buda müsait zaman bulup zar zor çekebildiğim ramazan pidelerim sineksiz olanlardan :queen:

---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:14 ----------
valla arkadaşlar artıkın bana gına geldi gelin artık gelecekseniz gari

bu arada bayağı uğraşarak resim vs bişeyler yükledim , sonra tekrar altına bir şeyler ekleyeyim dedim hepsi kayboldu gitti site veritabanı hatası verdi yalan oldu hayde bir daha yükle neysee..
söyleyeceğim tarihte tüm dostları iftara alacağım ancak gelecek arkadaşların kesin kişi sayısını bimem gerekiyorki kimse açıkta kalmasın, bu benim için uzun ince bir konu
18 haziran dedik, karamürsel dedik , etkinlikti geziydi dedik (sevgili metehan geldi aklıma ) bu yazıyı okursa anlayacaktır

onun için gelen arkadaşlar kesin olarak konuşması gerekiyor benim için ...
tarihi müsait olduğum ve sizlerinde müsait olabileceğini düşündüğüm bir zamana alacağım ,
burada atıp tutan arkadaşlaşlara aynen söylüyorum o gün ben hazırlığımı yapıpta yan çizen olursa bizzat o pideleri gelir boğazına tıkar, kabak çiçeği gibi oyarım :cherry: sonra yok irfancım ben gelecektimde , kar yağdı, kayış koptu, lastik patladı ,yengen vizesi alamadım ,trafik vardı vs. vs. ben anlamam ona göre
hazır konusunu açtık bu resimlerde dün akşamki ,karamürsel piyansitler topluluğundan bir kare ,pideler elbette benim pidelerim , milyar versen ramazan ayı dışında bu kadar piyanisti bir araya toplayamazsın
öle piyanist deyip geçmeyin aralarında hasta motosiklet tutkunlarıda var benim gibi

ama inşallah en kısa zamanda sayemde onlarda mt ci olarak aramıza karışacaklar

şimdiden aşılıyorum kendilerini
eeeee şimdi fotolara geçeyim ...
bunlarda zor zahmetlerle müsait kısa bir anda çektiğim ramazan pideleri sineksiz olanlardan :queen:
bu makina yı arkadaşım satıyor çok fazla fiyatları hakkında bilgim yok ancak 79 binde ve 99 model harbi iyi kaçıyor ilgilenen arkadaşlar acilen temasa geçerse araya girerek küçük bir ikrama vesile olabilirim

---------- Post added at 02:07 ---------- Previous post was at 01:39 ----------
:cherry:
ben anlamam yoğun falan... bana iftara bir karısık bir kıymalı bir kaşarlı pide yapsın gerisi beni ilgilendirmez....:cherry:
şaka bir tarafa irfan arkadaşları için olmayan vaktinden vakit ayırır....
çok doğru ve yerinde düşünmüş ve beni az çok tanımışsın sevgili ramazanım

dostlara canım fedadır evet kardeşim müsait bir hafta sonunda yeni bir konu ile sevgili dostlarımı iftara alacağım , burada olay şöyle anlaşılmasın !!!!! yavv bu adam kankalarını çağırıyor vs. benim için mt olması yeterlidir tanımadığım ve buradan sohbet edip görüşemediğim dostlarımda gelirlerse çok mutlu olurum ancak üzerine basa basa söylemem gereken konu gelecek dostlarımın net kişi sayısıdır ona göre hazırlık yapacağım , benim için önemli bir konu hatta bu topik üzerinden iftar gününü topluca sizlerin belirlemesi daha yerinde olur ... öpüyorum kardeşim allaha emanet...
---------- Post added at 02:10 ---------- Previous post was at 02:07 ----------
adamın en yoğun olduğu dönem. bi yerde 1ay bana eeleşmeyin diye yazmıştı ordan seettim.. yoksa on numara suzak kendisi...:mrgreen:
mezitim o cümleyi ramazan geldiği için motosiklet gezilerine katılamayacağım anlamında kulanmıştım , iftar vermekle alakalı değildir rahat ol agam..

---------- Post added at 02:34 ---------- Previous post was at 02:10 ----------
-unnamed-
AmonRA mı o varsa bende varım. Şimdi benim motorda kymco dilinden kurtulamam ama olsun. Keyifli olurdu. Efsanevi xiting ve era (110 beygir) sını görmeden aralarında bir fotoraf çektirmeden ölmek istemiyorum

seviyorum kendilerini.
seckin_
Neden olmasın hele Murat izine gelsin. (cuma günü geliyor)
piyanist_irt
Eyüp tür adım ben bir acayüp kel oğlanım

İnşşallah gelesim var peşime birilerinide takabilirim
memnun oldum sevgili eyüp , evet arkadaşım üsait gördüğünüz bir günde kesin kişi sayınızı bana bildirerek gelirseniz makbule geçer , zaten bunun için konu açacağım kendimide ayarlamam gerekiyor ondan sebep

kesin günü yeni konuyla siz sevgili dostlarıma bildireceğim , memnun oldum tekrardan
