Hadi bakalım yarın motoru servisten alıp 1 gün kontrolden sonra Edremit - İstanbul turum baslıyor![]()
Merhabalar arkadaşlar..
Öncelikle şunu belirteyim ben bu motorun görünüşünü beğendim. Motorlardan anlamadığım için sizlere danışmak istedim. Üniversiteye bu sene başlıyorum inşallah Aydın / Nazillide okuyacağım bu motoru alma mı önerir misiniz? İzmire git gel yapabilirim haftada bir sizce bunu kaldırabilir mi? Kendim para biriktirip alacağım sıfırı , ikinci eli ne durumdadır bilmiyorum.. Bana Aydın , Nazilli veya İzmir'den yardım edebilecek bir abimiz veya arkadaşımız varsa çok müteşekkir olurum..
Bu arada belirtmemde fayda var okul , ev belki bir iş bulursam iş arasında kullanacağım motoru. En uzun yolum Nazilli - İzmir arası olur bunuda belirteyim değerlendirirken o şekilde değerlendirebilirsiniz..
Teşekkür ederim , İyi günler.
Ve arkadaşlar birşey daha söylemek istiyorum. Araştırdıgıma göre 1800 civarında bu motorun fiyatı. Ben mecburen 2. el alacağım. Dikkat etmem gerekn konuları yazar mısınız?
Ve birde bu motorun tarzında , benzer. Başka bir model önerir misiniz bunu da merak ediyorum. Fiyat aralığım maksimum 1000 lira olabilir. 2. el veya sıfırı farketmez.. Boy 1.70 Kilo 65. Sevgilimin kilo ve boyuda aynı. İkimizi taşımada sıkıntı olmaması gerekir.. Yardımcı olursanız çok sevirinim..
ehliyetim yok ben parayı biriktirdiğim süreçte alacağım. onu babam karşılayacak ben motoru alacağım) zaten hemen alamam. parayı biriktireceğim üzerine birde çalışabilirim.. O şekilde daha hızlı biriktirebilirim. 2. elini temiz bir şekilde ne kadara bulurum sizce. piyasası nedir? Ben bu motoru gerçekten çok sevdim ya.. tam benlik , hız yapmak için vs almıyorum zaten ulaşımımı sağlayacak e birazda keyifli , tipide güzel bir motor. kötü bir yorumda almadım aslında ama genede kullanıcılarına bizzat sormak daha kesin bir çözüm diyerek geldim
)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
sizin motorunuz asya125t de hoşuma gitti. onu almayı düşünsem onda da aynı şeyler geçerli mi acaba? uzun yolda yani..
anlaşıldı hocam. anlamayacağım için birine götürüp göstereceğim mecburen.. bana asya daha mantıklı gibi gelmeye başladı ama nedense.. 5bini geçmemesi tavsiyenizi kesinlikle değerlendireceğim. Yardımcı oldugunuz için çok teşekkür ederim Allah razı olsun ..İnş yakın zamanda motorumu aldıgımda resimlerinide atarım sizlere gösteririm
Teşekkürler tekrardan..
Evet sonunda geldim =) Edremit - İstanbul turum sorunsuz tamamlandı =) ve mondiale bnden yeni bi + daha 200km hiç durmadan yol yaptımsonrası ufak tefek dolasmalar ve feribottu iste 6 saate yakın sürede istanbuldaydım
sadece hava filtremdki ufak bir çatlak yüzünden 2 katı fazla benzin yakarak geldim ama sağlık olsun..
Yukarıda bi arkadaşta sormuştu Amortisorlerim değişti ÖN ve Arka hepsi motor baya düzeldi arkamda 90 kilo ben 70 kn sınır oluyo sorunsuz yolculuk yapılıyodu ist geldim aynı sekilde başka bi arkımı aldığımda motor yine sürtmeye basladı amortisorlermi yumsadı anlamadımki. Anlıcağınız kesinlikle ne olursa olsn almayın su lanet znu yu ya.
Ayrıyetten hava filtrem catlak demiştimya burdaki bayiye götürdüğümde direk bakmaksızın olmaz dediler aldığın yere götür dediler. Garanti olmaz cart curt sinirleirmi bozdular. Fabrikayı arıcam bakalım nolucak...
Dostum çıkarmadım ayaklığı tek basıma sürerken hiç bi problem yok akıyor motor fakat 2. kişi ile perte çıkıyor.. İst geldik şuan servise gıcık kaptım yarın arıcam işte fabrikayı bakalım ne olucak...Nasıl iş bu be? Yerler onların servisini ama. Farkında değiller. Garanti şehir içinde geçerli olucaksa hiç verme daha iyi. Yuh yani. Sen şimdi istanbul'a geldin ya gerisi kolay. Burda yaparla o motoru dert etme. Sen orta sehpayı çıkarmadın mı?
Dostum çıkarmadım ayaklığı tek basıma sürerken hiç bi problem yok akıyor motor fakat 2. kişi ile perte çıkıyor.. İst geldik şuan servise gıcık kaptım yarın arıcam işte fabrikayı bakalım ne olucak...
Gameover93.. Motor sana uygun bişi olmaz bende 1,90 73kiloyum sıkıntı olmuyor fakat Yeni modellerini tavsiye etmem git ZN al 2.temiz azda masraf yaparsan 0 dan farksız olur motor tam istediğin gibi bu gun istanbulda heryere gittim rahatca fakat böyle trafiğe ve istanbuldaki trafik canavarlarına dikkat etmen lazım..
Dostum çıkarmadım ayaklığı tek basıma sürerken hiç bi problem yok akıyor motor fakat 2. kişi ile perte çıkıyor.. İst geldik şuan servise gıcık kaptım yarın arıcam işte fabrikayı bakalım ne olucak...
Gameover93.. Motor sana uygun bişi olmaz bende 1,90 73kiloyum sıkıntı olmuyor fakat Yeni modellerini tavsiye etmem git ZN al 2.temiz azda masraf yaparsan 0 dan farksız olur motor tam istediğin gibi bu gun istanbulda heryere gittim rahatca fakat böyle trafiğe ve istanbuldaki trafik canavarlarına dikkat etmen lazım..