cbr, cbf buluşması ( 1 )

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Öncelikle tüm mt dostlarının geçmiş bayramını tekrar kutlayarak sevgı ,saygı ve selamlarımı sunuyorum ....

1 eylül akşamı sevgili ağabeyim (cbr 1100 xx ) tünal ve (onur y) onur kardeşimin bayram ziyaretleri beni oldukça çok sevindirdi :)
kendi aralarında buluşup nereye gitsek nereye gitsek derken hadi irfana tüyelim diyorlar ve bana çifte bayram sevincini yaşatıyorlar :)

saat yaklaşık akşam 10 gibi karamürsele düşüyorlar, hoş , samimi ve içten sohbetimizin ardından , yine körfezi dolaşmak kaydı ile kocaeli üzerinden istanbul yollarını arşınlıyorlar,

her şey bir yana , senin motosikletin cbf , seninki çin malı , benimki cbr , sende 125 var bende 1000 lik gibi düşünen arkadaşlarıma bir örnek oluşturmasını bu sevdanın markası modeli cc sinin önemli olmadığını ve insanın motosikletinin cc sinden ziyade karakter cc sinin yüksek olması gerektiğinin altını vurgulayarak ,

bundan sonraki gezi ve ziyaretlerde tüm gönül dostlarına örnek teşkil etmesi ve hepbirlikte nice buluşmalara imza atma temennilerimle , huzurlarınızda tünal ağabeyim ve onur kardeşime çok teşekkür ediyor,


resimlere geçiyor saygı ve selamlarımı yolluyorum ...:)






























cep telefonlarının gece çekim acizlikleri resimler biraz karanlık çıkmış ama hiç olmamaktan yidir :)








sevgili tünal ağabeyimin motosikletinden ziyade kişilik olarakta motosikletine yaraşır bir ruha sahip olduğunu söylemessem içime oturur,
dedikya her şeye bir vesile olacak :) engin bilgi deneyimi,tecrübesi, oturmasından, kalkmasından ,tutun tam olması gerektiği gibi..... yakıştırması sanırım abartı olmayacak ve motosikletle beden, kişilik uyumunun tam olduğunu , alçak gönüllü tevazu bir insan olduğunu tüm gönül dostlarıyla paylaşmak istiyorum ki edeple gelen lutufla döner sözünü anımsıyorum ...

seni seviyoruz ağabey...:rendeer:





onur kardeşim güleç yüzlü sempatik sevecen tavır ve dürüst kişiliğle benden güzel puanlar aldığını söylemeden edemeyeceğim yakında kendisi cbr 600 rr e terfii edecek inşallah o günü sabırsızlıkla bekliyorum kardeşim :)





sohbet ederken yüce abininde adı geçti muhterem özletti kendisini yahu :) bu resimde onun için gelsin :)










aslında bir kaç resim daha var ancak pek düzgün çıkmadıkları için bunlarında yeterli olduğunu düşünerek konuyu sonlandırıyor yorum yazan arkadaşlara şimdiden çok çok teşekkürlerimi sunuyorum..:)

bir akşama daha mt çatısı altında tanıdığım sevgili dostlarımla buluşup ,mubhabbetin belini kırdığım için çok mutlu oldum :)

anılar defterine bir çentik daha attım :)

gelin bu deftere hep birlikte bolca çentikler atalım selamatle...:cat::rendeer:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Öncelikle tüm mt dostlarının geçmiş bayramını tekrar kutlayarak sevgı ,saygı ve selamlarımı sunuyorum ....

1 eylül akşamı sevgili ağabeyim (cbr 1100 xx ) tünal ve (onur y) onur kardeşimin bayram ziyaretleri beni oldukça çok sevindirdi :)
kendi aralarında buluşup nereye gitsek nereye gitsek derken hadi irfana tüyelim diyorlar ve bana çifte bayram sevincini yaşatıyorlar :)

saat yaklaşık akşam 10 gibi karamürsele düşüyorlar, hoş , samimi ve içten sohbetimizin ardından , yine körfezi dolaşmak kaydı ile kocaeli üzerinden istanbul yollarını arşınlıyorlar,

her şey bir yana , senin motosikletin cbf , seninki çin malı , benimki cbr , sende 125 var bende 1000 lik gibi düşünen arkadaşlarıma bir örnek oluşturmasını bu sevdanın markası modeli cc sinin önemli olmadığını ve insanın motosikletinin cc sinden ziyade karakter cc sinin yüksek olması gerektiğinin altını vurgulayarak ,

bundan sonraki gezi ve ziyaretlerde tüm gönül dostlarına örnek teşkil etmesi ve hepbirlikte nice buluşmalara imza atma temennilerimle , huzurlarınızda tünal ağabeyim ve onur kardeşime çok teşekkür ediyor,


resimlere geçiyor saygı ve selamlarımı yolluyorum ...:)






























cep telefonlarının gece çekim acizlikleri resimler biraz karanlık çıkmış ama hiç olmamaktan yidir :)








sevgili tünal ağabeyimin motosikletinden ziyade kişilik olarakta motosikletine yaraşır bir ruha sahip olduğunu söylemessem içime oturur,
dedikya her şeye bir vesile olacak :) engin bilgi deneyimi,tecrübesi, oturmasından, kalkmasından ,tutun tam olması gerektiği gibi..... yakıştırması sanırım abartı olmayacak ve motosikletle beden, kişilik uyumunun tam olduğunu , alçak gönüllü tevazu bir insan olduğunu tüm gönül dostlarıyla paylaşmak istiyorum ki edeple gelen lutufla döner sözünü anımsıyorum ...

seni seviyoruz ağabey...:rendeer:





onur kardeşim güleç yüzlü sempatik sevecen tavır ve dürüst kişiliğle benden güzel puanlar aldığını söylemeden edemeyeceğim yakında kendisi cbr 600 rr e terfii edecek inşallah o günü sabırsızlıkla bekliyorum kardeşim :)





sohbet ederken yüce abininde adı geçti muhterem özletti kendisini yahu :) bu resimde onun için gelsin :)










aslında bir kaç resim daha var ancak pek düzgün çıkmadıkları için bunlarında yeterli olduğunu düşünerek konuyu sonlandırıyor yorum yazan arkadaşlara şimdiden çok çok teşekkürlerimi sunuyorum..:)

bir akşama daha mt çatısı altında tanıdığım sevgili dostlarımla buluşup ,mubhabbetin belini kırdığım için çok mutlu oldum :)

anılar defterine bir çentik daha attım :)

gelin bu deftere hep birlikte bolca çentikler atalım selamatle...:cat::rendeer:

Dostluklar muhabbetler cbr mesafesi kadar yakın olurmuş derler.....İrfan kardeşime teşekkürler sağolsun bizi ağırladı, yahu döner ekmek tabi yanında gazoz on numaraydı.....İnsan olmaya çalışan motorcularız biz kendi halinde mt üyesi....tüm dostlara selamun aleyküm der gözlerinden öperim...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
çentik biiiiiiiiiiirrr....

Allah muhabbetinizi arttırsın...devamının gelmesi dileğiyle...
sizler adına kendim katılmışcasına sevindim...
eve şimdi döndüm....ölmüşüm yaw:queen:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Yola çıkınca helede düzgün insanlara doğru bir yol ise yollar bize dayanmıyor yahu......
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tünal abi benim adres belli köftecinin, ancak yollar virajlı ve dardı yani sana göre değil ne yapayım :) döner ekmekle kandırdım sizi :cherry::p

şaka bi yana bi siz kaldınız yani kftelerden yemeyen :):p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çentik biiiiiiiiiiirrr....

Allah muhabbetinizi arttırsın...devamının gelmesi dileğiyle...
sizler adına kendim katılmışcasına sevindim...
eve şimdi döndüm....ölmüşüm yaw:queen:


vay vay vay kimler gelmiş efemmm hoş gelmiş , nerdesin sen gözüm yauuuu:cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yaw ne sen sooor ne ben söyleyim......
istanbulu unuttum o kadar yani....

aynen bişeyler biliyorum da ses etmedim :) valla gözüm bayram telaşesi filan gelen giden :) daha anca bu gün kafam rahatladı biraz zaten bu günde akşama kadar uyudum 2 saattir pc karşısındaki gardımı almışım :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi güzel buluşma olmuş tekerinize sağlık yakında bende düşerim o tarafa:cherry:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Kızlar yarın istanbul parktayız allah kısmet ederse sabah onurla buluşup geçeceğiz....benim arkadaşlar yarışıyorlar da....yahu okadar dedim 1100 kategori koyun diye....
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
elbette fatihim komserim şekspirim :cherry: beklerim sakin sakin gezeriz al şu motürü de :)
kısmet abi aceleye gerek yok ama artık pazartesi alacağız bugün noter açık olsa bu gün alırdım saat 17:00 dan ama saat 5 te kapandığı için pazartesiye kaldı pazarlık yaptık anlaştık bi aksilik olmaz sa abi herşey kısmet acele işe şeytan karışır derler ama ben tez canlı olduğum için bir an önce almak istiyorum artık yolcu münibüslerinden bıktım yani:jocolor: rüzgar almak istiyorum beynime oksijen gitmiyor motoru sattığımdan beri:sunny: durum vahim senin anlayacağın
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
kısmet abi aceleye gerek yok ama artık pazartesi alacağız bugün noter açık olsa bu gün alırdım saat 17:00 dan ama saat 5 te kapandığı için pazartesiye kaldı pazarlık yaptık anlaştık bi aksilik olmaz sa abi herşey kısmet acele işe şeytan karışır derler ama ben tez canlı olduğum için bir an önce almak istiyorum artık yolcu münibüslerinden bıktım yani:jocolor: rüzgar almak istiyorum beynime oksijen gitmiyor motoru sattığımdan beri:sunny: durum vahim senin anlayacağın

Motosiklet hayat tır.....
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
irfan aga kabul günü gibi tüm MT ye sırayla rehberlik ediyorsun valla , süper.
tünal abi , o mis köftelerden ben senden bir gün önce yedim :) mutlaka sırf köfte için gitmelisin :)

bir ara toplaşıp karşı kıyıya MT İrfan çıkarması yapalım ,
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan aga kabul günü gibi tüm MT ye sırayla rehberlik ediyorsun valla , süper.
tünal abi , o mis köftelerden ben senden bir gün önce yedim :) mutlaka sırf köfte için gitmelisin :)

bir ara toplaşıp karşı kıyıya MT İrfan çıkarması yapalım ,

ayıpsın oğuzum dükkan senin kankam :cherry:

yalnız hep beraber yüklenmeyin şu garibe işçi adamım daaaaa , erkekseniz tek tek gelin :cherry::cherry::queen::p

şaka maka .....:cherry: başım üzerine dostum benim şeref verirsiniz :):rendeer:


hani o dolaştığımız rotanın tamamını hep beraber yapsak ne kıyak olurdu demi kanka ? :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
yeni emanet buldum onu da bitirmek istiyorum :)
alalım kıralım bozalım ekonomiye can gelsin...

konuştuğumuz konu için 15 gün içinde haber vereceğim...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yeni emanet buldum onu da bitirmek istiyorum :)
alalım kıralım bozalım ekonomiye can gelsin...

konuştuğumuz konu için 15 gün içinde haber vereceğim...

aman diyim kanka barim motor kısımları açıkta olan bi emanet bulda scooter gibin kapalı kutu olmasın bızıklayabilelim sağını solunu :cherry:

konuştuğumuz konuyu da haber verirsin kanka sorun yok fenada olmaz hani iple çekiyom valla :)
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
vay vay vay ben konuyu görene kadar yorumlar uçmuş. İrfan abi ellerine sağlık topiği açmışsın. yorumların içinde tekrar tekrar teşekkür ederim. abi yol ve temiz hava acıktırmış döner bana öyle lezzetli geldiki adını anarken bir daha canım çekti ::) bu arada abi cbr ve kardeş cbr olarakta geri dönüş yoğun trafiğe rahmen çok zevkliydi çok tadında geldik. samet abi döndüğüne göre artık gazlamalara senide bekleriz ::) bütün abilerimi ve kardeşlerimi beklerim yarın sabah saat 9:00 da cevahir alış veriş merkezinin önünde cbr 1100 xx (Tünal) abi ile buluşup istanbul parka Tünal abinin arkadaşlarını izlemeye gidicez. gelmek isteyen bütün dostlarda bize katılabilir ::) bu arada çarşamba günü motorum satılıyor cbr 125 r a veda ediyorum elimdeki albeayıda satar satmaz 600 rr a geçiş yapıcam şu andan itibaren pazar araştırmasına başladım ::) Tünal abiye yetişmem için biraz cc arttırmam lazım benle gezerken sıkılmasın motoru hareret yapmasın ::) bana avans vermesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst