Ramazan geldi böyle oldu , harbi pide yemek isteyene..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Yuh be böle başlıkmı açılır .. utanmadan pastırmalarıda koymuş .. ayıptır günahtır ... bu arada fiyat listesi nedir ve marmarise servisiniz varmı :cherry:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
evet yokmu başka fikir???
geç olmadan buluşma yeri,şekli,saati filan belirlenmeli..yoksa herkes tek başına mı gitmek istiyor???
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
abiler ben saat 6 da sakaryadan çıkarım 1saat 15 dakika da orada olurum bi aksilik olmaz sa eğer sizde kara yolu kullanacaksanız bursa yolu kavşagında buluşuruz yoksa ben tıs tıs gelirim tek te gelsem uyar size nasıl uyar?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bence bana grup sürüşü daha güzel uyar..
ama sanırım konuya bakan pek kimse yok..
yakın zamanda netleşeceğini umuyorum.....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hayırlı akşamlar arkadaşlar yine bu akşam iftar daveti , muhabbetinden dolayı yakın akrabalarımıda iftara aldıktan sonra sıra mt ye geldi :) artık bilmeyen arkadaşlar için kesin bir adres gösterme zamanıdır diye düşündüm ve 13 ağustos cumartesi akşamı verecek olduğum iftar davetinin, karamürseldeki toplaşma adresini vermem bilmeyen arkadaşlarım için faydalı olacağını düşünüyorum ..


13 ağustos cumartesi akşamı son toplantı ve varış adresi

karamürsel balık adasıdır saat tabiki iftar saatinden önce :)

karamürsel merkez ışıklarına geldiğinizde , yalova yada kocaeli istikametinden gelen arkadaşlar farketmez dosdoğru ışıklardan aşağıya yönelip vapur iskelesini buluyorlar ve oradan sola yalova istikametine dönüp sahil kesiminden 500 mtre kadar gittiklerinde balık adasını soruyorlar, balık adasını bulduğunuzda varış noktasına gelmiş oluyorsunuz orada inşallah be sizi bulacağım :)

anahtar kelimeler :)

karamürsel, balık adası, adalı ekmek fırını :)



birde resim koyayım kolaylık olsun :)





 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
samet abi sen ben ramazan belli...
tünal ve metehan abiyle konuşup onlarıda pendik köprüsünden alırız...
diğer arkadaşlar ya konuyu görmedi yada tek gelmek isterler herhalde...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Az sonra forum kurallarına bir ekleme yapacağım,bu eklemeyle bu başlık ve ileride açılacak bu tarz başlıklar yasaklanmış olacak :) Var,gelen vaaaar gelemeyen var..Var,yiyen vaaar yiyemeyen var ve en önemlisi ağzının suyu akan var :pr: :)

Ellerine sağlık,yemesek de gözümüz şenlendi,pide yenmeden bile kalitesini tadını belli ediyor maaşallah :cat:


teşekür ederim sevgili forrap fakat böle olmuyor arkadaş kambersiz düğün olmaz , sevgili olcan ve alpert_im mide bekliyoruz sende dahil :):cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
hayırlı akşamlar arkadaşlar yine bu akşam iftar daveti , muhabbetinden dolayı yakın akrabalarımıda iftara aldıktan sonra sıra mt ye geldi :) artık bilmeyen arkadaşlar için kesin bir adres gösterme zamanıdır diye düşündüm ve 13 ağustos cumartesi akşamı verecek olduğum iftar davetinin, karamürseldeki toplaşma adresini vermem bilmeyen arkadaşlarım için faydalı olacağını düşünüyorum ..


13 ağustos cumartesi akşamı son toplantı ve varış adresi

karamürsel balık adasıdır saat tabiki iftar saatinden önce :)

karamürsel merkez ışıklarına geldiğinizde , yalova yada kocaeli istikametinden gelen arkadaşlar farketmez dosdoğru ışıklardan aşağıya yönelip vapur iskelesini buluyorlar ve oradan sola yalova istikametine dönüp sahil kesiminden 500 mtre kadar gittiklerinde balık adasını soruyorlar, balık adasını bulduğunuzda varış noktasına gelmiş oluyorsunuz orada inşallah be sizi bulacağım :)

anahtar kelimeler :)

karamürsel, balık adası, adalı ekmek fırını :)



birde resim koyayım kolaylık olsun :)





abi resim çok açıklayıcı olmuş teşekkürler:queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
telefon numaram 0 535 302 44 24
buluşma için arayabilirsiniz...
öğlenden sonra....
uyuyacağım biraz...:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yuh be böle başlıkmı açılır .. utanmadan pastırmalarıda koymuş .. ayıptır günahtır ... bu arada fiyat listesi nedir ve marmarise servisiniz varmı :cherry:


teşekkür ederim sevgili BBRR :) bizim buralarda fiyat listesi yoktur :) resimler kasıtlı olarak konmuş olup canı çeken ücretsiz allah rızası için karnını doyurur :) ramazan dolayısı ile bu tadı sizlerle paylaşırım ama sevabımdan kimseye zınnık koklatmam bilesiniz ..:)


marmarise paket servisimiz filomuza alacağımız cbr 1100 motosikletlerimizle mümkün olacak fakat bunun için 35 yılcık beklemeniz gerekli umarım zaman zarfında açlıktan ölmezsiniz :):cherry:

---------- Post added at 00:54 ---------- Previous post was at 00:42 ----------

Selamun aleyküm pideleri hazırlayın aksilik olmaz ise ordayız...+siyah atmaca


aynen tünal ağabeyim sesin bana ulaştı agam bekliyorum ona göre ...:)

---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 00:54 ----------

arkadaşlar küçük bir hatırlatma yapmamda fayda görüyorum ...

13 ağustos cumartesi vereceğim iftar daveti (adı üzerinde ) davettir ve yemek içecek ücretsizdir allah rızası için ..

yalnız tuttuğum mekana küçük bir katkı olması ve ayıp olmaması açısından çaylar ücretlidir bilginize sunarım :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
çayı sevmem zaten..kola yada limonata yeterli....:queen:
ben varya çok pis adamın yaa...:pl:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
çok süpriz adamsın ağabey...
samet abi listeye bile baştan yazılmışsın...
bu torpil nerden geliyor ağabeyim?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
çok süpriz adamsın ağabey...
samet abi listeye bile baştan yazılmışsın...
bu torpil nerden geliyor ağabeyim?
fazla karıştırma...
biraz gerileri oku yeter....:pl:

İrfan daha ne yedireceksin bize yahu...
yiyeceğimiz iki lokma bişey....
su suuuuuuuu eksik olmasın yeter...:rendeer:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ülen 2 gün girmedik foruma az kalsın kaçırıyorduk çayı :p
gidiyorsunuz'da çagırmıyorsunuz he alacagınız olsun,ben cuma akşamından gidip bakayım ne var ne yok diye :)
edirneye niyet vardı cumartesi ve ya pazar günü ama cumartesiyi İrfan kardeşe ayırsak daha güzel olur gibi geliyor,hep gidelim diyoruz karamürsele sepet almaya bir türlü kısmet olmadı belki bu sefer alırız karamürsel sepeti ama içi dolu olsun :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ülen 2 gün girmedik foruma az kalsın kaçırıyorduk çayı :p
gidiyorsunuz'da çagırmıyorsunuz he alacagınız olsun,ben cuma akşamından gidip bakayım ne var ne yok diye :)
edirneye niyet vardı cumartesi ve ya pazar günü ama cumartesiyi İrfan kardeşe ayırsak daha güzel olur gibi geliyor,hep gidelim diyoruz karamürsele sepet almaya bir türlü kısmet olmadı belki bu sefer alırız karamürsel sepeti ama içi dolu olsun :queen:

sevgili tamer abi başım üzerine desem yerinde olurmu ? :)

yalnız bir sorun var listeyi güncelliyorum ve aynen gelecek senide ekliyorum , iyi düşün son kararınmı ağabey :) geri dönüşü yok bunun :)
yengen vizesi alamadım , yan yattı çamura battı olmasın :)

gerçiii daha cumartesiye var fakat ona göre hazırlık yapılacak sevgili ağabeyim umarım anlatabilmişimdir :)

---------- Post added at 02:47 ---------- Previous post was at 02:44 ----------

GÜNCEL..

1-sametagir
2-mezit
3-unnamaed
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
7-ethem76
8-alper41
9-piyanist_irf
10- cbr1100xx
11- siyah atmaca
12- Onur Y.
13-speedy
14-arjantinli69
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sevgili tamer abi başım üzerine desem yerinde olurmu ? :)

yalnız bir sorun var listeyi güncelliyorum ve aynen gelecek senide ekliyorum , iyi düşün son kararınmı ağabey :) geri dönüşü yok bunun :)
yengen vizesi alamadım , yan yattı çamura battı olmasın :)

gerçiii daha cumartesiye var fakat ona göre hazırlık yapılacak sevgili ağabeyim umarım anlatabilmişimdir :)

---------- Post added at 02:47 ---------- Previous post was at 02:44 ----------

GÜNCEL..

1-sametagir
2-mezit
3-unnamaed
4-tek teker ramço
5-metehan
6-f54
7-ethem76
8-alper41
9-piyanist_irf
10- cbr1100xx
11- siyah atmaca
12- Onur Y.
13-speedy
14-arjantinli69

ayıpsın İrfan'cım yengen vizesi biliyorsun bizde sınırsız zaten :p
ama belki bizim tayfa benim gittigimi görürse takılır peşime demedi deme,sandalyeleri fazla ayırtmakta fayda var,net sayılar zaten cumaya kadar netleşir.
sana ve diger arkadaşlara hayırlı sahurlar Allaha emanet ol :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst