Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
Evet sevgili gönül dostları , yavaş yavaş sezonu kapatmaya hazırlanırken ekim kasım gibi havalarında serinlemesiyle yeni oyuncağımla inşallah baş başa kalacağım 
bu garibancık geçen yıl küçük bir vergi borcu karşılığı satılıktı , fakat müşterisi çıkmayınca , yine buraya üye yaptığım sevgili kankam (pynst yiğit ) kardeşim irfan abi ben bu tosunu hurdaya çıkardım al senin olsun eti senin kemiği yine senin diyerek bana hediye etti :cherry:
tabiki bilen bilir az çok buradan, ancak bilmeyen arkadaşlar varsa kafalarında soru işaretleri belirebilir
bu hurdayla ne yapacaksın yavv irfan kardeş diye ??? 
benim için bulunmaz bir niğmet bu araç , fakat kafamı tırmalayan bir kaç soru var zaten konuyu açmamım sebebide bu sorulardan sebep , plaka ruhsat olmadığı için trefikte gezemeyeceğimizden dolayı bu tosuncuktan değişik bir tarz araç yapmayı düşünmekteyim , üzerini açıp biraz öyle takılsam oynasam zıplasam sonrada parçalara ayırıp işe yarar organlarından sakatat yapsam fena olmaz hani
bu konulara meraklı arkadaşların düşüncelerini almamda fayda görüyorum arkadaşlar ,aşağıya resimlerinide yüklersem yorumlarınız daha güçlü olacağı düşüncesindeyim
ilgi ve alakanız için şimdiden teşekkürlerimi sunuyor, sevgiler yolluyorum ,
mt de kalın....:cat::rendeer:







motor aksamları noksansız aküsü çökmüş vaziyette ancak çalışır durumda, bu arada şanzumanında gurup dişlilerinde sorun var 1-2-3 vites te sorunlar var elinde yedek parça olan arkadaşlarım varsa iletişime geçebiliriz teşekkürler..

böyle bir şey de olabilir zaten aklıma ilk gelen tarz bu oldu
konunun acemisi olmadığımdan dolayı 


böyle bir şeklede girebilir ancak hurda belgeli olduğu için yapılan masrafa ve emeğe değmeyeceğini düşünüyorum ya siz ?

en mantıklısı ve mt uyesi hatta sempatizanı bir kardeşiniz olarak böyle bir şey yapmak bana 4 tekerden daha kolay geliyor , zor ama imkansız değil
hepinize tekrardan teşekkür ediyorum bilgi sahibi ve bıs motor yedek parçası bulunan arkadaşlara duyuruyorum...
selametle...
bu garibancık geçen yıl küçük bir vergi borcu karşılığı satılıktı , fakat müşterisi çıkmayınca , yine buraya üye yaptığım sevgili kankam (pynst yiğit ) kardeşim irfan abi ben bu tosunu hurdaya çıkardım al senin olsun eti senin kemiği yine senin diyerek bana hediye etti :cherry:
tabiki bilen bilir az çok buradan, ancak bilmeyen arkadaşlar varsa kafalarında soru işaretleri belirebilir
benim için bulunmaz bir niğmet bu araç , fakat kafamı tırmalayan bir kaç soru var zaten konuyu açmamım sebebide bu sorulardan sebep , plaka ruhsat olmadığı için trefikte gezemeyeceğimizden dolayı bu tosuncuktan değişik bir tarz araç yapmayı düşünmekteyim , üzerini açıp biraz öyle takılsam oynasam zıplasam sonrada parçalara ayırıp işe yarar organlarından sakatat yapsam fena olmaz hani
bu konulara meraklı arkadaşların düşüncelerini almamda fayda görüyorum arkadaşlar ,aşağıya resimlerinide yüklersem yorumlarınız daha güçlü olacağı düşüncesindeyim
mt de kalın....:cat::rendeer:







motor aksamları noksansız aküsü çökmüş vaziyette ancak çalışır durumda, bu arada şanzumanında gurup dişlilerinde sorun var 1-2-3 vites te sorunlar var elinde yedek parça olan arkadaşlarım varsa iletişime geçebiliriz teşekkürler..

böyle bir şey de olabilir zaten aklıma ilk gelen tarz bu oldu


böyle bir şeklede girebilir ancak hurda belgeli olduğu için yapılan masrafa ve emeğe değmeyeceğini düşünüyorum ya siz ?

en mantıklısı ve mt uyesi hatta sempatizanı bir kardeşiniz olarak böyle bir şey yapmak bana 4 tekerden daha kolay geliyor , zor ama imkansız değil
hepinize tekrardan teşekkür ediyorum bilgi sahibi ve bıs motor yedek parçası bulunan arkadaşlara duyuruyorum...
selametle...