Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle tüm mt dostlarının geçmiş bayramını tekrar kutlayarak sevgı ,saygı ve selamlarımı sunuyorum ....
1 eylül akşamı sevgili ağabeyim (cbr 1100 xx ) tünal ve (onur y) onur kardeşimin bayram ziyaretleri beni oldukça çok sevindirdi
kendi aralarında buluşup nereye gitsek nereye gitsek derken hadi irfana tüyelim diyorlar ve bana çifte bayram sevincini yaşatıyorlar
saat yaklaşık akşam 10 gibi karamürsele düşüyorlar, hoş , samimi ve içten sohbetimizin ardından , yine körfezi dolaşmak kaydı ile kocaeli üzerinden istanbul yollarını arşınlıyorlar,
her şey bir yana , senin motosikletin cbf , seninki çin malı , benimki cbr , sende 125 var bende 1000 lik gibi düşünen arkadaşlarıma bir örnek oluşturmasını bu sevdanın markası modeli cc sinin önemli olmadığını ve insanın motosikletinin cc sinden ziyade karakter cc sinin yüksek olması gerektiğinin altını vurgulayarak ,
bundan sonraki gezi ve ziyaretlerde tüm gönül dostlarına örnek teşkil etmesi ve hepbirlikte nice buluşmalara imza atma temennilerimle , huzurlarınızda tünal ağabeyim ve onur kardeşime çok teşekkür ediyor,
resimlere geçiyor saygı ve selamlarımı yolluyorum ...










cep telefonlarının gece çekim acizlikleri resimler biraz karanlık çıkmış ama hiç olmamaktan yidir


sevgili tünal ağabeyimin motosikletinden ziyade kişilik olarakta motosikletine yaraşır bir ruha sahip olduğunu söylemessem içime oturur,
dedikya her şeye bir vesile olacak
engin bilgi deneyimi,tecrübesi, oturmasından, kalkmasından ,tutun tam olması gerektiği gibi..... yakıştırması sanırım abartı olmayacak ve motosikletle beden, kişilik uyumunun tam olduğunu , alçak gönüllü tevazu bir insan olduğunu tüm gönül dostlarıyla paylaşmak istiyorum ki edeple gelen lutufla döner sözünü anımsıyorum ...
seni seviyoruz ağabey...:rendeer:

onur kardeşim güleç yüzlü sempatik sevecen tavır ve dürüst kişiliğle benden güzel puanlar aldığını söylemeden edemeyeceğim yakında kendisi cbr 600 rr e terfii edecek inşallah o günü sabırsızlıkla bekliyorum kardeşim

sohbet ederken yüce abininde adı geçti muhterem özletti kendisini yahu
bu resimde onun için gelsin 



aslında bir kaç resim daha var ancak pek düzgün çıkmadıkları için bunlarında yeterli olduğunu düşünerek konuyu sonlandırıyor yorum yazan arkadaşlara şimdiden çok çok teşekkürlerimi sunuyorum..
bir akşama daha mt çatısı altında tanıdığım sevgili dostlarımla buluşup ,mubhabbetin belini kırdığım için çok mutlu oldum
anılar defterine bir çentik daha attım
gelin bu deftere hep birlikte bolca çentikler atalım selamatle...:cat::rendeer:
1 eylül akşamı sevgili ağabeyim (cbr 1100 xx ) tünal ve (onur y) onur kardeşimin bayram ziyaretleri beni oldukça çok sevindirdi
kendi aralarında buluşup nereye gitsek nereye gitsek derken hadi irfana tüyelim diyorlar ve bana çifte bayram sevincini yaşatıyorlar
saat yaklaşık akşam 10 gibi karamürsele düşüyorlar, hoş , samimi ve içten sohbetimizin ardından , yine körfezi dolaşmak kaydı ile kocaeli üzerinden istanbul yollarını arşınlıyorlar,
her şey bir yana , senin motosikletin cbf , seninki çin malı , benimki cbr , sende 125 var bende 1000 lik gibi düşünen arkadaşlarıma bir örnek oluşturmasını bu sevdanın markası modeli cc sinin önemli olmadığını ve insanın motosikletinin cc sinden ziyade karakter cc sinin yüksek olması gerektiğinin altını vurgulayarak ,
bundan sonraki gezi ve ziyaretlerde tüm gönül dostlarına örnek teşkil etmesi ve hepbirlikte nice buluşmalara imza atma temennilerimle , huzurlarınızda tünal ağabeyim ve onur kardeşime çok teşekkür ediyor,
resimlere geçiyor saygı ve selamlarımı yolluyorum ...










cep telefonlarının gece çekim acizlikleri resimler biraz karanlık çıkmış ama hiç olmamaktan yidir


sevgili tünal ağabeyimin motosikletinden ziyade kişilik olarakta motosikletine yaraşır bir ruha sahip olduğunu söylemessem içime oturur,
dedikya her şeye bir vesile olacak
seni seviyoruz ağabey...:rendeer:

onur kardeşim güleç yüzlü sempatik sevecen tavır ve dürüst kişiliğle benden güzel puanlar aldığını söylemeden edemeyeceğim yakında kendisi cbr 600 rr e terfii edecek inşallah o günü sabırsızlıkla bekliyorum kardeşim

sohbet ederken yüce abininde adı geçti muhterem özletti kendisini yahu



aslında bir kaç resim daha var ancak pek düzgün çıkmadıkları için bunlarında yeterli olduğunu düşünerek konuyu sonlandırıyor yorum yazan arkadaşlara şimdiden çok çok teşekkürlerimi sunuyorum..
bir akşama daha mt çatısı altında tanıdığım sevgili dostlarımla buluşup ,mubhabbetin belini kırdığım için çok mutlu oldum
anılar defterine bir çentik daha attım
gelin bu deftere hep birlikte bolca çentikler atalım selamatle...:cat::rendeer: