Ramazan geldi böyle oldu , harbi pide yemek isteyene..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
gelmekte ne var piyanistim eşanjörüm :mrgreen:adresi yolla özelden rahat olduğun günü yaz gelirim... karamürsel-neki30 dkcık sonra beğenirsem pideleri.. ramazanı senin mekanda çıkarırız...

ama dayıma yakalanırsam oyar valla.. oda karamürselde oturuyor....

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

ben ramazan bitmeden karamürsel yolu tutacağım kesin.....

beraber gidek gel topçulara ordan gidek...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
:cherry:
seninle WC ye bile gidilmez.... :(

zuhahahhahaha ybr çekmiyor seni...:cherry: emanet dragstar falan lazım bize... senle ben 2 göbekli....:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

gelmekte ne var piyanistim eşanjörüm :mrgreen:adresi yolla özelden rahat olduğun günü yaz gelirim... karamürsel-neki30 dkcık sonra beğenirsem pideleri.. ramazanı senin mekanda çıkarırız...

ama dayıma yakalanırsam oyar valla.. oda karamürselde oturuyor....

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------



beraber gidek gel topçulara ordan gidek...

zaten topçulardan geçeceğim... ama ne zaman olur bilemem.... haberleşiriz...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
:cherry:

zuhahahhahaha ybr çekmiyor seni...:cherry: emanet dragstar falan lazım bize... senle ben 2 göbekli....:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------



benle mevlütü benim ybr gayet güzel götürdü - getirdi göztepeye??? nabeeer????:queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
:cherry:

zuhahahhahaha ybr çekmiyor seni...:cherry: emanet dragstar falan lazım bize... senle ben 2 göbekli....:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------



benle mevlütü benim ybr gayet güzel götürdü - getirdi göztepeye??? nabeeer????:queen:

samet sende gelsene....

yav bide irfan davet ettimiki bizi kendi kendimize gelin güvey olmayalım...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
adamın en yoğun olduğu dönem. bi yerde 1ay bana eeleşmeyin diye yazmıştı ordan seettim.. yoksa on numara suzak kendisi...:mrgreen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
:cherry:
adamın en yoğun olduğu dönem. bi yerde 1ay bana eeleşmeyin diye yazmıştı ordan seettim.. yoksa on numara suzak kendisi...:mrgreen:
ben anlamam yoğun falan... bana iftara bir karısık bir kıymalı bir kaşarlı pide yapsın gerisi beni ilgilendirmez....:cherry:

şaka bir tarafa irfan arkadaşları için olmayan vaktinden vakit ayırır....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
buda müsait zaman bulup zar zor çekebildiğim ramazan pidelerim sineksiz olanlardan :queen:




---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:14 ----------

valla arkadaşlar artıkın bana gına geldi gelin artık gelecekseniz gari :) bu arada bayağı uğraşarak resim vs bişeyler yükledim , sonra tekrar altına bir şeyler ekleyeyim dedim hepsi kayboldu gitti site veritabanı hatası verdi yalan oldu hayde bir daha yükle neysee.. :)

söyleyeceğim tarihte tüm dostları iftara alacağım ancak gelecek arkadaşların kesin kişi sayısını bimem gerekiyorki kimse açıkta kalmasın, bu benim için uzun ince bir konu :)

18 haziran dedik, karamürsel dedik , etkinlikti geziydi dedik (sevgili metehan geldi aklıma ) bu yazıyı okursa anlayacaktır :) onun için gelen arkadaşlar kesin olarak konuşması gerekiyor benim için ...

tarihi müsait olduğum ve sizlerinde müsait olabileceğini düşündüğüm bir zamana alacağım ,

burada atıp tutan arkadaşlaşlara aynen söylüyorum o gün ben hazırlığımı yapıpta yan çizen olursa bizzat o pideleri gelir boğazına tıkar, kabak çiçeği gibi oyarım :cherry: sonra yok irfancım ben gelecektimde , kar yağdı, kayış koptu, lastik patladı ,yengen vizesi alamadım ,trafik vardı vs. vs. ben anlamam ona göre :)


hazır konusunu açtık bu resimlerde dün akşamki ,karamürsel piyansitler topluluğundan bir kare ,pideler elbette benim pidelerim , milyar versen ramazan ayı dışında bu kadar piyanisti bir araya toplayamazsın :)

öle piyanist deyip geçmeyin aralarında hasta motosiklet tutkunlarıda var benim gibi :) ama inşallah en kısa zamanda sayemde onlarda mt ci olarak aramıza karışacaklar :) şimdiden aşılıyorum kendilerini :p


eeeee şimdi fotolara geçeyim ...







bunlarda zor zahmetlerle müsait kısa bir anda çektiğim ramazan pideleri sineksiz olanlardan :queen:















bu makina yı arkadaşım satıyor çok fazla fiyatları hakkında bilgim yok ancak 79 binde ve 99 model harbi iyi kaçıyor ilgilenen arkadaşlar acilen temasa geçerse araya girerek küçük bir ikrama vesile olabilirim :)




---------- Post added at 02:07 ---------- Previous post was at 01:39 ----------

:cherry:
ben anlamam yoğun falan... bana iftara bir karısık bir kıymalı bir kaşarlı pide yapsın gerisi beni ilgilendirmez....:cherry:

şaka bir tarafa irfan arkadaşları için olmayan vaktinden vakit ayırır....

çok doğru ve yerinde düşünmüş ve beni az çok tanımışsın sevgili ramazanım :) dostlara canım fedadır evet kardeşim müsait bir hafta sonunda yeni bir konu ile sevgili dostlarımı iftara alacağım , burada olay şöyle anlaşılmasın !!!!! yavv bu adam kankalarını çağırıyor vs. benim için mt olması yeterlidir tanımadığım ve buradan sohbet edip görüşemediğim dostlarımda gelirlerse çok mutlu olurum ancak üzerine basa basa söylemem gereken konu gelecek dostlarımın net kişi sayısıdır ona göre hazırlık yapacağım , benim için önemli bir konu hatta bu topik üzerinden iftar gününü topluca sizlerin belirlemesi daha yerinde olur ... öpüyorum kardeşim allaha emanet...

---------- Post added at 02:10 ---------- Previous post was at 02:07 ----------

adamın en yoğun olduğu dönem. bi yerde 1ay bana eeleşmeyin diye yazmıştı ordan seettim.. yoksa on numara suzak kendisi...:mrgreen:

mezitim o cümleyi ramazan geldiği için motosiklet gezilerine katılamayacağım anlamında kulanmıştım , iftar vermekle alakalı değildir rahat ol agam..:)

---------- Post added at 02:34 ---------- Previous post was at 02:10 ----------

-unnamed-
AmonRA mı o varsa bende varım. Şimdi benim motorda kymco dilinden kurtulamam ama olsun. Keyifli olurdu. Efsanevi xiting ve era (110 beygir) sını görmeden aralarında bir fotoraf çektirmeden ölmek istemiyorum :) seviyorum kendilerini.

seckin_
Neden olmasın hele Murat izine gelsin. (cuma günü geliyor)

piyanist_irt
Eyüp tür adım ben bir acayüp kel oğlanım :) İnşşallah gelesim var peşime birilerinide takabilirim :)



memnun oldum sevgili eyüp , evet arkadaşım üsait gördüğünüz bir günde kesin kişi sayınızı bana bildirerek gelirseniz makbule geçer , zaten bunun için konu açacağım kendimide ayarlamam gerekiyor ondan sebep :) kesin günü yeni konuyla siz sevgili dostlarıma bildireceğim , memnun oldum tekrardan :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Asker yarın geliyor. Sanırım biz sana gelmek için senin vereceğin tarihi bekleyemeyeceğiz. Ayrıca maksat muhabbet ve gezi olsun bu arada da senin gibi değerli bir arkadaşımızla tanışmak olsun. Pide işin bahanesi. Olursa da fena olmaz hani :)

Sinek ne oldu yaw. İşten attınızmı yoksa :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
@acayüp üstadım kusura bakma cevap veremedik sana...
olmadı bu hayalini gerçekleştirmek adına yanına bi era bulup geleceğim:queen:
bakarsın günün birinde rastlaşırız...
irfan ağabey kaçıcam yanına inşaAllah...
bir bakıcan fırının kapısında ybr esd duruyor:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
abi bmw sana yakışıyor:santa: pide konusuna gelince inş müsait olacağım bi tarih belirlersin hafta sonu olursa haftaya pazar müsaitim hafta içi olursa da gelmeye çalışırım ama hafta içi benden başka gelmeye çalışan olurmu orasını ben anlamam köfte ye tav olmayan mt pide ye tav olur mu sence? hayırlı ramazanlar sayın abim allah sana fırın başında sabır versin
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
irfan abi google reklarımlarında (sayfanın üst köşesinde) peynirli pide yazıyordu
reklam sana mı aitti :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi google reklarımlarında (sayfanın üst köşesinde) peynirli pide yazıyordu
reklam sana mı aitti :)

internet hayatım da ilk defa burada fırıncılık tarafımdan ve pideden bahsettim , bana ait değil kardeşim hem sora ben peynirli pide yapmadım bu ramazan :cherry:

pide için google la reklam vermeye gerek yok zati :) bilen bizi biliyor :)

---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

abi bmw sana yakışıyor:santa: pide konusuna gelince inş müsait olacağım bi tarih belirlersin hafta sonu olursa haftaya pazar müsaitim hafta içi olursa da gelmeye çalışırım ama hafta içi benden başka gelmeye çalışan olurmu orasını ben anlamam köfte ye tav olmayan mt pide ye tav olur mu sence? hayırlı ramazanlar sayın abim allah sana fırın başında sabır versin


valla fatihçim köfteyle pideyle kimseyi tav etmek gibi bir düşüncem olmadı paşam ben fakir adamım fakat gönlüm zengin elim açıktır ramazan vesilesi ile sevaba girmek, güzel dostlarla hoş sohbetin göbeğine vurmaktır amacım bundan gayrisi olmadı olamazda :)


gelen dostlarıma kapım açıktır gelmeyenin canı sağolsun deriz ne diyelim :)

fakat oldukça yorum yazan arkadaşlarımdan çelişkili cevaplar alıyorum en iyisi bir gün belirleyelim gelen gelir gelmeyen gelmez bu daha doğru olur sanırım :)

---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:10 ----------

@acayüp üstadım kusura bakma cevap veremedik sana...
olmadı bu hayalini gerçekleştirmek adına yanına bi era bulup geleceğim:queen:
bakarsın günün birinde rastlaşırız...
irfan ağabey kaçıcam yanına inşaAllah...
bir bakıcan fırının kapısında ybr esd duruyor:)


ebubekircim bir gün çat kapı diye gelirsen elbette sevinirim ancak yoğun şekilde çalışıyorum kardeşim oralarda yapalnız beklemek zorunda kalmayasın diye söylüyorum iftara kadar o açıdan , gününü bilmemde fayda var yada ramazanda gelmeyi düşünüyorsan akşam vakitlerine ayarla kendini , işlerim anca bitiyor :)

---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:12 ----------

Asker yarın geliyor. Sanırım biz sana gelmek için senin vereceğin tarihi bekleyemeyeceğiz. Ayrıca maksat muhabbet ve gezi olsun bu arada da senin gibi değerli bir arkadaşımızla tanışmak olsun. Pide işin bahanesi. Olursa da fena olmaz hani :)

Sinek ne oldu yaw. İşten attınızmı yoksa :)

valla sinek o fotyu çektikten ve yorumlar yapıldıktan bir gün sonra kahrından (raid)içerek intihar etti :cherry:

beklerim her zaman beklerimde şu gün derseniz daha makbule geçecek vesselam:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İrfan aga nettin...ulan ALlahtan kork be...benim gibi kuşbaşılı pide hastasına yapılır mı bu şimdi...neyse tükan bizim sayılır...:p


o bmw iyi kaçar ama çok yakar alan birde benzin istasyonu sahabısı manita bulsun kendine...:p

tosbağanın emaneti arabada torpidoda öylece duruyor usta...Burakla görüştüm ilk fırsatta götürücem...motoru yokmuş çocuğu ayağıma çağırmak istemiyorum...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
mete han bu konuyu ojuyor kesin köfte kokusunu aldı...:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
laf atma benim etobur pandama...:cherry:
sanki kendin kokuyu almıyorsun..çok pis fırça atarım ha....:queen::queen: :rendeer::rendeer:

ülen meteye yazdığım mesajlar yine silinmiş...ingilizce değil diyemi acep????:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
aga pidenin yeri de ayrı inan...hele birde beleş oldumu dadundan yinmez...

laf atma benim etobur pandama...:cherry:
sanki kendin kokuyu almıyorsun..çok pis fırça atarım ha....:queen::queen: :rendeer::rendeer:

ülen meteye yazdığım mesajlar yine silinmiş...ingilizce değil diyemi acep????:pr:

bigün ayarlayında irfanı göçertme pardon çökertme operasyonuna gidelim ramazan bitmeden..:mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst