- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
Sagolun arkadaşlar.
Sagol lucas. Şuan ufukta öyle bir yolculuk görünmüyor ama yaza yeterli gazı alabilirsek belki olar
Makinanın sagsalim geldigine dua etmem lazım desene:sunny:
Valla tekeri mekeri bilmemde redline'nın yarısı devire çıktıgında dahi artçı koltuguna yapıştırıyor
Geziyorsunuz da niye paylasiyorsunuz, hadi hem geziyorsunuz hem paylasiyorsunuz da niye birsuru fotograf koyuyorsunuz, hadi geziyorsunuz paylasiyorsunuz birsuru fotograf koyuyorsunuzda niye insani imrendiriyorsunuz kardesim. Gezmedigimizden degil, Karadeniz'i gezemedigimizden sadece![]()
Motorun hayirli olsun Gokhan, kazasiz belasiz kullan. O yanindaki adam da bir aralar Yalova'da gezinirdi ama tanismak kismet olmadi. Gelirse takil sende pesine, bir de buralari fotograflayalim da memleket gorsun MT![]()
Sagol lucas. Şuan ufukta öyle bir yolculuk görünmüyor ama yaza yeterli gazı alabilirsek belki olar
:bounce:Gökhan senin makine o heybete ragmen güzel teker yapıyor dene bak:queen::bounce:
Makinanın sagsalim geldigine dua etmem lazım desene:sunny:
Valla tekeri mekeri bilmemde redline'nın yarısı devire çıktıgında dahi artçı koltuguna yapıştırıyor
Son düzenleme: