1 saat önce petrol ofisinde yaşadığım bir olay

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
akşam ofisten çıktım benzin almaya gittim denizlideki bayramyeri mevkiindeki petrol ofisine gittim cebimde 3 tane 1 tl 5 tane 25 kuruş 8 tanede 10 kuruş cekmecemde kalan son param ile benzin alıcam çünkü sabah motora lastik siparişi verdim her neyse dedi,m 5 tl lik benzin alıcam genellikle aldığım yer tamam dedi koydu verdim parayı eline biz fırıncımıyız bu 10 kuruşlar burda geçmez üstünde başka para yokmu diye bağırmaya dedim lanet olsun sus gridim içeri deim geç 1 tl kredi kartı büfedeki adam 1 tl geçemiyoruz dedi başladım bağırmaya haklı olarak sahibi geldi dedi çocuğun işini görün fişimi bile vermedi adam en olduğumu şaşırdım adamların klık kıyafetleri düzene aykırı allahım dedim sen bizi koru bunlardan sonra çektim geldim klavye başına oturdum sinirden çatlıyorum şuan ....:thumright
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
peki yazmak için neden bir saat beklediniz olay anı nerdeydiniz. :) neyse şaka bir yana ne yazıkki böyle kendini bilmez insanlar çıkıyor hayatta karşımıza kardeşim Allah tekrarını yaşatmasın. hayırlı akşamlar
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yıllar önce 2000 seneleri felan ist çalışıyorum ozaman paton beni ümraniyeye çek ödemesi almak için bankaya yolladı.. ozamanlar toyum tabi sıra bana geldi görevli bi afet neyse verdim çeki nüfüs cüzdanımıda verdim.. baktı doğum yeri yalova yazıyor oda yalovalıymış bi sevindi beni görünce... [aslen kocaelinde doğdum ama babam ben 8.aylıkken yalovaya taşınmış.burda çıkarmış cüzdanı dip not olarak düşüm dedim].....bende sevindim tabi..sana bi kıyak geçiçem dedii.. ve kasada nekadar eski bozuk demir para varsa bana kakaladı. kal..tk.. azımı açıpta bişide diyemedim elimde bi dünya demir para patrondan bidünya fırça hepsini bana bütünlettirdi tekrardan..kaçyıl geçti hala nasıl böyle aptal yerine konuldumn geçmedi acısı. konuyla alkası yoktu ama aklıma hemen gelir böyle muhabbeti olunca kusura kalmayın...:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
görevli yalovalı ama erkek olsaydı sana bu kıyağı yapmazdı...yada sen izin vermezdin.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o da para değilmi, nesini beğenememiş ayrıca 10 kuruş nasıl geçmez anlamadım
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bizim insanımız 10 kuruşuda beyenmez oldu ha. almanyayı almanya yapan 1 feniktir. bizde de var 1 kuruş ( gerci görünmez oldular ) ama desene adama 1 kuruşlarla vermeye kalksan cinayet nedeni.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
o da para değilmi, nesini beğenememiş ayrıca 10 kuruş nasıl geçmez anlamadım

bizim insanımız 10 kuruşuda beyenmez oldu ha. almanyayı almanya yapan 1 feniktir. bizde de var 1 kuruş ( gerci görünmez oldular ) ama desene adama 1 kuruşlarla vermeye kalksan cinayet nedeni.

Evet aynen pompacı ile kavga ediyorduk petrol ofisinede telefonla şikayet ettim inş gerekli olanı yaparlar adam biz fırıncımıyız diyo bide :D al çakmağı vur pompaya diyo
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
benimde başıma geldi bi ara öyle olay bozuk para istemediler alalhtan o anda arkadaşta orda benzin alıyodu o yerime verdi bende bzk paraları ona verdim. bidaha da o petrole gitmedim
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
yalovalı arkadaşlar kendi içinde tepki göstermek amacıyla o benzinciye uğramıyabilirler..
zaten bu iş ahlakıyla çalıştığı sürece çok müşteri kaybeder..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
benim motor servisteyken arkadaştan 100 cup almıştım deposu fullmüş meretin. kullandıktan sonra ayıp olmasın diye bir petrole çekip açtım depoyu baktım benzin sallanıyor oradan. hemen kafadan bir hesap yapıp 2 tl dedim adama. 2 tl için pompa açmam demişti -.-...

bu arada bozuk para deyince aklıma bir olay geldi. babam muhasebeci benim bir müşterisine kapattığı işyerinden vergi borcu çıktı. fakat aynı borcu 6 sene öncesinde yatırdığına dair makbuzu var. çok araştırdılar ama makbuzun yerini bulamadıklarından tekrar ödemek zorunda kaldılar malum 6 sene olmuş. müşterimiz miktarını hatırlamıyorum çok küçüktüm bu günün 5 kuruşundan 3 çuval yaptırmıştı parayı. götürdü ziraat bankasında zavallı banka çalışanları o parayı saymak için 3 veznedar görevlendirmişti :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
benim motor servisteyken arkadaştan 100 cup almıştım deposu fullmüş meretin. kullandıktan sonra ayıp olmasın diye bir petrole çekip açtım depoyu baktım benzin sallanıyor oradan. hemen kafadan bir hesap yapıp 2 tl dedim adama. 2 tl için pompa açmam demişti -.-...

bu arada bozuk para deyince aklıma bir olay geldi. babam muhasebeci benim bir müşterisine kapattığı işyerinden vergi borcu çıktı. fakat aynı borcu 6 sene öncesinde yatırdığına dair makbuzu var. çok araştırdılar ama makbuzun yerini bulamadıklarından tekrar ödemek zorunda kaldılar malum 6 sene olmuş. müşterimiz miktarını hatırlamıyorum çok küçüktüm bu günün 5 kuruşundan 3 çuval yaptırmıştı parayı. götürdü ziraat bankasında zavallı banka çalışanları o parayı saymak için 3 veznedar görevlendirmişti :)

İşte bu iyiymiş :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
benim motor servisteyken arkadaştan 100 cup almıştım deposu fullmüş meretin. kullandıktan sonra ayıp olmasın diye bir petrole çekip açtım depoyu baktım benzin sallanıyor oradan. hemen kafadan bir hesap yapıp 2 tl dedim adama. 2 tl için pompa açmam demişti -.-...

bu arada bozuk para deyince aklıma bir olay geldi. babam muhasebeci benim bir müşterisine kapattığı işyerinden vergi borcu çıktı. fakat aynı borcu 6 sene öncesinde yatırdığına dair makbuzu var. çok araştırdılar ama makbuzun yerini bulamadıklarından tekrar ödemek zorunda kaldılar malum 6 sene olmuş. müşterimiz miktarını hatırlamıyorum çok küçüktüm bu günün 5 kuruşundan 3 çuval yaptırmıştı parayı. götürdü ziraat bankasında zavallı banka çalışanları o parayı saymak için 3 veznedar görevlendirmişti :)



intikamım fena olucak pompacı :pl: yarın 6 kişi gidicem 5 tl yi 5 kruşluklarla ödicem arkadaşlar la nihaha adamlar 3 kişi biz 6 :D
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
5 tl lik benzin verdiklerinide öğrenmiş oldum. Merak ediyordum en az ne kadar alabiliriz diye :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
yıllar önce 2000 seneleri felan ist çalışıyorum ozaman paton beni ümraniyeye çek ödemesi almak için bankaya yolladı.. ozamanlar toyum tabi sıra bana geldi görevli bi afet neyse verdim çeki nüfüs cüzdanımıda verdim.. baktı doğum yeri yalova yazıyor oda yalovalıymış bi sevindi beni görünce... [aslen kocaelinde doğdum ama babam ben 8.aylıkken yalovaya taşınmış.burda çıkarmış cüzdanı dip not olarak düşüm dedim].....bende sevindim tabi..sana bi kıyak geçiçem dedii.. ve kasada nekadar eski bozuk demir para varsa bana kakaladı. kal..tk.. azımı açıpta bişide diyemedim elimde bi dünya demir para patrondan bidünya fırça hepsini bana bütünlettirdi tekrardan..kaçyıl geçti hala nasıl böyle aptal yerine konuldumn geçmedi acısı. konuyla alkası yoktu ama aklıma hemen gelir böyle muhabbeti olunca kusura kalmayın...:mrgreen:


Hemşeri hemşeriyi gurbette severmişşşş :D
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
gözünü sevdiğim bir benzincim var ki sormayın vakti zamanında 1,5tl lik benzin almıştım :p

Sorun eden yerlerde hemen parayı çıkarmıyorum adam benzini dolduruyor para beklerken çıkarıyorum bozuklukları almam bilmem ne derse hadi hadi işimvar gücüm var diyorum hala diretirse pompanın önüne yere bırakıp hızla marş basıp olay yerinden uzaklaşıyorum adam da neye uğradığını şaşırıyor arkamdan bakakalıyor :cherry: :p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
valla yarın herhangı bir benzın istasyonuna gıdıp bozuk para ile benzın almaya calışacağım nedenmı ben uyuz olurum böyle mevzulara gecerli olan para değilmi bu krş. da aynı tl sıde çünki bu aralar patlamaya hazır bomba gıbıyım enterasan olaylar oluyor .bu milllet insanıyetını vallahi yitırmış başıma gelen olayları bır anlatsam bu bozuk para hıkayesınden daha bozuk .Kısadan bu arac sahıplerı fazlasıyla bızlerı hakir görmeye başlamış olması benı cıldırtıyor .
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
intikamım fena olucak pompacı :pl: yarın 6 kişi gidicem 5 tl yi 5 kruşluklarla ödicem arkadaşlar la nihaha adamlar 3 kişi biz 6 :D

hocam olayın şu boyutu da var. müşterimiz işyerine gelip bu olayı anlatınca babam adama "peki sence kendine mi daha çok eziyet ettin bankayamı" diye cevap vermişti malum 3 çuval bozukluk taşımak kolay değil :D
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Bu gibi bir durumda pompacıya ''almıyor musun kardeş?'' sorusunu sorup problemi teyit ettikten sonra, sakince olay yerine bir polis çağırıp, Türkiye'de TL'yi kabul etmediğini anlatıp şikayetçi olmak lazım.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
akşam ofisten çıktım benzin almaya gittim denizlideki bayramyeri mevkiindeki petrol ofisine gittim cebimde 3 tane 1 tl 5 tane 25 kuruş 8 tanede 10 kuruş cekmecemde kalan son param ile benzin alıcam çünkü sabah motora lastik siparişi verdim her neyse dedi,m 5 tl lik benzin alıcam genellikle aldığım yer tamam dedi koydu verdim parayı eline biz fırıncımıyız bu 10 kuruşlar burda geçmez üstünde başka para yokmu diye bağırmaya dedim lanet olsun sus gridim içeri deim geç 1 tl kredi kartı büfedeki adam 1 tl geçemiyoruz dedi başladım bağırmaya haklı olarak sahibi geldi dedi çocuğun işini görün fişimi bile vermedi adam en olduğumu şaşırdım adamların klık kıyafetleri düzene aykırı allahım dedim sen bizi koru bunlardan sonra çektim geldim klavye başına oturdum sinirden çatlıyorum şuan ....:thumright


İNAN PETROL ÜRÜNLERİ NAKLİYAT İNŞAAT MALZEMELERİ S DENIZLI KAKLIK KASABASI İSTASYON MAH. ANKARA ASFALTI 35.KM. 20240 HONAZ DENIZLI

HALIL PEKDEMIR CIFT.GIDA MAD.TIC.SAN.LTD.STI. DENIZLI DELİKTAŞ MAH.FEVZİ ÇAKMAK BULVARI EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ YANI NO:85 MERKEZ DENİZLİ

ÇELİKKOL PETROL MERMER SANAYİ VE TİCARET LİMİTED Ş DENIZLI ANKARA BULVARI NO:190 MERKEZ DENIZLI

AKDER KOLLEKTİF ŞİRKETİ - FAHRİ GÖKÇEN AKÇA VE ORT DENIZLI ANKARA YOLU 5. KM. PAMUKKALE YOL KAVSAĞI MERKEZ DENİZLİ

İNAN PETROL ÜRÜNLERİ NAKLİYAT İNŞAAT MALZEMELERİ S DENIZLI ACIPAYAM YOLU ÜZERİ DENİZLİ

PAMUKKALE TURİZM SEYAHAT VE TİCARET LİMİTED ŞİRKET DENIZLI KİRİŞHANE MAH.İZMİR BULVARI SANTRAL GARAJI ÇIKIŞI NO:31 MERKEZ DENİZLİ

AKKAR PETROL SAN. VE TİC. LİMİTED ŞİRKETİ DENIZLI DENIZLI-IZMIR KARAYOLU 22. KM DEVLET KARAYOLU UZERI 20300 SARAYKOY DENIZLI

SERVET İNAMLIK-SAFFET İNAMLIK DENIZLI SAMANLIK MAH.TURGUT ÖZAL BULVARI NO:64 TAVAS DENİZLİ


Bu verdiklerımden hangisi. Eger bize bildirirsen MT olarak şikayet edelim. Sesimizi duyuralım. Herkez 5 dakıkasını vererek bi şikayet dilekcesi yazarsa gerekenın yapılacagından kuşkum yok. Gecmiş olsun. Bu arada öle bi haraketi bana yapıcak olsa o pompacıya 10 bar hawa basarım. Yüz wermeye gelmıyor bu zamanda kimseye... :pr: :pr: :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst