Antalya'dan Selamlar.. Bol trafik polissiz günler dilerim :)

Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
4
Merhabalar;

Aslen Mersin'liyim. Akdeniz Üniversitesi'nde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği okuyorum. Üniversite durumundan olayı 2 senedir Antalya'da yaşıyorum. :)

Daha önce hiç motorum olmadı ve kısmetse pazartesi günü gidip TVS Apachi 2011 alıcam. Motor konusunda scooter ve yarı otomatik cup'lar dışında tecrübem yok. Ayrıca ehliyetimde yok :) Tabi bundan sonra ilk işim ehliyeti almak.

Abilerimin ve ustalarımın yardım ve görüşlerini dinlemeye hazırım.. :)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
görüşüm şu olacak, ilk iş ehliyet almalıydın. ayrıca yine benim görüşüm, bol trafik polisli günler (ki apaçiler ayıklansın)
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
4
Haklısın kardeşim ama sabredemedim.. :) Bide ötv'nin tekrar yükselmesinden korktum. Neden apachilerin ayıklanmasından yanasın acaba?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
aramıza hoşgeldin.... ehliyetini en kısa sürede alacağını tahmin ediyorum....
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hoş geldin kardeş öncelikle ehliyetini en kısa zamanda alman taraftarıyım apechilerin temizlenmesi her zaman iyidir eksoz u açık olanları özellikle alanyada dolu apache var zaten bıkkınlık getiriyorlar
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
apache kesınlık alınıcak motor aklım olsa apachemı satmazdım sımdı 250 r benzın yetıstıremıyoruz :) Teknık bırımlerden besyoya saygılar :)
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
4
aramıza hoşgeldin.... ehliyetini en kısa sürede alacağını tahmin ediyorum....

Evet kardeşim bu dönemi kaçırdım önümüzdeki dönem alıcam inş.

hoş geldin kardeş öncelikle ehliyetini en kısa zamanda alman taraftarıyım apechilerin temizlenmesi her zaman iyidir eksoz u açık olanları özellikle alanyada dolu apache var zaten bıkkınlık getiriyorlar

Ben onlardan değilim kardeşim. Herşeyin orjinalini seviyorum. Hatta dikkat çekmemek için sarı yada kırmızı yerine siyah rengi alıcam. :) Ben motor sevdalısı değilim aslında ama antalya trafiği beni bıktırıyor. 2 ayrı işte çalışıyorum ve okul artı hakemlik yapıyorum. Ömrüm belediye otobüslerinde geçiyor. Benim işimi görsün yeter. Ama olmuşkende güzel bişey olsun istedim sadece :)

A. selam Szman! :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2010
Mesajlar
252
Bende AntalyalıyıM Antalyada Yaşıyorum Kardeşim. Bence Ehliyet Öncelikli Alman lazım Antalya merkezde Oturuyorum hiç ummadıgın Anda bir Çevirmeye girebilirsin motorunu bağlarlar İşlem başlatırlar ve kafan çok ağrırr. Tanıdık varsa Trafik şubede Ozaman değişebilir. Bende Motorumu Sattım 1,5 Hafta Önce Yamaha ybr 125 Alacam 1-2 Gün sonra. Bol Kıl Olmayan trafik Polisli Günler..
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
4
evet haklısın kardeşim.. Zaten belli başlı yerlerde sürekli bekliyolar önüne geleni durduruolar. Bide sağda solda sokak arasında durdurulanlarıda gördüm. Yakında zam gelicekmiş o yüzden biraz acele ettim. Şimdilik beni güllükten üniversiteye götürsün yeter. Otobüsle 35 dk motorla 6 dk..
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Bu arada Antalya trafigi baska sehirlerdekine beklemez.İlk zamanlar seni sasirtmasin.Ozellikle Çallı tarafları.Bir İzmirli olarak yazayim dedim.
 
Katılım
17 Ağu 2010
Mesajlar
252
Scooter tarzı birşey düşün ozaman Kymco Super8 AZ Yakar çok kaçar diyolar, 2005 2006 model beat fiyatlarıda 2.500 2.600 civarlarında
2005 2006 VE 2008 Model ybr fiyatlarıda 2.500 den başlıyor 3.000 e kadar var
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
4
Scooter tarzı birşey düşün ozaman Kymco Super8 AZ Yakar çok kaçar diyolar, 2005 2006 model beat fiyatlarıda 2.500 2.600 civarlarında
2005 2006 VE 2008 Model ybr fiyatlarıda 2.500 den başlıyor 3.000 e kadar var

Valla kardeşim kafaya apache 2011 koydum bi kere. Vitesli istiyorum ve kendi segmentinde en güzeli o. tabi bana göre.

Bu arada Antalya trafigi baska sehirlerdekine beklemez.İlk zamanlar seni sasirtmasin.Ozellikle Çallı tarafları.Bir İzmirli olarak yazayim dedim.

Abi ben 2 yıldır antalyadayım arkadaşların motorla çok gezdim. Bence asıl tehlikeli olan yerler 100. yıl alt geçitleri :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst