Ramazan geldi böyle oldu , harbi pide yemek isteyene..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Güzel bir kaynaşma ve etkinlik olmuş :cat: pidelerde fena görünmüyor afiyet olsun beyler.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yahu önümüzdeki ikiye bölünmüş pide 1 tam etmiyormuydu???
zor bitirdim ben...
maşallah 2.5 pide yemek istesem ...(5 yarım parça)
ameliyatla mideme koymaları gerekirdi...:queen:

bu arada nasıl balık tuttuğumu görenler vardır herhalde...kimse yorum yapmıyor o konuda??:p:cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Eeeee..
iyi atarım demiştim size...balıkçıyım yani...:p
milleti sahile balığa çağırdık..demekki bu yüzden kimse gelmedi.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Eeeee..
iyi atarım demiştim size...balıkçıyım yani...:p
milleti sahile balığa çağırdık..demekki bu yüzden kimse gelmedi.....:queen::queen::queen:

valla demişimdir Samet gibi olta sallayan yok diye
adam ignesiz olta ile kefal yakalıyor hemde 7 tanesini birden :queen:
mideye indirirken tek tek mi yoksa hepsini birden mi salladın Samet :p

bende baya bir resim var ama İrfan'ın yeni konu açmasını bekliyordum,yoksa atardım hani,anlaşılan İrfan kardeş yorgunlugunu daha üzerinden atamadı :p
zor tabiki O kadar iri kıyım insanları doyurmak ,ellerine sağlık kesene bereket :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Şalom MT Gençlik...:p

bomba buluşmaydı ya...grup sürüşüne tövbeliydim ama dedim mekan yakın aha şurası dedim...başımıza gelmeyen kalmadı...:p ben bu kadar risk yaşamadım bir gün içinde...hepimiz canavar gibiydik...hepimiz kafamıza göre takıldık...:p kazasız belasız tamamlandığına sevindim...benim zaten koca otobüsün o süspansiyon tıslamalarıyla irkilmemi hiç unutmam...kamyon ve tırlarla mücadelemiz...bunun tek nedeni grup sürüşü ve sabit hız...90 sabite bağlayacaktık başımız ağrımayacaktı...ama rampa aşağı bile 80 sabitle gidersek başımıza her iş gelir...:p

birbirini tanımayan kişilerin sürüşü böyle oluyor agalar benim tecrübemle sabittir...mesela Pendik tayfasıyla birlikte gitseydik veya sadece ybr ce cbfler olsaydı yine sıkıntı olmazdı...sonucta bu gezi olaylarının içinde 2005 ten beri varım...

ben...bmwli arkadaş zaten gümlüyorduk şansa kurtardık...bmwli arkadaşı bir çekici öyle bir silme sıfır geçti ki...ben halen o aracın önünden nasıl sağa kaydığığına inanamıyorum...gezide bir tek cup arkadaşlar hız limitine uymayabilirdi onun dışındaki makinalar sabit 90 a bağlayabilirdi...

neyse bundan da ders almış oldum...Cenk kardeşe durumumu anlattım zaten benim ya en arkada ya da en önde olmam gerekirdi o egsoz sesi beynimi matkapla tırmaladı...beniş işitme sorunlarım olduğundan bu seslere tahammülüm pek yok...inanırmısınız arac kullanıyorum arka cam açıldığında gelen uğultu beni çok zorluyor...yan camlar değil bakın arka camı patron açtığında ne alakaysa o dış ses uğultusu bile rahatsız ediyor...sol kulağımda sorunlar var...sadece sağdan duyuyorum...o da aşırı hassas...:p

unnamed ve f54 biraderlerimle forumda süper anlaşırdık şimdi tanıştık ikiside güvenlikçiymiş ulan meslektaş çıktık çok mutlu oldum...çoğu forumdan tanıdığım arkadaşlarla yüzyüze tanışmak çok keyifliydi...iyi ki gelmişim dedim...pideler de munteşemdi...İstabuldakiler pide falan değil beyler...

İrfan çok koşturdu..karamürsel turuda keyfliydi...şimdi millet oraları gördü ilk fırsatta oralara akar he çaktırmadan...:p


İrfan sağol aga...eline sağlık...ben oruç tutmuyordum olayın özüne inemedim belki ama sizleri görmek bana yeter...maksat muhabbet olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Samet ustanın balık oltası :p
[.jpg[/IMG][/URL]

ben bu balık olayını espri sanıyordum vay be...:p Samet Abi seni bizim babaçi ve newceriyle tanıştırmam lazım...sabah akşam balıktan girin denizden çıkın gari...:p


speedey amcada sağolsun çok sıcakkanlı çok samimi bir abimiz...onunla tanışmak da ayrı bir keyifti...Allah hepinizden hoşnut olsun...iyi ki varsınız...ama Pendik tayfamı özlemişim...sonucta kan çekiyor hepimiz bir şekilde mobiletden geldik apaçiliğin doktorasını yapmışız...:queen: ilk fırsatta Ramço bacanağımı askere uğurlamadan bi akıcaz İzniğe Armutluya...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[
olurmu hiç Metehan adamın gözler nasıl parlıyor baksana : denizde balık bırakmıyacak

URL]

pek şeker bakıyor evet...:p abi bu balıkçıların muhabbeti hikayeleri biltmez...aman diyim aralarına bir gir şaşarsın...birde kuşçuların muhabbetini dinle bi...:p onu tuttum bunu yakaladım misinayla orkinos tutan bile vardır yani...animal planetde bayağı benimde hoşuma gidiyor bu tarz avcılık belsegelleri...keyif işi abi...ama adamlar biraz kırık aman çaktırma...:queen: giderler sabahın köründe ben diyim 4 sen de 3...hanımların goynundan çıkıp göl kenarlarına soteye yatarlar...:queen: elleşme abi aman balıkçı ve kuşçulara...:queen:

ben yatar yarın yine iş var...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
elem tutuyorum kendimi ha sabır ha sabır böle şansın ben :pr::pr: resimlerin pikseli yüksek olduğu ve programın kabul etmemesinden sebep şu an bilgisayar mühendisi arkadaşımın kapısını çalacağım , resimler bomba cam gibi fakat birde yükleyebilsem :pr::pr:

arkadaşlar sevgili selocanlar içim öylesine doluki şu an bakmakla yetiniyorum foruma ,af buyurun ,güzel resimler çektik , değişik açılar ve manzaralar yakaladık,
süper samimi ve içten sohbetler ettik hepinize afiyet şekerler olsun şu kardeşiniz bilinki her daim ekmeğinin yarısını her zaman paylaşmaya hazırdır ,

şimdi ben kaçıyorum yoksa resim yükleyecem paylaşacam diye keçileri kaçıracağım ...
herkezden bir parça var :) bu gün sabahıda bulsa bu sorunu çöezeceğim inşallah ,

abi bir şeyi çok istemeyeceksin :pr:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
VSO image resizer 4 programını indirip kolayca (tek tek veya toplu olarak) resimlerini istediğin piksele getirebilirsin. Kullanımı ve kurulumu çok basit :) bekliyoruz
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sevgili irfan abim kesene bereket bizi olabildiğince en mükemmel bi şekilde ağırladın yüreğine sağlık ortam kalabalık olduğundan herkezle uzun uzun sohbet etme imkanı bulamasamda bütün arkadaşlar ve abilerimle tanışmak güzeldi...

---------- Post added at 01:00 ---------- Previous post was at 00:58 ----------

Samet ustanın balık oltası :p
abi çok usta balıkçılar yapabilir ancak o balıkları izaya sokmayı adam yılların balıkçısı bırakta olsun yani:cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst