199 TL'YE KADAR KULLANDIĞINIZ ÜNLÜ MARKA KASK ÖNERİSİ..

KASK

  • NOLAN N62 185TL

    Oy: 11 50.0%
  • LASER

    Oy: 2 9.1%
  • NİTRO

    Oy: 6 27.3%
  • LS2 90 TL

    Oy: 3 13.6%

  • Kullanılan toplam oy
    22
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ARKADAŞLAR MERHABA 199 TL YE KADAR KASK ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM..NEDEN 199 ÇÜNKÜ 200 TL FİYATI YAZAN KASK YOK :))
NİTRO
NOLAN
LASER
LS2
RÜZGAR OLAYI BENİM İÇİN ÖNEMLİ..DANDİK KASKIMDAN DOLAYI..BIKTIM SAĞDAN SOLDAN RÜZGAR GİRİYOR..
TEŞEKKÜRLER...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bende nitro var uvex e oranla rüzgarı daha fazla alıyor.uvex rüzgar konusunda baya iyi tavsiye ederim
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Scorpion Exo 400 'lere bir göz at istersen :bounce:

Memnun kalacağın bir kasktır; öyle ki ben exo400'ü 1 yıl kullandım; simdi bir üst modeli exo450 yi aldm :)
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
Scorpion Exo 400 'lere bir göz at istersen :bounce:

Memnun kalacağın bir kasktır; öyle ki ben exo400'ü 1 yıl kullandım; simdi bir üst modeli exo450 yi aldm :)

aynen

scorpion exo'ya bir göz at , ben exo dan sonra ls2 aldım , scorpionun yanında hiçbişey değil ls2 ama diğer modeller hakkında bir fikrim yok
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
diğerlerini kullanmaıdm ama nolan n62 den memnundum. motorla birlikte verince gidip yine nolan aldım
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Scorpion EXO YU KULLANANLARDAN DAHA İYİ BİLİYORUM DİYEBİLİRM.KAÇ SENEDİR SEVDİĞİM BİLDİĞİM MODEL..2011 YENİ SEZON KATOLGUNU BİLE İNCEELDİM..AMA TR YE GELMİYOR MAALESEF..BÜTÜN MODELLEREİNİ AMA .99 TL YE YARIM AÇIK KASKI VAR O HOŞUMA GİTTİ.SİZLERDNE ÖZÜRDİLİYORUM..ACELEDEN EKLEMEYİ UNUTTUM..İXS KASK 99 TL FULL FACE..SCORPİON EXO 400 279 AMA BEN SCORPİON EXO İSTİYORUM..RESİMLEİRNİ YÜKLEYEYİM..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Ben exo 400ü 99tlye almıştım artçı kaskı olarak, aldığımdan beri asıl kaskım olan ls2 artçı kaskım oldu :)
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
114
sıfır alana kadar bence 2. el daha kaliteli birşeyler alabilirsin mesela ben aşağıdaki kaskı yarışan bi abimden çok cuzi bi fiyata aldım




http://imageshack.us/photo/my-images/508/dsci3973.jpg/

---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:35 ----------

sıfır alana kadar bence 2. el daha kaliteli birşeyler alabilirsin mesela ben aşağıdaki kaskı yarışan bi abimden çok cuzi bi fiyata aldım




Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ----------



Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
HER GÜN MOTOMAX ONLINE A BAKIYORUM..SCORPİON EXO 200 YARIM AÇIK 99TL FULLFACE OLAN EXO 400 279 TLLAMA FİYATLARI SÜPER ORANIN..ALACAM YAKINDA..
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
ucuz kask almayın, düşüp zarar görmek bir yana, gürültüden sağır olursunuz, nitekim benim kulaklarda da çınlama başladı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst