- Katılım
- 29 Tem 2011
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar;
Aslen Mersin'liyim. Akdeniz Üniversitesi'nde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği okuyorum. Üniversite durumundan olayı 2 senedir Antalya'da yaşıyorum.
Daha önce hiç motorum olmadı ve kısmetse pazartesi günü gidip TVS Apachi 2011 alıcam. Motor konusunda scooter ve yarı otomatik cup'lar dışında tecrübem yok. Ayrıca ehliyetimde yok
Tabi bundan sonra ilk işim ehliyeti almak.
Abilerimin ve ustalarımın yardım ve görüşlerini dinlemeye hazırım..
Aslen Mersin'liyim. Akdeniz Üniversitesi'nde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği okuyorum. Üniversite durumundan olayı 2 senedir Antalya'da yaşıyorum.
Daha önce hiç motorum olmadı ve kısmetse pazartesi günü gidip TVS Apachi 2011 alıcam. Motor konusunda scooter ve yarı otomatik cup'lar dışında tecrübem yok. Ayrıca ehliyetimde yok
Abilerimin ve ustalarımın yardım ve görüşlerini dinlemeye hazırım..