Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
Bu üç motor bir birinin benzeri yapıda ancak çamurluk lastik ve diğer genel yapıda farklılıklar var..Bu farklılıklar kullanımın niteliğine yönelik düşünülmüş sanırım. Motosikletlerin bir serisinde çamurluklar yüksek lastikler dişli ve kalın iken diğerinde lastikler asfalt düz tip ve çamurluk alçaktır..Bu sebeple motosiklet alırken bu kriterleri gözönünde bulundurunuz.

.Sıfır motor iyi olur diye bir yargıyı kabul etmiyorum hiç bir zaman..Motorun rodajını iyi yapabilecek bilgiye beceriye sahip birinden motor alıp aldığım günden itibaren rahat rahat kullanmak isterim her zaman.
 
Katılım
13 Haz 2011
Mesajlar
38
topcase tavsiyesi olan?veya topcase dışında kask vs koymak için tekstil çanta bulup kullanan var mı arkada?topcase'i mecburiyetten istiyorum mümkün olsa başka bşy bulcam.kancalı fileyle pek güven vermiyo.var mı alternatif bşyler kullanan veya fikri olan arkadaşlar?
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
31
arkadaşlar mondial mr 150 nin de gördüğüm kadarıyla bi farkı yok değilmi mc lerden sizin bildiğiniz fark varmı
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
44
arkadaşlar mondial mr 150 nin de gördüğüm kadarıyla bi farkı yok değilmi mc lerden sizin bildiğiniz fark varmı
Bu üç motor bir birinin benzeri yapıda ancak çamurluk lastik ve diğer genel yapıda farklılıklar var..Bu farklılıklar kullanımın niteliğine yönelik düşünülmüş sanırım. Motosikletlerin bir serisinde çamurluklar yüksek lastikler dişli ve kalın iken diğerinde lastikler asfalt düz tip ve çamurluk alçaktır..Bu sebeple motosiklet alırken bu kriterleri gözönünde bulundurunuz.

.Sıfır motor iyi olur diye bir yargıyı kabul etmiyorum hiç bir zaman..Motorun rodajını iyi yapabilecek bilgiye beceriye sahip birinden motor alıp aldığım günden itibaren rahat rahat kullanmak isterim her zaman.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
3onur5, pek yakışacağını sanmıyorum ama üzerinde canlı olarak görmeden emin olamayız. Yalnız bu farlar aydınlatmada çok yetersizmiş haberin olsun.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
46
slm MR 'cı arkadşlar. Ateşleme bobininde sorun yaşayan oludu mu acaba? Bu gün yolda kaldım. Pazar olması dolayısıyla sevise de ulaşamadım. Bu sorunu servis ile nasıl çözriz acaba? Fazla uzun sürer mi? Bana kalsa kendim değiştiririm malzemeyi de garanti nedeniyle uğraşmak istemiyorum.
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
5
mrb arkadaşlar, ailenize yeni katıldım ben de 1 hafta önce mondial mr 150 aldım. ilk motorum ama sanki senelerdir üzerindeymişim gibi hissettiriyor bana,alışmakta hiç zorlanmadım. görünüşü zaten mest ediyor ve inş da sorun çıkarmaz,içime sinerek binmeye devem ederim uzun süre. aynı parlak siyah renginde kask da aldım ve motosiklet dünyasına adımımı attım. ilk haftadan benzinimi çaldılar fakat olsun en azından motoru bırakmışlar bana :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayırlı olsun güle güle kullan. Başlangıç için çok ideal bir tercih.
Yalnız benzini nasıl çalmışlar?
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
5
sağol inzell. benzini alttan hortumundan boşaltmak suretiyle çalmışlar. motoru koyabileceğim kapalı bir yer bulamadım henüz.oturduğum yerde otopark da yok emanet edebileceğim. malesef öyle bir olay gerçekleşti. neyse can sağolsun,bundan sonra fullemeyeceğim artık depoyu napayım :(
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
sağol inzell. benzini alttan hortumundan boşaltmak suretiyle çalmışlar. motoru koyabileceğim kapalı bir yer bulamadım henüz.oturduğum yerde otopark da yok emanet edebileceğim. malesef öyle bir olay gerçekleşti. neyse can sağolsun,bundan sonra fullemeyeceğim artık depoyu napayım :(
Nasıl insanlarla yaşıyoruz çok acı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst