Ölüm Ne Kadarda Yakından Geçiyor!!!!

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
motoru bi miktar sağa almasa kaçamayacaktı. İnsanın o a beyni durur yahu
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bence kaçmaya tesebbüs etmeye bile zamanı yoktu tamamen şansına kurtulmuş ona bağlı olan bişey değil tamamen yazgı,o ağılıkta bir cisime o hızla çarpmak felç eder:queen:
çok tehlikeli bir spor ama bi o kadar da çekici:)
 
Katılım
20 Ara 2009
Mesajlar
248
Resmen insanın kanı donar diyeceğimde ona bile fırsat kalmaz be büyük şans sadece keşke her motosikletci arkadaşımız bu kadar şanslı olsa....
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Göze alınan riski hatırlatmak için kullanılmış en ilginç söz(!)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
o nasıl bir şanstır öyle.

adam hafiften sağa yatmasa belki omzundna felan vururdu


büyük şans
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Çok şanslıymış.Neredeyse sıyırmış motosiklet.İnsanın doğasına aykırı zaten o hızlar o yüzden tepki verecek zaman yok.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
İnsan ölüdüğünü bile anlayamazki o hızda ne olduğunu anlayabilsin :) ölü ölü pisti tamamlarmış herhalde finish te birisi hatırlatana kadar.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
Oturdum yerde kafayi siyiriyordum bi an yasadim sanki o ani. :sunny:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst