Bakım Sonrası, Gürcistan Sınırı Gezimiz (Cakalaz-ELiNT)

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sagolun arkadaşlar.
Geziyorsunuz da niye paylasiyorsunuz, hadi hem geziyorsunuz hem paylasiyorsunuz da niye birsuru fotograf koyuyorsunuz, hadi geziyorsunuz paylasiyorsunuz birsuru fotograf koyuyorsunuzda niye insani imrendiriyorsunuz kardesim. Gezmedigimizden degil, Karadeniz'i gezemedigimizden sadece :)
Motorun hayirli olsun Gokhan, kazasiz belasiz kullan. O yanindaki adam da bir aralar Yalova'da gezinirdi ama tanismak kismet olmadi. Gelirse takil sende pesine, bir de buralari fotograflayalim da memleket gorsun MT :p

Sagol lucas. Şuan ufukta öyle bir yolculuk görünmüyor ama yaza yeterli gazı alabilirsek belki olar :)

:bounce:Gökhan senin makine o heybete ragmen güzel teker yapıyor dene bak:queen::bounce:

Makinanın sagsalim geldigine dua etmem lazım desene:sunny: :p

Valla tekeri mekeri bilmemde redline'nın yarısı devire çıktıgında dahi artçı koltuguna yapıştırıyor:)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gökhan yotubede gsf1200 mt teror diye aratsana bakalım ne çıkacak :bounce:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Şimdi baktım. Bu videodan sonra yapılan karbüratör ayarları makinayı biraz sakinleştirmiş gibi. Ki şuan bendeki sakin hali böyleyse sizdeki hali nasıldı düşünmek bile istemiyorum:). E tabi sakin hali yakıtıda olumlu yönde etkilemiş.Ergin'in ilk söyledigi yakıt tüketiminin nerdeyse yarısını yakıyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
güzel ve çok hoş bir gezi olmuş amma velakin müstehcen foto yüzün:mrgreen:den 3günlüğüne mod u banlamak lazım..
 
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
8
güzel gezi güzel fotoğraf banditin performansından memnun musunuz?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben birşey yapmadımki ergin yaptı :bounce: ben kamera kirasını erginden aldım o sana söyler rakamı :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Gökhan'ın Banditine inat; 1100 XX almaya karar verdim :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bana inat mı? Ulen YK2'de alsan seyir hızımız belli.Sen xx aldın diye limit gidecek halimiz yok :mrgreen:

Tork'a bukadar taktıysan söz tüm viteslerde 4000 deviri geçmem :p
Dogan ben altımda 1200cc'lik blog varkende sakin kullanabilirim ama sen xx alırsan şuanki hızlarda gitmezsin. XX alırken bunları iyi düşün...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
:queen:yakışır hakışır :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Hayirlisi o zaman ne diyeyim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ergine soyle o bulur ama bu sefer gondermez haberiniz olsun
 
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
8
Eminim 1100 xx i biliyorsunuzdur ancak naçizane bir öneri olarak SKY Türkte yayınlanan Altın Elbiseli Adam programında 1100 xx ile ilgili bir bölüm vardı kullanıcısından.Yinede almak isteseniz umarım hayırlısı olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst