çok acil bu motorun markası nedir?

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
çakma BMW:)
Arora olmasi lazim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727

Aman abicim bana sorma.
Hatta kimseye sorma forum karisiyor ondan sonra.
çin mali severler dernegi uyeleri forumu basiyor, sonra japon baligi koruma ve yasatma dernegi uyeleri ellerinde sopalarla geliyorlar.
Italya-Alman sport dostluk dernegi uyesi kardeslerimizde levyeyi kapip her iki guruba daliyor.
Arada sopayi yiyen biz oluyoz.:cherry:
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
Aman abicim bana sorma.
Hatta kimseye sorma forum karisiyor ondan sonra.
çin mali severler dernegi uyeleri forumu basiyor, sonra japon baligi koruma ve yasatma dernegi uyeleri ellerinde sopalarla geliyorlar.
Italya-Alman sport dostluk dernegi uyesi kardeslerimizde levyeyi kapip her iki guruba daliyor.
Arada sopayi yiyen biz oluyoz.:cherry:

:):):):):):)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Aman abicim bana sorma.
Hatta kimseye sorma forum karisiyor ondan sonra.
çin mali severler dernegi uyeleri forumu basiyor, sonra japon baligi koruma ve yasatma dernegi uyeleri ellerinde sopalarla geliyorlar.
Italya-Alman sport dostluk dernegi uyesi kardeslerimizde levyeyi kapip her iki guruba daliyor.
Arada sopayi yiyen biz oluyoz.:cherry:

hahah tamam bir kaç konu buldum siteden vazgeçtim yorum güzeldi ama :)



ayrıca markası arora ar250
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
127
BMW diye tahmin yapmak gerçekten saflık olur :) BMW motor satıp ilanda marka ibaresinde ''diğer markalar''ı seçen bir satıcı olduğunu mu düşünmek fantaziden öteye gidemez...

İlanı okudum da yağ soğutmalı diyor. Motor bilgisi konusunda donanımsız bir kullanıcı olarak hava ve su soğutmalı haricinde yağ sotmalı diye bir şey de mi var ?:silent:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Çin malı değil Taiwan malıdır.Çinlilere göre kaliteli sayılır ama sonuçta bir japon alman ya da italyan değil.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
motorda güzelmiş alpaslan nerden de buluyorsun böyle ilginç şeyleri kötü de olsa alırım yalnız kırmızı olcak

bide yanlara bmw arması:flower::flower::flower:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
motorda güzelmiş alpaslan nerden de buluyorsun böyle ilginç şeyleri kötü de olsa alırım yalnız kırmızı olcak

bide yanlara bmw arması:flower::flower::flower:

bende suzuki amblemi koyacam erkin abi o değilde geçen bir kaç arkadaş balığa gittik gölmü ne varmış yeniçiftliğin orda acayip süper yolları var tam cross luk kymco bir an tarla faresi oldu süper zevkliydi bir gün gidelim senlede :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst