Yamaha r6 - Honda CBR 600R Karşılaştırma

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Merhaba arkadaşlar;
Önümüzdeki birkaç ay içerisinde belkide daha kısa bir süre içerisinde 600cc 4 silindir bir motosiklet almayı planlıyorum.
Yaklaşık bütçem 12000TL civarında, bu fiyata iyi araştırmalar sonucu 2003-2006 arası bir model alabileceğimi düşünüyorum.
600F tavsiye edecekler için söyleyeyim, tipi hoşuma gitmediği için istemiyorum :)
Sizce hangisini almalıyım, bu modellerde alma yada al diyebileceğiniz birisi var mı? Nedenleri ile birlikte söylerseniz sevinirim.
Ben r6 ya biraz daha sıcak bakıyorum, bir tanıdığım yamaha servisi olduğu için yedek parça açısından daha az sıkıntı çekeceğimi düşünüyorum.
Yorumlarınız için teşekkürler...
 
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
98
Gönlün hangisini çekiyosa, hangisine bakarken daha fazla heyecanlanıyorsan onu tercih etmelisin, ikiside kendini kanıtlamış motosikletler, birbirlerine aman aman üstünlükleri olmasını bekleme :)

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Gönlün hangisini çekiyosa, hangisine bakarken daha fazla heyecanlanıyorsan onu tercih etmelisin, ikiside kendini kanıtlamış motosikletler, birbirlerine aman aman üstünlükleri olmasını bekleme :)

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız..

Tavsiye için teşekkürler ,
sanırım bütçeye göre en uygun ve en temiz hangisi olursa , hangisi içime sinerse o olacak gibi....
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
O motorların temizi o yaşta yok gibi birşey bütceni 15 civarlarına çekersen temiz 2006 2007 ler bulursun bu benim düşüncem tabi. O yaştaki makineyi alsan da elinde kalır. Aldığın makinenin satışını da düşünmelisin bence.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
O motorların temizi o yaşta yok gibi birşey bütceni 15 civarlarına çekersen temiz 2006 2007 ler bulursun bu benim düşüncem tabi. O yaştaki makineyi alsan da elinde kalır. Aldığın makinenin satışını da düşünmelisin bence.

Haklısınız belki de ama bütçem bu kadar malesef :)
Km takıntım da yok 50-60bin olsun temiz olsun diyorum ama bizim türk milleti düzgün kullanmıyor ki :)
Aslında yakın bir zamana kadar temiz bulamayacağımı düşünüp sıfır ninja 250 almayı düşünüyordum, ama avrodaki yükseliş ve düşük cc de çabuk sıkılma düşüncesi beni vazgeçirdi..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Haklısınız belki de ama bütçem bu kadar malesef :)
Km takıntım da yok 50-60bin olsun temiz olsun diyorum ama bizim türk milleti düzgün kullanmıyor ki :)
Aslında yakın bir zamana kadar temiz bulamayacağımı düşünüp sıfır ninja 250 almayı düşünüyordum, ama avrodaki yükseliş ve düşük cc de çabuk sıkılma düşüncesi beni vazgeçirdi..

12000 e temiz bişey bulman imkansız. 3-4 yaşından büyük racing düşünme bence. Derbiden sonra ninja 33hp ağır şase seni 2 hafta oyalamaz. sadece bol bol gezersin yakıtı az diye. Makinede fiyat ayağa düşünce kullanıcıların kalitesi bilgiside çok düşüyor ve makine çeşit çeşit insanlarınlrın elinde dönüyor. kimin nasıl kullandığını sen düşün artık.. Bi sezon bekleyip modelli ve bakımlı bişey düşünmen en mantıklısı. 16000-17000 işini görür
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
illa ss ise bencede beklemelisin 50-60bındekı ss daha sonra nası satıcaksın baya zorlanırsınız elınızde kalabılır bırazdaha ustune koyup daha ıyı bır motor alabılırsınız.Ustune daha fazla koyamam dersenız suzukı gsr 600 alabılırsınız daha sonra satıp bıraz da para koyup guzel bır ss alabılırsınız sahsen ben oyle yapardım 2007-2008model gsr 600 alınabılır o fıyata tabı bu zevk meselesı naked tarzını sevmıyorsanız bılmemem:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Çok kararsızım çok :) Uzun süredir motorsuzum ve artık almak istiyorum b :queen:, bütün paramı da sıfır arabaya yatırınca ancak bu kadar çıkarabiliyorum. Bir de üstüne 3-4 ay sonra işten ayrılacağım :) fazla borca da girmek istemiyorum.
Acaba önümüzdeki sezona kadar binecek küçük bişey mi alsam ? :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

illa ss ise bencede beklemelisin 50-60bındekı ss daha sonra nası satıcaksın baya zorlanırsınız elınızde kalabılır bırazdaha ustune koyup daha ıyı bır motor alabılırsınız.Ustune daha fazla koyamam dersenız suzukı gsr 600 alabılırsınız daha sonra satıp bıraz da para koyup guzel bır ss alabılırsınız sahsen ben oyle yapardım 2007-2008model gsr 600 alınabılır o fıyata tabı bu zevk meselesı naked tarzını sevmıyorsanız bılmemem:)

Söylediklerinizde haklısınız ama naked'den pek hoşlanmıyorum, ve biraz ss takıntım var galiba . Yok yok bariz takıntılıyım :queen: :queen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
renkler ve zevkler tartışılmaz ben olsam 600 rr alırım bu benim fikrim,sana göre hangisi tip olarak hoşuna gidiyorsa onu al ikiside güzel motorsikletler yeteki km çok fazla olmasın motosiklette temiz olsun tamamdır :cat:
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar;
Önümüzdeki birkaç ay içerisinde belkide daha kısa bir süre içerisinde 600cc 4 silindir bir motosiklet almayı planlıyorum.
Yaklaşık bütçem 12000TL civarında, bu fiyata iyi araştırmalar sonucu 2003-2006 arası bir model alabileceğimi düşünüyorum.
600F tavsiye edecekler için söyleyeyim, tipi hoşuma gitmediği için istemiyorum :)
Sizce hangisini almalıyım, bu modellerde alma yada al diyebileceğiniz birisi var mı? Nedenleri ile birlikte söylerseniz sevinirim.
Ben r6 ya biraz daha sıcak bakıyorum, bir tanıdığım yamaha servisi olduğu için yedek parça açısından daha az sıkıntı çekeceğimi düşünüyorum.
Yorumlarınız için teşekkürler...



gel ben sana benim motoru satııym ..

sahibinden de..ina no #56667814
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
söz konusu 600cc ve üzeri olunca neden hepsi aynı hiçbir fark yok şeklinde yorumlar geliyo anlamıyorum :queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
benim fikrim r6 kasası sürekli yenilendi çünkü cbr600rr ilah olmuştu ancak şimdiki modeli çok ama çok güzel

cbr600rr kaç sene oldu aynı kasada kaldı çünkü çok tutulan bir motor oldu ve güç bakımındanda o yıllar dahada güzeldi diğer modellere göre

şuan bile cbr600 r6 kıyaslanır üstelik aynı kasa olmasına ragmen

bence cbr600rr al alttan egzoz 2012 model alcak olsaydın belki r6 diyebilirdim
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
Merhaba arkadaşlar;
Önümüzdeki birkaç ay içerisinde belkide daha kısa bir süre içerisinde 600cc 4 silindir bir motosiklet almayı planlıyorum.
Yaklaşık bütçem 12000TL civarında, bu fiyata iyi araştırmalar sonucu 2003-2006 arası bir model alabileceğimi düşünüyorum.
600F tavsiye edecekler için söyleyeyim, tipi hoşuma gitmediği için istemiyorum :)
Sizce hangisini almalıyım, bu modellerde alma yada al diyebileceğiniz birisi var mı? Nedenleri ile birlikte söylerseniz sevinirim.
Ben r6 ya biraz daha sıcak bakıyorum, bir tanıdığım yamaha servisi olduğu için yedek parça açısından daha az sıkıntı çekeceğimi düşünüyorum.
Yorumlarınız için teşekkürler...

bütçe maksimum 12000 ise şu an temir ss bulmak zor o bütçe ile. ancak 3 ay sonra bulunur. tavsiyem 600rr alman yönündedir. ilerde satmak istediginde fazla yormaz seni. ayrıca kullanırkende yedek parça ihtiyacın olsa pek sıkıntı yaşamazsın. dayanıklılık konusundada üstündür. ayrıca egsozun kuyruk altı olması daha çok yakışıyor.

aslında bende r6 ve cbr 600 rr arasında gidip geliyorum. cbf 500 ü sattım. fakat benim düşüncem 2007-2008 model yeni kasa makinalar. gönlüm r6 desede mantıgım honda diyor bakalım ilerleyen zamanda neye karar kılacagım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst