önlerde o da baya gözükmüş :)
Ne olursa olsun sadece motosiklet olduğu için izlerim yani:)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
birda bu dugune bakin, dugun dedigin gercekten boyle olur.. kask da taktilar jersey de giydiler yani motocross surerken ne gerekiyorsa giydiler :)
Mesela kibris cok sicak olur yazda 50 dereceyi gecer ve ben kask giymeye devam etmek zorundayim, kendimi dusunuyorum.

http://www.facebook.com/photo.php?v=165949636770112

Gelinle damatın kaskları nerede arkadaşım? :)


Dizi çekimleri bütün gün sürüyor,20 dk. bekleyip 2 dk. çekim yapılıyor. Gün boyunca kafamızda kaskla duramazdık ki trafiğe kapalı alanda saatte 10 km gibi bi hızda çekim yapıldı. Çekim yapılacak setler arasında gidip gelirken kasklarımızı taktık tabii ki.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
183
Gelinle damatın kaskları nerede arkadaşım? :)


Dizi çekimleri bütün gün sürüyor,20 dk. bekleyip 2 dk. çekim yapılıyor. Gün boyunca kafamızda kaskla duramazdık ki trafiğe kapalı alanda saatte 10 km gibi bi hızda çekim yapıldı. Çekim yapılacak setler arasında gidip gelirken kasklarımızı taktık tabii ki.

ok gelile damatin kasklari yok ama nasil dugun cok guzel deyil mi :)

diger bolumlerde de rolunuz var mi?
 
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
52
[YT]fTkyjkSsEFY[/YT]


Buda benden Bursa'daki arkadaşlara ....
süpersın vlla hanı bunu nasl byle kısa aldın banada ogret:D

---------- Post added at 07:27 ---------- Previous post was at 07:25 ----------

[YT]fTkyjkSsEFY[/YT]


Buda benden Bursa'daki arkadaşlara ....
en cpokta benı gstermıs hanı:D:D:

---------- Post added at 07:34 ---------- Previous post was at 07:27 ----------

valla başlarda iyidi ama sonradan kotu olmaya basladı en azından antremanlarda kask koruma gıyıyordu.Kız almaya 10 tane motorlu adam gitti kimsede kask yok cogu motor olan sahnede kask kullanmıyorlar.Birde motorcu kız hikayeside fos olunca kaçırma vs zaten insanlar motorculara sıcak bakmıyolar boyle dızıler sayesınde daha da kotu olur:)
antemanda kask kullanmasının sebebınıde syleyelım ılyas 2 ay dır mct yı kullanıyr daha yenı yenı cross idmanı yaparkende dublor kullanılıyor mecburen kullanmak zorunda yanı:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst