YENİ TONTONUM HOŞ GELDİN :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Evet sevgili gönül dostları , yavaş yavaş sezonu kapatmaya hazırlanırken ekim kasım gibi havalarında serinlemesiyle yeni oyuncağımla inşallah baş başa kalacağım :)

bu garibancık geçen yıl küçük bir vergi borcu karşılığı satılıktı , fakat müşterisi çıkmayınca , yine buraya üye yaptığım sevgili kankam (pynst yiğit ) kardeşim irfan abi ben bu tosunu hurdaya çıkardım al senin olsun eti senin kemiği yine senin diyerek bana hediye etti :cherry:

tabiki bilen bilir az çok buradan, ancak bilmeyen arkadaşlar varsa kafalarında soru işaretleri belirebilir :) bu hurdayla ne yapacaksın yavv irfan kardeş diye ??? :)


benim için bulunmaz bir niğmet bu araç , fakat kafamı tırmalayan bir kaç soru var zaten konuyu açmamım sebebide bu sorulardan sebep , plaka ruhsat olmadığı için trefikte gezemeyeceğimizden dolayı bu tosuncuktan değişik bir tarz araç yapmayı düşünmekteyim , üzerini açıp biraz öyle takılsam oynasam zıplasam sonrada parçalara ayırıp işe yarar organlarından sakatat yapsam fena olmaz hani :)


bu konulara meraklı arkadaşların düşüncelerini almamda fayda görüyorum arkadaşlar ,aşağıya resimlerinide yüklersem yorumlarınız daha güçlü olacağı düşüncesindeyim :) ilgi ve alakanız için şimdiden teşekkürlerimi sunuyor, sevgiler yolluyorum ,

mt de kalın....:cat::rendeer:

























motor aksamları noksansız aküsü çökmüş vaziyette ancak çalışır durumda, bu arada şanzumanında gurup dişlilerinde sorun var 1-2-3 vites te sorunlar var elinde yedek parça olan arkadaşlarım varsa iletişime geçebiliriz teşekkürler..





böyle bir şey de olabilir zaten aklıma ilk gelen tarz bu oldu :) konunun acemisi olmadığımdan dolayı :)












böyle bir şeklede girebilir ancak hurda belgeli olduğu için yapılan masrafa ve emeğe değmeyeceğini düşünüyorum ya siz ?






en mantıklısı ve mt uyesi hatta sempatizanı bir kardeşiniz olarak böyle bir şey yapmak bana 4 tekerden daha kolay geliyor , zor ama imkansız değil :)


hepinize tekrardan teşekkür ediyorum bilgi sahibi ve bıs motor yedek parçası bulunan arkadaşlara duyuruyorum...

selametle...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi hayırlı olsun kafana göre takıl sonuçta ortaya çıkacak proje trijkadan olmayacağı daha önceki projelerin den belli yani:cat:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
asker sonrası böyle bir eski model araçlada ben uğraşacağım... aklımda tosba Volkswagen. murat 124-131 , veya renault 12 modeli var... neden bu modeller derseniz gözüm kapalı tamiratını yapabildiğim araçlar.... ama ben kesme biçme değil orjinal toplayıp görücüye çıkacağım...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Hayırlı olsun.Sondaki resimdeki gibi birşey veya buggy güzel olurdu.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
kaporta kısmını söküp, şaseyi roll barlarla süsleyip ortalığı şenlendirip, en azından arkaya büyük geniş arazi lastiği gibi bişey takıp, hazır tamir için şanzımanı açmışken difransiyeli kilitleyip dişli oranlarıyla oynayıp tam bir arazi canavarı yapailirsiniz. ve bence çok güzel olur :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bence sen buna hazır bir jeneratör al Sonrada bir elektrik motoru monte et. Şanzumanıda tamir ettir.

Sonra biz seni gazelerden okuruz. Türklerin ilk hibrit aracını yapmanın haklı gururunu taşı. :)))
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Küçücük kaldırıma sığınmış ordan melül melül bakıyo benimle ilgilenin ölüme terketmeyin diye:pale:

Hurdaya ayrılmasaymış yaptığın masrafa değermiş ama böyle biraz havada kalıcak harcamaların yaptıkların trafik izni olmayınca
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
arazi aracı için kullanmak en mantıklısı az zahmet bol keyif verecek bir şekil olur böylece ruhsat gereksiniminde olmaz :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi hayırlı olsun kafana göre takıl sonuçta ortaya çıkacak proje trijkadan olmayacağı daha önceki projelerin den belli yani:cat:

valla bakacam fatihim artıkın ne çıkacak sonuç yada o günkü şartlarda imkanlarım neye elverecek mavilik olarak du bakayım zamana bırkalım :)

---------- Post added at 09:34 ---------- Previous post was at 09:32 ----------

irfancım hayırlı olsun... aç üstünü yap şeklini olay bitisin.....

allah kalbimi biliyo ya kalbimden geçen o ramazanım...:cherry:

---------- Post added at 09:41 ---------- Previous post was at 09:34 ----------



aleyküm selam tünal abi valla dışardan içinde pek xx motoru varmış gibin durmuyor fakat sesi senin makinayı bayağı bi andırıyo :) gerçiii adamlar xx motoru diyorsa öledir yalan söyleyecek halleri yok ya :cherry:

bu tosuna xx motoru takarız ağabey o iş imkansız değil biraz uğraştırır sadece o kadar fakat o xx i kim kaybetmişte biz bulcaz be abi yau :)

sonra tosunu zapdedemezsin öle torkuyla dişlisiyle uğraşmaya gerek yok yani her viteste yapar artizliğini :) bide şöle bi konu var bıs in karosererine göre xx motoru demek offff yavyum beeee dadından yinmez valla :)

yoksa senin makinayı bana mı vercen hani yokta demem yani biliyosun :) istemez aga yan cebime koy filan yani :)

bırak hurdasınıda bulamayız iyimi :cherry::cat:

---------- Post added at 09:44 ---------- Previous post was at 09:41 ----------


aynen dostum :) harika video fakat performans istiyorum dediğin an işin maddi boyutu konuşmaya başlıyor sanırım o şekle sokmak benim için hayal şimdilik çünkü mavilik sorunlarım var :) teşekkür ....:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aracın iç durumu güzel dışa harcancak kücük maddialarla ortaya bi canavar cıkarmak senin elinde ama trafik gördü yerde cekiciye alır gider snn yerinde olsam imkanım olup plaka alıp trafia sokana kadar pek uraşmazdım aracla o zamana kadar yıkar siler teker havalarına bakarım öle diyeyim :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
kaporta kısmını söküp, şaseyi roll barlarla süsleyip ortalığı şenlendirip, en azından arkaya büyük geniş arazi lastiği gibi bişey takıp, hazır tamir için şanzımanı açmışken difransiyeli kilitleyip dişli oranlarıyla oynayıp tam bir arazi canavarı yapailirsiniz. ve bence çok güzel olur :)


aynen katılıyorum zaten şanzuman açılacak allahın emri de dişli oranlarıyla oynama işi biraz zor gibi diye düşünüyorum problemsiz yürüsünde rol bar da yapılır her şey olur :)

---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:03 ----------

aracın iç durumu güzel dışa harcancak kücük maddialarla ortaya bi canavar cıkarmak senin elinde ama trafik gördü yerde cekiciye alır gider snn yerinde olsam imkanım olup plaka alıp trafia sokana kadar pek uraşmazdım aracla o zamana kadar yıkar siler teker havalarına bakarım öle diyeyim :D

yerden göğe kadar haklısın melihçim :) fakat buralarda müsait yerler var aile bireyleri için güzel bir test ve denek aracı olabili,r düşüncesindeyim , eşim çoğu zaman merak salmış şu şüförlüğü banada öğret desede diğer aracımla cesaret edemedim bi türlü 200 cc peguot partner,

hiç olmazsa bu tontonla ufak ufak kıyı mkıyı öğretirim diye düşünüyorum :) selametle..:cat::rendeer:

---------- Post added at 10:08 ---------- Previous post was at 10:06 ----------

arazi aracı için kullanmak en mantıklısı az zahmet bol keyif verecek bir şekil olur böylece ruhsat gereksiniminde olmaz :)

üzerine bastın kaldır ayağını :)

---------- Post added at 10:10 ---------- Previous post was at 10:08 ----------

Hayırlı olsun.Sondaki resimdeki gibi birşey veya buggy güzel olurdu.

bana uzun vadeli bi uğraş :) önce güzel bi tadına bakayım sonra her bir organı değerlendireceğim bundan kuşkun olmasın , daha şüferlik öğrenecekler var sırada :)

---------- Post added at 10:13 ---------- Previous post was at 10:10 ----------

Küçücük kaldırıma sığınmış ordan melül melül bakıyo benimle ilgilenin ölüme terketmeyin diye:pale:

Hurdaya ayrılmasaymış yaptığın masrafa değermiş ama böyle biraz havada kalıcak harcamaların yaptıkların trafik izni olmayınca

aslında resimleri çekerken komşunun arabası yoktu tamda yer itibari ile onun yanına park ediyor o melül duruşu o zaman dahada beli oluyor garibanın :)

konserve kutusu çarpışan otolar gibi duruyor diğerinin yanında :cherry:

---------- Post added at 10:18 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

Bence sen buna hazır bir jeneratör al Sonrada bir elektrik motoru monte et. Şanzumanıda tamir ettir.

Sonra biz seni gazelerden okuruz. Türklerin ilk hibrit aracını yapmanın haklı gururunu taşı. :)))

o zaman hibrit olmazki :cherry: saydıkların meşhur olmaya gazetelere çıkmaya yetmez :) jenarötörü aldık ,elektirik motorunu taktık eeee neye yaradı :)

jenarötörüde elektirikle çalıştırmayı başardığım an dediklerinde haklısın gibi görünüyor mezu :)

fakat yanlarından kanat açılsa, 100 km giderken birden bire yerçekimini yenecek bir hıza ulaşıp jetler misali havalanmaya başlasa , olmadı tavanından pervaneler açılıp helikopter gibi uçmaya başlasa ..

yau çocukluğumdan beridir böyle rüyalar hayellerle yaşarım kulağada güzel geliyor hani :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İrfancigim sihirli ellerinle neler yapabildigini bütün MT üyeleri az çok gördü.
Bu tosunuda sıra dışı bir hale getireceginden şüphem yok.
Bu arabalar benim çocukken hayalimdeki arabalardi.

Bu başliği sürekli takip edeceğim kardeşim :rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfancigim sihirli ellerinle neler yapabildigini bütün MT üyeleri az çok gördü.
Bu tosunuda sıra dışı bir hale getireceginden şüphem yok.
Bu arabalar benim çocukken hayalimdeki arabalardi.

Bu başliği sürekli takip edeceğim kardeşim :rendeer:

teşekkür ederim sinancım eksik olma sevgili arlkadaşım bende birazdan istanbula bizim tek teker ramçoyu uğurlama merasimine katılacağım inşallah :cherry:

arkadaşlıklar fedakarlık ve özveri ister aslında öyle işlerim varki fakat bekleyebilirler ama ramazan kardeşimde konusunu açtı bizede katılmak düşer :)

diyeceğim arabalar her şeye dönüşebilirler insanı şaşırtabilirler hatta arabalara aşık bile olunabilir fakat zamanı geldiğinde tabiki sizlerinde düşünce ve görüşlerini alarak bu tosunu hep beraber adam edeceğiz inşallah fakat şu sıralar maddi imkansızlık nedenlerinden dolayı kaldırımda bir süre daha mazlum duruşunu koruyacak gibi görünüyor

kendine iyi bak görüşürüz ... :rendeer::cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
videolarda ki arabalar süper olmuş ya(motorlar mı desem:p) gerçekten böyle bişey yapmak fena zevkli olur ama trafik belgeleri olmadığı için ilk gören polisin ellerine teslim etmek istemem şahsen hele ki o kadar emek verdikten sonra!
http://youtu.be/KujCUCgn6TY
bu arabaya bayıldım:mrgreen:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
bu konuları
arabanın yanına bir masa kurup ortaya bir büyük açıp öyle konuşmak lazım
demlendikten sonra sac makaslarını ve demir testerelerini eline alıp arabaya girişmek sanatsal bir şeylerin ortaya çıkması açısından on numara olur :)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
triker olabilir ama trafiğe cıkamayacağına göre mantıklısı arazi aracı
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
[/COLOR]

o zaman hibrit olmazki :cherry: saydıkların meşhur olmaya gazetelere çıkmaya yetmez :) jenarötörü aldık ,elektirik motorunu taktık eeee neye yaradı :)

jenarötörüde elektirikle çalıştırmayı başardığım an dediklerinde haklısın gibi görünüyor mezu :)

fakat yanlarından kanat açılsa, 100 km giderken birden bire yerçekimini yenecek bir hıza ulaşıp jetler misali havalanmaya başlasa , olmadı tavanından pervaneler açılıp helikopter gibi uçmaya başlasa ..

yau çocukluğumdan beridir böyle rüyalar hayellerle yaşarım kulağada güzel geliyor hani :cherry:

Jeneratörü elektrikle çalıştırmakmı ??:pr::queen::queen: Şerefsizim ben düşündüydüm:queen::flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst